abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130770643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:00 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat het altijd bullshit is natuurlijk :)
Ik heb zelf ook wel eens dates moeten cancelen omdat er belangrijkere deadlines tussen kwamen.
Nee uiteraard niet. Maar goed, wat wheeledwarrior al aangeeft het moet toch wel eerder kunnen dan 4 weken later lijkt me.
pi_130770754
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet. Maar goed, wat wheeledwarrior al aangeeft het moet toch wel eerder kunnen dan 4 weken later lijkt me.
Nee, waarschijnlijk word je dan gezien als 2e keus/back up :{
pi_130771098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:15 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk word je dan gezien als 2e keus/back up :{
Daar zou ik voor bedanken als dat zo is. Ik ben 1x aan de kant gezet door een date die liever met iemand anders ging daten en een maand later kreeg ik doodleuk weer berichtje van dr dat het niks geworden was met die kerel en dat ze weer graag met mij wou afspreken :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:05:09 #229
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130771649
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:39 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

maar een beetje enthousiasme is gewoon fijn toch? :P ipv het lang uit te stellen?
Balans is het sleutelwoord ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130771680
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

Balans is het sleutelwoord ;)
ik ben kennelijk nog niet zo bekend met de datingwereld _O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130771707
Misschien he... moet je je er minder druk om maken (zegt degene die dat vorige week zelf ook nog deed). Dan komt het vanzelf goed.

Luister naar Yuki, balans.
pi_130771788
Adviezen die je aan anderen geeft, volg je zelf toch nooit op.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:23:48 #233
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130773629
Is er eigenlijk een soort guideline / ongesproken regel na hoeveel tijd eerste kus, intieme kus, lakens delen en zo?
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_130773794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:23 schreef HaerdenC het volgende:
Is er eigenlijk een soort guideline / ongesproken regel na hoeveel tijd eerste kus, intieme kus, lakens delen en zo?
Nee, het gebeurt gewoon. Geen pijl op te trekken dus
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:38:01 #235
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130774045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:29 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nee, het gebeurt gewoon. Geen pijl op te trekken dus
Ik blijf het een beetje lastig vinden, ik had altijd zo iets van eerst een paar weken fijn dingen gaan doen en ging er van uit dat dames ook graag wat tijd nemen. Nu dat het allemaal wat anders is als je wat ouder bent snap ik ook wel maar sugestief aanbod van haar ga ik toch even wat tijd geven. Mss is het ook een soort test ik weet het niet maar :) toch maar eerst wat resto, filmpje, meertje dingen doen :)
pi_130774153
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:23 schreef HaerdenC het volgende:
Zoiets moet je gewoon aanvoelen. Tenminste, je moet daar niet over nadenken voor een date. Hangt er helemaal vanaf hoe het gaat lopen.
pi_130774210
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:38 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Ik blijf het een beetje lastig vinden, ik had altijd zo iets van eerst een paar weken fijn dingen gaan doen en ging er van uit dat dames ook graag wat tijd nemen. Nu dat het allemaal wat anders is als je wat ouder bent snap ik ook wel maar sugestief aanbod van haar ga ik toch even wat tijd geven. Mss is het ook een soort test ik weet het niet maar :) toch maar eerst wat resto, filmpje, meertje dingen doen :)
Zou er ook niet te lang mee wachten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130774223
quote:
Als ze al tegen je aan begint te kruipen als je 'bankzaken aan het doen' bent. Tsja dan kun je gerust verder gaan met zoenen lijkt me.Je hoeft natuurlijk niet direct vol op haar te duiken :P Eigenlijk vooral niet denken. Gewoon doen wat goed voelt. Te lang wachten kan ook een verkeerde indruk geven.
pi_130774235
quote:

[..]

Ik zou ook niet te lang wachten, ten eerste heb je de kans dat zij gaat denken dat je haar niet leuk/aantrekkelijk genoeg vindt, en ten tweede (en veel belangrijker) je wil toch ook weten of het op dat vlak een beetje klikt? (toch een niet onbelangrijk deel van een flirt, relatie of hoe je het beestje wilt noemen)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:48:04 #240
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130774328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:44 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik zou ook niet te lang wachten, ten eerste heb je de kans dat zij gaat denken dat je haar niet leuk/aantrekkelijk genoeg vindt, en ten tweede (en veel belangrijker) je wil toch ook weten of het op dat vlak een beetje klikt? (toch een niet onbelangrijk deel van een flirt, relatie of hoe je het beestje wilt noemen)
Hmzz. Zo had ik het dus nog niet bekeken. Nu het was wel relax op de bank en zo maar kleren zijn steeds aangebleven :) oh well we zullen zien hoe de zaken uit draaien bij de volgende dates.
pi_130775004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:48 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Hmzz. Zo had ik het dus nog niet bekeken. Nu het was wel relax op de bank en zo maar kleren zijn steeds aangebleven :) oh well we zullen zien hoe de zaken uit draaien bij de volgende dates.
Die hoeven ook niet meteen uit hoor _O-
pi_130775154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:48 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Haha rustig opbouwen man ;)
Dan laat ze het wel merken als ze meer wil :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:24:07 #243
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130775249
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:20 schreef Rickario het volgende:

[..]

Haha rustig opbouwen man ;)
Dan laat ze het wel merken als ze meer wil :P
Het aangeven is niet zo een probleem ... :) ik ben het die terughoudend is voor de duidelijkheid :)
pi_130775347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:13 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Die hoeven ook niet meteen uit hoor _O-
Maar het mag wel :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130775358
Jaaaaa, eindelijk! Donderdag een ijsje eten met een jongen die ik via een feest ken. In april elkaar ontmoet, daarna veel op facebook gesproken. Twee weken geleden elkaar voor de tweede keer gezien en toen dacht ik: wow, jij bent écht leuk! Ik twijfel alleen of hij onze afspraak niet als vriendschappelijk ziet, maar dat merk ik donderdag wel! :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:33:57 #246
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130775489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef Amy1990 het volgende:
Jaaaaa, eindelijk! Donderdag een ijsje eten met een jongen die ik via een feest ken. In april elkaar ontmoet, daarna veel op facebook gesproken. Twee weken geleden elkaar voor de tweede keer gezien en toen dacht ik: wow, jij bent écht leuk! Ik twijfel alleen of hij onze afspraak niet als vriendschappelijk ziet, maar dat merk ik donderdag wel! :)
Het lijkt mij als vrouw/meisje een stuk minder lastig om uit de friend zone te geraken dan als man of jongen ...
pi_130775532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:33 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Het lijkt mij als vrouw/meisje een stuk minder lastig om uit de friend zone te geraken dan als man of jongen ...
Waarom?
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:46:36 #248
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130775810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:35 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Waarom?
cho geen idee lijkt me gewoon makkelijker denk dat mannen sneller meer kunnen gaan voelen omdat wij volgens de vrouwen simplere wezens zijn. Verlegen lachje, leuke uitstraling en al vriendschappelijk contact hebben lijkt me als man een redelijke basis.
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:48:40 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130775864
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:46 schreef HaerdenC het volgende:
cho geen idee lijkt me gewoon makkelijker denk dat mannen sneller meer kunnen gaan voelen omdat wij volgens de vrouwen simplere wezens zijn. Verlegen lachje, leuke uitstraling en al vriendschappelijk contact hebben lijkt me als man een redelijke basis.
Denk dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen in het geval van.. vrouwen plaatsen mannen in de friendzone voor "gezellig contact, maar niet meer". En mannen plaatsen vrouwen in het hokje van "leuk om af en toe seks mee te hebben, maar niet meer"
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:51:53 #250
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130775970
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen in het geval van.. vrouwen plaatsen mannen in de friendzone voor "gezellig contact, maar niet meer". En mannen plaatsen vrouwen in het hokje van "leuk om af en toe seks mee te hebben, maar niet meer"
Ik heb nooit vrouwen of meisjes gehad waar ik enkel sex mee had, wel paar goede vriendinnen met 1001 redenen om er geen relatie mee te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')