abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 07:49:52 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130768651
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

"In bed liggen met een aangenaam muziekje op." 8-)
Zegt ook wel iets over die man eigenlijk, maar het is natuurlijk maar net waar je interesses liggen. Ik stap graag op de motor voor een toer. En de ander ligt het liefste elke dag op de bank voor de tv.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Scheveningen, Strand en zon ondergang doen het altijd goed. En ik doe dit soort dingen echt. Niet geheel eerlijk natuurlijk aangezien ik 5min lopen van het strand woon. Maar je scoort er bijna altijd punten mee. In de winter verander je het gewoon in een strand wandeling en je zelf opwarmen binnen met een grote mok warme choco, slagroom en omdat we het "verdiend" hebben een groot stuk warm appel of chocolade taart waarbij de chocoladetaart van binnen heerlijk zacht is.
Eerlijk gezegd vind ik dit best normaal eigenlijk om te doen. Toen ik nog met mijn ex had en we een hotel hadden geboekt in Scheveningen voor een weekend hebben we dit ook gedaan. Heerlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 3 september 2013 @ 07:51:04 #202
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130768664
Mijn date weer heerlijk lang telefoontje gedaan gisteren avond, hopelijk is mijn verkoudheid snel over dan spreken we weer af :) Ze wilde me gisteren al terug zien maar ik ben echt ziek. Beetje kijken hoe ik me vanavond voel. Vrijdag gaan we samen naar een hapjes proef ding in Sint-Truiden en erna komt ze mee naar bij mij thuis voor bankzaken.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 07:59:19 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130768740
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 07:51 schreef HaerdenC het volgende:
Mijn date weer heerlijk lang telefoontje gedaan gisteren avond, hopelijk is mijn verkoudheid snel over dan spreken we weer af :) Ze wilde me gisteren al terug zien maar ik ben echt ziek. Beetje kijken hoe ik me vanavond voel. Vrijdag gaan we samen naar een hapjes proef ding in Sint-Truiden en erna komt ze mee naar bij mij thuis voor bankzaken.
Misschien kan ze je verrassen met een fruitmandje, dat zou wel erg lief van d'r zijn O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130769102
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 06:56 schreef PeterPastoor het volgende:
ze wilde om omstandigheden de date van komende vrijdag naar het eind van de maand verplaatsen. Heb haar netjes verteld dat ik haar graag zie en dat, als het om geld gaat we iets kunnen doen wat geen geld kost en dergelijke. Maar dat ik niet nog 4 weken wil wachten om haar te zien.

Ze heeft het berichtje wel gelezen maar nog geen antwoord :)
4 weken is wel erg lang ja. Het kan niet zo zijn dat ze je probeert af te wimpelen op een goedkope manier?
pi_130769195
Date verplaatst naar volgende week zaterdag ;(
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:42:28 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130769216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:41 schreef Rickario het volgende:
Als in, over anderhalve week? -O-
Hoezo?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130769224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:41 schreef Rickario het volgende:
Oh ja, ze was hem vergeten toch? Jammer dat ze niet eerder plek had, maar iig mooi dat ze hem tenminste nog verzet.
pi_130769240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

4 weken is wel erg lang ja. Het kan niet zo zijn dat ze je probeert af te wimpelen op een goedkope manier?
Kan. Als dat zo is is het een beetje jammer maar vind ik het wel ok. Is een leuke meid maar als het nu al zo gaat, wil ik niet weten hoe het gaat als het wel een relatie is.

Ze is verder tijdens de dates een leuke meid hoor en is altijd gezellig. Maar dit is wel een beetje jammer.
pi_130769244
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als in, over anderhalve week? -O-
Hoezo?
Ehm "date"was een dagje uit met een vriendin vergeten. En aangezien die vriendin net gedumpt was vond ze het te lullig om die afspraak te cancelen. Begrijpelijk en eigenlijk ook wel blij dat ze niet al te graag wil afspreken :@
pi_130769363
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:45 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Kan. Als dat zo is is het een beetje jammer maar vind ik het wel ok. Is een leuke meid maar als het nu al zo gaat, wil ik niet weten hoe het gaat als het wel een relatie is.

Ze is verder tijdens de dates een leuke meid hoor en is altijd gezellig. Maar dit is wel een beetje jammer.
Idd. Loop hier zelf ook wel eens tegenaan. In het begin vind ik het altijd wel klote dat ze zo doen. Zeker als ik ze leuk vind, maar na een tijdje heb ik zoiets van. Blij dat ik ervanaf ben.
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:23:11 #211
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130769866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ehm "date"was een dagje uit met een vriendin vergeten. En aangezien die vriendin net gedumpt was vond ze het te lullig om die afspraak te cancelen. Begrijpelijk en eigenlijk ook wel blij dat ze niet al te graag wil afspreken :@
Begrijpelijk idd :Y zegt ook wel wat over haar, dat ze haar vriendschappen niet aan de kant zet voor de eerste de beste leuke kerel :)
Jammer dat het niet eerder is, maar er is iig een nieuwe date gepland *O*
pi_130770036
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

hoe kun je daar blij om zijn? :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:34:31 #213
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130770070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 07:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien kan ze je verrassen met een fruitmandje, dat zou wel erg lief van d'r zijn O+
Oh wel, als ik ziek ben ben ik liever alleen ... heet bad, zetel, dekentje en zweten :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_130770098
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Om dat we beiden inzien dat er toch geen relatie in zit. Maar gewoon weer een gezellig fijne avond willen :@
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:36:54 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130770101
Nou, in mijn ervaringen is het (opeens) of lang uitstellen van een date vaak niet het beste teken. Momentum en interesse vasthouden is vaak key imo bij daten. Zeker als je elkaar pas net hebt gezien wil je dat gevoel zien vast te houden. Als er weken tussenzitten ebt die spanning vaak weg. Bij mij wel in elk geval.
pi_130770105
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Om dat we beiden inzien dat er toch geen relatie in zit. Maar gewoon weer een gezellig fijne avond willen :@
aha, dan is het goed :) Veel plezier in ieder geval :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:37:02 #217
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130770106
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is als je date niet té eager is... Want dat kan omslaan in clingy, bezitterigheid, etc.

Ik dacht altijd dat ik blij zou zijn met een erg enthousiaste date, maar toen telefoonnummerdude om de hoek kwam kijken, kreeg ik het Spaans benauwd.
pi_130770138
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is als je date niet té eager is... Want dat kan omslaan in clingy, bezitterigheid, etc.

Ik dacht altijd dat ik blij zou zijn met een erg enthousiaste date, maar toen telefoonnummerdude om de hoek kwam kijken, kreeg ik het Spaans benauwd.
maar een beetje enthousiasme is gewoon fijn toch? :P ipv het lang uit te stellen?
pi_130770208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, in mijn ervaringen is het (opeens) of lang uitstellen van een date vaak niet het beste teken. Momentum en interesse vasthouden is vaak key imo bij daten. Zeker als je elkaar pas net hebt gezien wil je dat gevoel zien vast te houden. Als er weken tussenzitten ebt die spanning vaak weg. Bij mij wel in elk geval.
Klopt. Mijn laatste date was ook ineens een afspraak met een vriendin "vergeten". Maar ik had toen al door dat ze gewoon uit d'r nek zat te lullen. Uiteindelijk had ik idd gelijk en had ze gewoon geen zin meer om te daten.
pi_130770346
Daarom zit ik er nu ook aan te twijfelen om berichtje te sturen dat in het niet zie zitten. Ze heeft mijn vorige bericht wel gelezen maar geen antwoord nog. Denk te gaan zeggen: ook als je liever niet meer wilt daten hoop ik dat je dit eerlijk zegt. Iets in die trend.

Maar ze is verder zo leuk :')
pi_130770361
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Daarom zit ik er nu ook aan te twijfelen om berichtje te sturen dat in het niet zie zitten. Ze heeft mijn vorige bericht wel gelezen maar geen antwoord nog. Denk te gaan zeggen: ook als je liever niet meer wilt daten hoop ik dat je dit eerlijk zegt. Iets in die trend.

Maar ze is verder zo leuk :')
zelfde probleem hier maat ;(
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:56:44 #222
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130770427
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Klopt. Mijn laatste date was ook ineens een afspraak met een vriendin "vergeten". Maar ik had toen al door dat ze gewoon uit d'r nek zat te lullen. Uiteindelijk had ik idd gelijk en had ze gewoon geen zin meer om te daten.
Ik had er tijdje terug eentje die een date juist naar voren haalde omdat ze afspraak met vriendin was vergeten. Dat was dan weer wel netjes :) Uiteindelijk ook niks geworden trouwens.
pi_130770490
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik had er tijdje terug eentje die een date juist naar voren haalde omdat ze afspraak met vriendin was vergeten. Dat was dan weer wel netjes :) Uiteindelijk ook niks geworden trouwens.
Wellicht is het niks geworden, maar op dat moment is dat nog een heel goed teken. :)
pi_130770509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat het altijd bullshit is natuurlijk :)
Ik heb zelf ook wel eens dates moeten cancelen omdat er belangrijkere deadlines tussen kwamen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:06:22 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130770602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:00 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat het altijd bullshit is natuurlijk :)
Ik heb zelf ook wel eens dates moeten cancelen omdat er belangrijkere deadlines tussen kwamen.
Nee klopt, maar een alternatief regelen moet toch sneller kunnen dan een maand later mag ik hopen? Iemand die 30 dagen lang 24/7 bezet is, daar geloof ik niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')