SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Helemaal super.
Net goedquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godver, seconde te laat
quote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Arashimashou het volgende:
De TT die je wist dat zou komen... IS EINDELIJK HIEEEEIEEEEEEEEEER
DOOR DE REGEN EN DE WIND ZAL IK NAAST JE BLIJVEN STAANquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Arashimashou het volgende:
De TT die je wist dat zou komen... IS EINDELIJK HIEEEEIEEEEEEEEEER
Ik had tijd nodig om het kwaliteitsplaatje onderaan neer te zettenquote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had meer verwacht van een oldtimer.
Ik wacht al een minuut al dan niet langer om de voorgaande zin te posten en dat krabs dit topic niet aangemaakt heeft is geen reden om hem niet te posten, nee het geeft daar alleen meer aanleiding toe.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had meer verwacht van een oldtimer.
Ik wacht al een minuut al dan niet langer om de voorgaande zin te posten en dat krabs dit topic niet aangemaakt heeft is geen reden om hem niet te posten, nee het geeft daar alleen meer aanleiding toe.
Ik zal wel watten in m'n hoofd hebben, maar ik volg dit nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik had tijd nodig om het kwaliteitsplaatje onderaan neer te zetten
Borderlinequote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
HALLO JONGENS, IK BEN TERUG NA EEN JAAR AFWEZIG TE ZIJN GEWEEST. HEBBEN JULLI MIJ GEMIST.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jouw alternatieve persoonlijkheid die wel van moe houdt?quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
HALLO JONGENS, IK BEN TERUG NA EEN JAAR AFWEZIG TE ZIJN GEWEEST. HEBBEN JULLI MIJ GEMIST.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
BorderlineTermenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
HUEquote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit jouw alternatieve persoonlijkheid die wel van moe houdt?
quote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ik dit nog mag meemaken.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]hallo
Het is zeker een wonder dat je dit mag meemaken, het wordt tijd om dit weer te veranderen in een kwaliteit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FIGHTOOOOOOOOOHHHHHH
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ja.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is dat bij al die plaatjes zo?
dit filmpje:quote:Op zondag 1 september 2013 22:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wist het, fuck deze shit. Wat is mijn prijs?
Pls, ik heb nog niks gepost.quote:
Ik win altijd, daarom ben ik teruggekomenquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat shingeki héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik win altijd, daarom ben ik teruggekomen
gr gr
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2013 23:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]Dats toch geen free he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Je vergeet Sailor Moon, Shin Chan en de Bende van Vijf.quote:Op zondag 1 september 2013 22:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Hamtaro!quote:Op zondag 1 september 2013 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Yu-Gi-Oh!, Cardcaptor Sakura en Beyblade ook.
In het Engels ja,quote:Op zondag 1 september 2013 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gundam Wing en Dragonball liepen ook altijd op Yorkiddin, maar weet even niet of dat dub of sub was. Dacht wel dub, toch?
quote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat shingeki héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In het Engels ja,
[..]Oh kan wel, keek Gundam en Dragonball altijd maar dat was acht tien jaar geleden ofzo. Verder wel daarna gewoon dub gekeken een paar jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-Damanquote:Op zondag 1 september 2013 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Medabots, MegaMan NT Warrior, Sonic X enShaman King trouwens ook.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In het Engels ja,
[..]Commie met zijn EotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stelletje hipsters. Daarom Horrible of nog beter: gg
Helemaal super.
En ik heb iets tegen Freequote:Op zondag 1 september 2013 23:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Commie met zijn Eotenstelletje hipsters. Daarom Horrible of nog beter: gg
In onze tijd werden er ook nog goede US cartoons uitgezonden a la X-men en Spiderman.quote:
Zeg wat je wilt over Commie, maar ik twijfel er niet aan welke groep het meeste plezier in het vertalen heeft.quote:Op zondag 1 september 2013 23:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Commie met zijn Eotenstelletje hipsters. Daarom Horrible of nog beter: gg
Sure, Free heeft veel momenten waardoor de mannelijke kijker in een kast wil gaan zitten, maar het verhaal en de humor zijn erg goed! Alleen hun lerares is saai, maar GKou maakt het goed.quote:
Ik zag net in Yahari Ore wa blabla inderdaad nog "My little sister can't be this retarded" staan.quote:Op zondag 1 september 2013 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zeg wat je wilt over Commie, maar ik twijfel er niet aan welke groep het meeste plezier in het vertalen heeft.
Dat is nog een milde gifquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat gifje dat je postte van dat naakte ventje van Free afkomstig?
Dan komt die mooi op de zwarte lijst terecht
Ik kijk eigenlijk alleen nog Kyoanime om het foto-realisme en de authenticiteit van de personages en hun relaties. Dat is omdat hun post-Haruhi producties op pulperige light novels gebaseerd zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 23:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sure, Free heeft veel momenten waardoor de mannelijke kijker in een kast wil gaan zitten, maar het verhaal en de humor zijn erg goed! Alleen hun lerares is saai, maar GKou maakt het goed.
Samurai jackquote:Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Archer is altijd goed
Beter dan die amerikaanse superheldenshit zijn trouwens die originele animaties van ze zoals El Tigre, Yin Yang Yo, Fairly Odd Parents enzo
Ze mogel wel eens verder gaan met Haruhi.quote:Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen nog Kyoanime om het foto-realisme en de authenticiteit van de personages en hun relaties. Dat is omdat hun post-Haruhi producties op pulperige light novels gebaseerd zijn.
Probeer eens de drie episode regel uit.quote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat gifje dat je postte van dat naakte ventje van Free afkomstig?
Dan komt die mooi op de zwarte lijst terecht
Die regel geldt niet voor Gintama.quote:Op maandag 2 september 2013 00:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Probeer eens de drie episode regel uit.
Die is vrij recent dan vind ik dat ik Scooby-Doo! Mystery Inc. wel mag opnoemen en Young Justice en Avengers: Earth's Mightiest Heroes.quote:
Denk dat je bedoelt dat alles drie eps geprobeert moet worden. Doe ik normaal (vijf eps eigenlijk), maar mijn backlog qua series is gigantisch, mijn backlog qua steamgames is nog groter (..250 games unplayed) en mijn backlog qua huiswerk is het grootst van allemaal.quote:Op maandag 2 september 2013 00:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Probeer eens de drie episode regel uit.
Scooby-Dooquote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die is vrij recent dan vind ik dat ik Scooby-Doo! Mystery Inc. wel mag opnoemen en Young Justice en Avengers: Earth's Mightiest Heroes.
Met klassiekers als Scooby-Doo, Where Are You! en Teen Titans als kanttekening.
Maar da's allemaal amerikaans, ook Samurai Jack.quote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die is vrij recent dan vind ik dat ik Scooby-Doo! Mystery Inc. wel mag opnoemen en Young Justice en Avengers: Earth's Mightiest Heroes.
Met klassiekers als Scooby-Doo, Where Are You! en Teen Titans als kanttekening.
Dat is fucking goed ja, eerste tien eps waren lachen maar denk dat ik nog te weinig anime heb gezien om alle grappen te snappen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die regel geldt niet voor Gintama.
Ze hebben ook references naar films en personen, maar je moet er idd veel anime voor hebben gekeken om veel dingen te snappen. Eerste 15 zijn bagger bij Gintama, daarna is het echtquote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is fucking goed ja, eerste tien eps waren lachen maar denk dat ik nog te weinig anime heb gezien om alle grappen te snappen.
Laat het even een paar maanden liggen denk ik.
Trouwens hé, als Archer je ding is moet je volgend jaar even opletten.quote:Op maandag 2 september 2013 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben ook references naar films en personen, maar je moet er idd veel anime voor hebben gekeken om veel dingen te snappen. Eerste 15 zijn bagger bij Gintama, daarna is het echt.
Als de humor is zoals bij Archer zal het wel goed zijnquote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Trouwens hé, als Archer je ding is moet je volgend jaar even opletten.
De producers ervan werken aan een serie over een homosexuele dikke blanke rapper, schijnt fantastisch te worden.
Serieus kies voor je huiswerk.quote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk dat je bedoelt dat alles drie eps geprobeert moet worden. Doe ik normaal (vijf eps eigenlijk), maar mijn backlog qua series is gigantisch, mijn backlog qua steamgames is nog groter (..250 games unplayed) en mijn backlog qua huiswerk is het grootst van allemaal.
Moet keuzes maken.
Ben nou alweer een uur mee bezig en het jaar moet nog beginnen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Serieus kies voor je huiswerk.
Ik denkquote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef De_Ilias het volgende:
AOT was echt goed! Ik ben echt benieuwd wie dat wijf is die zichzelf kan transformeren, iemand al een idee? (zonder dat je de manga hebt gelezen uiteraard)?
Dat shingeki héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik denkBoy wij zijn goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, wat staat er nog allemaal op je plank dan, qua series, steamgames en huiswerk?quote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk dat je bedoelt dat alles drie eps geprobeert moet worden. Doe ik normaal (vijf eps eigenlijk), maar mijn backlog qua series is gigantisch, mijn backlog qua steamgames is nog groter (..250 games unplayed) en mijn backlog qua huiswerk is het grootst van allemaal.
Moet keuzes maken.
SLBquote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben nou alweer een uur mee bezig en het jaar moet nog beginnen.
Kut aids SLBrattenvak
Oh ja komt hij:quote:Op maandag 2 september 2013 01:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vertel, wat staat er nog allemaal op je plank dan, qua series, steamgames en huiswerk?
Hmm, wat studeren jullie eigenlijk?
Eigenlijk is dat niet moeilijk. Het probleem is meer dat er iets tof uit moet komen...quote:Op maandag 2 september 2013 14:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die Danganronpa
Ok ik moet nu echt leren hoe te werken in FL Studio of Ableton
dat is een goede, had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 2 september 2013 18:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Youtuben op *insert titel* Drum n Bass remix?
die ken ik. super goed is diequote:Op maandag 2 september 2013 18:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zoiets?
Is een remix van de nieuwe Studio Ghibli film
Haha ja! Goeiequote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je vergeet Sailor Moon, Shin Chan en de Bende van Vijf.
Kijk uit voor de kat want hij ligt constant op de loer, maar als we samenwerken kan hij geen mallemoer!quote:
Ik vind Dragon Ball echt stomquote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk uit voor de kat want hij ligt constant op de loer, maar als we samenwerken kan hij geen mallemoer!
Dragon Ball uitgelezen. Pff, wat was dat lang
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Kawaii, zou kyu ook zon gezicht kunnen trekken.quote:
Oh dus je bedoelt Kyubey met Kyu? Ik dacht de hele tijd, wie is Kyu nou dan.quote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kawaii, zou kyu ook zon gezicht kunnen trekken.
OT, ja het slaat echt door, Dragon Ball was dan nog wel oke, Z ging een btje te ver.
@ Kyu, is GTST spannend ja?
Ja, kyubey.quote:Op maandag 2 september 2013 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh dus je bedoelt Kyubey met Kyu? Ik dacht de hele tijd, wie is Kyu nou dan.
Erg spannend ja!!!!!1~!!! MIKE IS DOOD DAT HAD IK NEIT VERWAGT HOARH! WIE ZOU HET GEDAAN HEBBEN IK DENK LUDOquote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kawaii, zou kyu ook zon gezicht kunnen trekken.
OT, ja het slaat echt door, Dragon Ball was dan nog wel oke, Z ging een btje te ver.
@ Kyu, is GTST spannend ja?
Maar je kijkt dus geen GTST meer? Goedzo.quote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Erg spannend ja!!!!!1~!!! MIKE IS DOOD DAT HAD IK NEIT VERWAGT HOARH! WIE ZOU HET GEDAAN HEBBEN IK DENK LUDO
Nee!quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar je kijkt dus geen GTST meer? Goedzo.
En TTGL natuurlijk afkijken. Hoe ver ben je al?quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee!Nu kan ik me helemaal richten op instant-klassiekers als Inu to Hasami.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee!Nu kan ik me helemaal richten op instant-klassiekers als Inu to Hasami.
quote:
2quote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
En TTGL natuurlijk afkijken. Hoe ver ben je al?
Niet gigi?quote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Erg spannend ja!!!!!1~!!! MIKE IS DOOD DAT HAD IK NEIT VERWAGT HOARH! WIE ZOU HET GEDAAN HEBBEN IK DENK LUDO
Ik denk persoonlijk dat Laura het heeft gedaan.quote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag de eerste 10 min. Gigi wilde naar huus
.
Wie is datquote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Laura het heeft gedaan.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beetje achter meisjes aan rennen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, nu hebben we het wel weer gehad.
quote:
Jij bent ook bezig met Naruto? Bazinquote:Op maandag 2 september 2013 23:40 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is Naroeto's dorpje zo gefixeerd op ninja's?
Kunnen ze geen timmerman worden ofsow :S
Naruto is kut.quote:Op maandag 2 september 2013 23:40 schreef Kyubey het volgende:
Er zijn ´gewone´ noedelverkopers en zo, maar wees eens eerlijk, in een wereld waar ninja´s f´ing tovenaars zijn is het gewoon niet economisch om gewoon te zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 23:40 schreef Kyubey het volgende:
0 dat zou een zelfbewustzijn vereisen dat Shingeki tot op heden nog niet tentoon gesteld heeft en met vier afleveringen ook niet meer zal verkrijgen. Als het de nieuwe Naruto wordt zie ik het trouwens wel gebeuren,quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe groot is de kans op een fanservice ep. gefocussed op Sasha Braun?
Op een schaal van 1 tot 10?
Hoofdstuk 16.quote:Op maandag 2 september 2013 23:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij bent ook bezig met Naruto? BazinWelke ep zit je? Ik rond de 70
Aye, zijn er hier mensen die het niet gaan kijken dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:04 schreef Kyubey het volgende:
Silver Spoon S2? Dat is snel!
Wie gaat er ook Space Dandy kijken?
't was al aangekondigd op het moment dat het eerste seizoen uitkwam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:04 schreef Kyubey het volgende:
Da's al een tijd geleden uitgebracht hoor... Zo speciaal is het niet eigenlijk. Sterker nog, het is best 'ok'...quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat land is niet meer te redden
Waarom kun je het geluid van die dingen niet instellen? Ze gaan altijd zo verrekte hard bij mij.quote:
Het is je computer geluid hoor...quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom kun je het geluid van die dingen niet instellen? Ze gaan altijd zo verrekte hard bij mij.
Nee, het is niet ´best ok´. Het is van het padje af.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Da's al een tijd geleden uitgebracht hoor... Zo speciaal is het niet eigenlijk. Sterker nog, het is best 'ok'...
ik vind het eigenlijk ook niet zo schokkend eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Da's al een tijd geleden uitgebracht hoor... Zo speciaal is het niet eigenlijk. Sterker nog, het is best 'ok'...
Volgens mij heb jij een ander filmpje gezien dan wijquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, het is niet ´best ok´. Het is van het padje af.
Lady Gaga is erger vind ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, het is niet ´best ok´. Het is van het padje af.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:42 schreef Qunix het volgende:
Ik het SaKOEra
Ik ben een meisje
Niet lang geleden
Vond ik een magisch boek
Magische kaarten
konden ontsnappen
En naar die kaarten
Ben ik dus nu opzoek
Mwa, random, apart, dit soort dingen deed men 100 jaar geleden ook al hoor, hoewel niet in muziekfilmpjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat andere shit ergers is maakt die niet debiel. Gaat gewoon nergens over, 't is simpel om fans te winnen door het 'random' en 'apart' te maken.
Kritiek op de makers, niet de clip, mind you. Over smaak valt niet te twisten.
Nu mag je hem wel houdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb een van de bieb geleend boekdeel van Nausicaä van de Vallei van de Wind in bad laten vallen.
50 euro boete. RIPquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb een van de bieb geleend boekdeel van Nausicaä van de Vallei van de Wind in bad laten vallen.
Dacht eerst dat het een grap was toen ik hem in die fake seasonal chart zag staan. Maar niet dusquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:04 schreef Kyubey het volgende:
De meeste Ghibli films die na spirited away zijn uitgebracht hebben (optionele) nederlandstalige nasynchronisatie op de DVD, niet dat je het van die nasynchronisatie moet hebben, maar voor je kleine neefje of nichtje mssn ook wel eens leuk om ze kennis te laten maken met anime.quote:Op zondag 1 september 2013 22:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hoeveel Nederlands nagesynchroniseerde anime bestaan er eigenlijk?
Als je dan toch bezig bent met het lezen van populaire Mangas, moet je Jojo's Bizarre Adventure ook eens proberen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:40 schreef Kyubey het volgende:
Nils Holgersson, Vrouwtje Theelepel(beide overigens door Pierrot,Nils was overigens hun eerste productie, oa bekend van Great Teacher Onizuka gemaakt), Adventures of Peter Pan.quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je vergeet Sailor Moon, Shin Chan en de Bende van Vijf.
History's Strongest Deciple Kenichiquote:Op woensdag 4 september 2013 02:23 schreef smitjew het volgende:
Heeft er een nog goeie easy action anime ?
Gewoon iets wat je dom weg kijkt en het liefst goed af is of ongoing. Wordt gek van die halve animes.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
tikkertje spelen in "Nederland"
Het design spreekt me niet aan.quote:Op woensdag 4 september 2013 04:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent met het lezen van populaire Mangas, moet je Jojo's Bizarre Adventure ook eens proberen.
Hmm, wat vind je van de BTOOOM manga? Aangezien de anime ws niet verder gaat word ik genoodzaakt die maar te gaan lezen.quote:
eindelijk een einde aan die serie?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
YEEEES BLEACH 547 IS EINDELIJK UIT![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk een einde aan die serie?
Is die blonde gozer Ukitake of Aizen?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
YEEEES BLEACH 547 IS EINDELIJK UIT![]()
![]()
[ afbeelding ]
Prima manga, maar niet uitzonderlijk goed ofzo. Hij loopt nog trouwens, maar heel ver na de serie gaat hij ook weer niet door.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, wat vind je van de BTOOOM manga? Aangezien de anime ws niet verder gaat word ik genoodzaakt die maar te gaan lezen.
Portalquote:Op donderdag 5 september 2013 11:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
LE EPIC MEME XXXXDDDDDDDD
MORE LIEK CAKE IS A LIE AM I RIGHT XDDDDDD
Zoals vaak met de Japannersquote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef Qunix het volgende:
Tornado in Japan (al eerder op journaal geweest) en dit is een nét niet tornado
Wel veel paniek
WTFquote:
Onze baddergastquote:Op donderdag 5 september 2013 17:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,badderen/brt was zalig*
[..]
Zoals vaak met de Japanners
[..]
WTF
Freezing?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Onze baddergast
Free doet het nog steeds leuk vind ik.
Fanservice anime voor damesquote:Op donderdag 5 september 2013 17:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Free! Wel een beetje bijblijven hoor!![]()
[ afbeelding ]
Free heeft veel meer te bieden dan fanservicequote:Op donderdag 5 september 2013 17:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fanservice anime voor dames
Rustig maarquote:Op donderdag 5 september 2013 17:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Free heeft veel meer te bieden dan fanservice
Heeft hij eindelijk Misaka gepakt ja?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Index film was goed.
MOTHERFUCKING TOUMAN
Mooie wateranimatie ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inderdaad. Kou.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad. Kou.
Oh, en het verhaal.
rechtsonderquote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bne je soms in Kyoto?
Link naar die ene met Will Smithquote:Op donderdag 5 september 2013 20:13 schreef Qunix het volgende:
Vs. 嵐 van vandaag: http://www.dailymotion.co(...)-20130905_shortfilms
Ik heb gezien dat er een nieuwe is, moet hem nog lezen...quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:45 schreef Kijana het volgende:
Nieuwe Shingeki no Kyojin chapter was tof.
Anime - Legend of the Galactic Heroes en Code Geassquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:22 schreef Kijana het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een anime (of manga) die het niveau van Death Note haalt, qua verhaal en plot twists. Meestal vind ik de characters en het verhaal zo standaard en voorspelbaar, misschien kijk ik ook teveel shonen anime's.
Suggesties?
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 06-09-2013 12:48:09 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
NEON GENESIS EVANGELION
10/10 ANIME
Ik denk dat ik eerst die films ga kijken. Ziet er toch veel beter uit. Alleen de laatste is nog niet uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
NEON GENESIS EVANGELION
10/10 ANIME
Free!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:22 schreef Kijana het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een anime (of manga) die het niveau van Death Note haalt, qua verhaal en plot twists. Meestal vind ik de characters en het verhaal zo standaard en voorspelbaar, misschien kijk ik ook teveel shonen anime's.
Suggesties?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Anime - Legend of the Galactic Heroes en Code Geass
Manga - Shin Angyo Onshi en Historie
Allemaal series over vrome strategen en tactici die elkaar proberen te vermoorden.![]()
Hoewel de LotGH de enige serie is met een rivaliteit die het haalt bij Light en L.Thanks! Ik zal het opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neon Genesis Evangelion heb ik ook nog niet gezien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
NEON GENESIS EVANGELION
10/10 ANIMEFree! kijk ik al.quote:![]()
Je hebt je huiswerk gedaan zo te horen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat die gay zwembadserie?
Dominion Tank Police was goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Kyouko ook bij hen op school? Moet zien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Qunix het volgende:
Even het hebben over échte anime:
Mahou Shoujo Madoka Magica Shinpen: Hangyaku no Monogatari
Was het een verkrachting?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:54 schreef Qunix het volgende:
WTF am I reading!?????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verhaal tot dus ver:quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:50 schreef Kyubey het volgende:
Er komt een Psycho Pass seizoen 2
http://myanimelist.net/forum/?topicid=659069
ik ben wel benieuwd hoe dat wordt uitgewerkt...quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe Sailor Moon anime komt in 2014!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(dit is fanart, maar ging viral vanwege nieuws dat het de deigns waren voor de nieuwe anime)
Code Geassquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:22 schreef Kijana het volgende:
Suggesties?
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:50 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oud nieuws
Hmm ik probeer nu de post op te zoeken waar ik het gepost had, maar kan die niet vinden
Dat is echt al maanden bekend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:50 schreef Kyubey het volgende:
Heeft wel deze opening nodig,quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe Sailor Moon anime komt in 2014!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(dit is fanart, maar ging viral vanwege nieuws dat het de deigns waren voor de nieuwe anime)
slowpokequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:50 schreef Kyubey het volgende:
Geef me nu geen valse hoop.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb op 2ch gelezen dat K-ON S3 word aangekondigt na de laatste Free! ep.
1 seizoen was wel genoeg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet eigenlijk niet of ik een nieuwe sailor moon wil zonder marlies sommersquote:
Kinderachtig dit, ik vraag iets serieus, kom je met 2 plaatjes waar ik niets van wijzer word.quote:
Tsja, dat is kyubeyquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kinderachtig dit, ik vraag iets serieus, kom je met 2 plaatjes waar ik niets van wijzer word.
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kinderachtig dit, ik vraag iets serieus, kom je met 2 plaatjes waar ik niets van wijzer word.
Keikaku dooriquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb er een deel van gezien ja, hoezo?
quote:
Valmet is een ex-mechanized jäger majoor bij deze leger,ze heeft echter lichaam van een miss body fitness.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |