quote:
Te oud.quote:
Heb jij als vrouwe zoiets meegemaakt?quote:Op zondag 1 september 2013 22:41 schreef Yuki het volgende:
De Dokter-topic!!!
Sorry
Mensenlief, wat een speculatie over de date van Aldo
Aldo, wacht het ff af. Als je dinsdag geen reactie hebt, kan je conclusies gaan trekken denk ik.
zullen wij een anders een speeddate via DM doen?quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ja we hadden een speeddate
en was heel leuk en gezellig en toen blockte hij me ineens!!
Ja hallo het is zondag avond wat moeten we andersquote:Op zondag 1 september 2013 22:41 schreef Yuki het volgende:
De Dokter-topic!!!
Aldo, wacht het ff af. Als je dinsdag geen reactie hebt, kan je conclusies gaan trekken denk ik.
Snap de boodschap!quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik kan niet DM-enquote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zullen wij een anders een speeddate via DM doen?
We hadden al een kwartier niets meer tegen elkaar gezegd.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 22:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
We hadden al een kwartier niets meer tegen elkaar gezegd.![]()
Ik moet door, Quickie. Op naar die ene vrouw. Excuus.
Maak je niet druk, het ligt er echt niet aan wat je net geappt hebt. Als ze nu niet meer reageert zag ze het gewoon niet meer zitten, bellen had daar weinig aan veranderd vrees ik.quote:Op zondag 1 september 2013 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
godver, ik had gewoon moeten bellen
Wat, een man die ineens niet meer reageert, de boel laat doodbloeden en/of na een paar dagen komt met een verhaal dat er gevoel ontbreekt en "het ligt aan mij, niet aan jou"?quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij als vrouwe zoiets meegemaakt?![]()
Maar waarom stuurde ze dan eerst dat ze nog een keer wilde?quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het ligt er echt niet aan wat je net geappt hebt. Als ze nu niet meer reageert zag ze het gewoon niet meer zitten, bellen had daar weinig aan veranderd vrees ik.
Dankje voor deze opkikkerquote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat, een man die ineens niet meer reageert, de boel laat doodbloeden en/of na een paar dagen komt met een verhaal dat er gevoel ontbreekt en "het ligt aan mij, niet aan jou"?
Zo vaak
Maar ik heb inmiddels ook geleerd dat er een reden kan zijn waarom iemand niet (snel) reageert, en dat het dan niet per sé een verloren zaak is.
Dus ga op je handen zitten, zoek afleiding en wacht gewoon even af.
Zo gaat het wel vaker. Het ligt niet enkel aan jou.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
ben ik ook eens in de datingwereld, gaat het zo
dat mag ik toch hopenquote:Op zondag 1 september 2013 22:50 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Zo gaat het wel vaker. Het ligt niet enkel aan jou.
Snap ik. Ook al wordt dit niks. Het is niet het einde. Ik geloof dat er veel matches op de wereld mogelijk zijn; afhankelijk van de context en timing.quote:Op zondag 1 september 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen
Het is alleen kut, omdat ik wel een crush had/heb en ik dacht dat het echt goed ging en er misschien wel meer in zat
QFT!quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Arriviste het volgende:
[..]
; afhankelijk van de context en timing.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
Aldo doe niet zo wanhopig, zelfs ik knap op je af
Aldo, als je het echt wilt weten, stuur haar dan gewoon een bericht. Ik heb zoals jij toen ik net begon met internetdaten ook altijd onzeker zitten afwachten. Als ik nu onraad merk, ben ik redelijk direct daarin. En tot op heden heb ik qua gevoel nog altijd 100% gelijk gehad.quote:Op zondag 1 september 2013 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
godver, ik had gewoon moeten bellen
Geloof mij. Ik ben al wel 5x tegen de lamp aan gelopen op deze manier.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Is eerder regel dan uitzondering in mijn ervaring. De kans dat de klik vanaf beide kanten er helemaal is, is relatief klein vrees ik. Maar als hij er dan is, is het ook top!quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ow doen kerels dat ook ja?quote:Op zondag 1 september 2013 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is eerder regel dan uitzondering in mijn ervaring. De kans dat de klik vanaf beide kanten er helemaal is, is relatief klein vrees ik. Maar als hij er dan is, is het ook top!
Heb het zelf wel eens na 10 dates gehad, dat iemand gewoon opeens niks meer van zich liet horen. En dan zie je later dat hij 4 maanden na ons laatste contact samen met een meisje (zijn vriendinnetjeeee) op vakantie is gegaan.
Zeker wel. Ook op de derde date uitgebreid zoenen (wat ook onze eerste zoen was), al plannen voor een vierde date maken en dan opeens zeggen dat hij me toch niet zo leuk vindt.quote:
Kansloosquote:Op zondag 1 september 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeker wel. Ook op de derde date uitgebreid zoenen (wat ook onze eerste zoen was), al plannen voor een vierde date maken en dan opeens zeggen dat hij me toch niet zo leuk vindt.
Schijnbaar. Dacht ook echt dat dit alleen door vrouwen gedaan werdquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep.Dus ter geruststelling, mannen zijn net zo erg als vrouwen.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Schijnbaar. Dacht ook echt dat dit alleen door vrouwen gedaan werdHet zal dan wel gewoon aan de persoon liggen. Ongeacht man of vrouw.
Toch fijn dat ik jullie uit die droom heb kunnen helpen, haha.quote:Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Schijnbaar. Dacht ook echt dat dit alleen door vrouwen gedaan werdHet zal dan wel gewoon aan de persoon liggen. Ongeacht man of vrouw.
Ook voor mannen geldt dan dat je de juiste moet treffenquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep.Dus ter geruststelling, mannen zijn net zo erg als vrouwen.
Mja precies. Heb ook mannen gehad die er pas voor uit kwamen dat het niks ging worden op het moment dat ik ze echt compleet voor het blok zette. En daarvoor er gezellig omheen kletsen enzo...quote:Op maandag 2 september 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook voor mannen geldt dan dat je de juiste moet treffen
quote:Op maandag 2 september 2013 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja precies. Heb ook mannen gehad die er pas voor uit kwamen dat het niks ging worden op het moment dat ik ze echt compleet voor het blok zette. En daarvoor er gezellig omheen kletsen enzo...
Dan wilden ze nog wel een avontuurtje maar meer niet waarschijnlijk...quote:Op maandag 2 september 2013 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja precies. Heb ook mannen gehad die er pas voor uit kwamen dat het niks ging worden op het moment dat ik ze echt compleet voor het blok zette. En daarvoor er gezellig omheen kletsen enzo...
Nou, blijkbaar niet, want ze wilden dus niet (meer) afspreken. Ik zette ze in WhatsApp gesprekken voor het blok.quote:Op maandag 2 september 2013 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Dan wilden ze nog wel een avontuurtje maar meer niet waarschijnlijk...
Euh waarom?quote:Op zondag 1 september 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
"It's not you, it's me..."
Toch wel een van de meest gebruikte zinnen...
Als iemand dat zegt ligt het altijd aan jou
Maar goed, hoort erbij, laat je niet uit het veld slaan. Meer mensen op deze planeet dan je lief is
Zelfspot +1quote:Op zondag 1 september 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
Aldo doe niet zo wanhopig, zelfs ik knap op je af
Doe ik tegenwoordig bij de vrouwen ook. Zeker als ik iemand zelf ook echt leuk begin te vinden. Als ik merk dat ze het dan probeert te laten verwateren vraag ik gewoon wat er is en dan moeten ze wel.quote:Op maandag 2 september 2013 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet, want ze wilden dus niet (meer) afspreken. Ik zette ze in WhatsApp gesprekken voor het blok.
Maargoed, de laatste tijd zijn de rollen een beetje omgedraaid (alleen ben ik wel gewoon eerlijk en duidelijk) en dat is dan ook wel weer wennen.
Mja precies. Alleen pas deed ik dat en toen wilde hij dus opeens wel nog afspreken. Die had ik dan weer niet aan zien komen, haha.quote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig bij de vrouwen ook. Zeker als ik iemand zelf ook echt leuk begin te vinden. Als ik merk dat ze het dan probeert te laten verwateren vraag ik gewoon wat er is en dan moeten ze wel.
Je "moet" natuurlijk helemaal niets. Genoeg mannen (in mijn ervaring) en waarschijnlijk ook vrouwen die rustig liegen als je het ze op de man/vrouw af vraagt.quote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig bij de vrouwen ook. Zeker als ik iemand zelf ook echt leuk begin te vinden. Als ik merk dat ze het dan probeert te laten verwateren vraag ik gewoon wat er is en dan moeten ze wel.
Op relatieplanet heb ik ook 4 flirts mogen ontvangen en 29 views, maar vond dat nou niet echt reden om er 40 euro voor te betalen(voor 3 maanden). Zaten overigens wel twee hele leuke dames tussen. Voor mij was het probleem(ik weet niet hoe oud je bent), dat vrouwen van 20-25 toch wel schaars zijn en het daarom voor mij(ben 23) niet waard is om er voor te betalen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Hondenfluitje het volgende:
Zeg hoe zit het eigenlijk met Lexa, zitten daar veel nepprofielen? Een vriend van me had zich daar aangemeld en ik heb het toen eigenlijk voor de grap ook maar gedaan. Gewoon normale foto's en een knap verhaal bedacht. Ik heb (nog) geen zin om er voor te betalen. Maar nu heb ik al meer dan 25 kijkers op m'n profiel en 2 flirts ontvangen. Zou dit zijn om ervoor te zorgen dat ik ga betalen of is het wel echt? Hmmm
Ben zelf ook 23. Bedankt voor de tip. Ik vind het idd erg duur zo. Ik zal Okcupid eens uitproberenquote:Op maandag 2 september 2013 01:22 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Op relatieplanet heb ik ook 4 flirts mogen ontvangen en 29 views, maar vond dat nou niet echt reden om er 40 euro voor te betalen(voor 3 maanden). Zaten overigens wel twee hele leuke dames tussen. Voor mij was het probleem(ik weet niet hoe oud je bent), dat vrouwen van 20-25 toch wel schaars zijn en het daarom voor mij(ben 23) niet waard is om er voor te betalen.
Heb nu alleen nog een account op Okcupid, daar kun je echt gratis uit proberen of je wat met daten via internet hebt.
Vanavond heb ik een vrije avond ik werk tot 14.15, daarna zoontje ophalen aan de school en wat koken. Om 19.00 gaat hij naar de mama en neem ik een badje om tegen de klok van 20 a 21 onder de wol te kruipen.quote:Op maandag 2 september 2013 07:27 schreef SilentChaos het volgende:
Klinkt goed! Leuk man
Dat frisse gevoel komt omdat je nu op adrenaline leeftvanavond zal je het wel merken vermoed ik
Ga door met "De Dokter" verhalen pleasequote:Op zondag 1 september 2013 22:41 schreef Yuki het volgende:
De Dokter-topic!!!
Sorry
Ja dat is dan wel weer apart. Maar als ik ze laat merken dat ze tegen mij gewoon direct kunnen zijn zonder dat ik over de zeik raak, dan zeggen ze meestal wel de waarheid.quote:Op maandag 2 september 2013 00:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja precies. Alleen pas deed ik dat en toen wilde hij dus opeens wel nog afspreken. Die had ik dan weer niet aan zien komen, haha.
Is ook leuk als je in die profielen kijkt. Dan staat er: ik houd van duidelijkheid en eerlijkheid. En dan staan ze er zelf haaks tegenoverquote:Op maandag 2 september 2013 08:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer apart. Maar als ik ze laat merken dat ze tegen mij gewoon direct kunnen zijn zonder dat ik over de zeik raak, dan zeggen ze meestal wel de waarheid.
Vind het wel meevallen met nepprofielen. De site bevalt me tot nu toe veel beter dan RP, waarbij ik dus echt moeite moest doen om uberhaupt een date te krijgen. Sinds dat ik op Lexa zit, heb ik ze aan de lopende band. Kijkers zijn niet moeilijk om te krijgen. Zeker niet als je nieuw bent. En 2 flirts valt ook nog wel mee.quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Hondenfluitje het volgende:
Zeg hoe zit het eigenlijk met Lexa, zitten daar veel nepprofielen? Een vriend van me had zich daar aangemeld en ik heb het toen eigenlijk voor de grap ook maar gedaan. Gewoon normale foto's en een knap verhaal bedacht. Ik heb (nog) geen zin om er voor te betalen. Maar nu heb ik al meer dan 25 kijkers op m'n profiel en 2 flirts ontvangen. Zou dit zijn om ervoor te zorgen dat ik ga betalen of is het wel echt? Hmmm
Klopt iddquote:Op maandag 2 september 2013 08:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook leuk als je in die profielen kijkt. Dan staat er: ik houd van duidelijkheid en eerlijkheid. En dan staan ze er zelf haaks tegenover
Met een goed stel Bufalo schoenen kan het best ...quote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Rickario het volgende:
Gisteren een leuk gesprek gehad op Paiq, ze stelde een date voor.![]()
Om vervolgens te vragen hoe lang ik ben...ik 1m83. Zij.....1m89. Met vervolgens de vraag of ik dat een probleem zou vinden...
[ afbeelding ]
Lastig lastig
Gadver.quote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Rickario het volgende:
Om vervolgens te vragen hoe lang ik ben...ik 1m83. Zij.....1m89. Met vervolgens de vraag of ik dat een probleem zou vinden...
[ afbeelding ]
Lastig lastig
Of jij dat een probleem vind? Meestal is dat andersomquote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Rickario het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig lastig
Timberlandsquote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Rickario het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig lastig
Jup., dat dacht ik ook. Maar onder de 1m80 was pas echt een probleem volgens haarquote:Op maandag 2 september 2013 10:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Of jij dat een probleem vind? Meestal is dat andersom
Niet het hele leven is Seinfeldquote:Op maandag 2 september 2013 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timberlands(net als George Costanza)
En anders laarzen met een hak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |