SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekochtquote:Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kun je daarvoor kopen op de PC, Ronaldo?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekocht
Jij bent toch die Sherlock Holmes?quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekocht
Je bent echt een flikker ik haat je kut vent zo weg dat kont kruipen hehe.quote:
quote:
je ne comprends pasquote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch die Sherlock Holmes?
ga je eige mening vormen je loop achter iedereen aan bakkertquote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je bent echt een flikker ik haat je kut vent zo weg dat kont kruipen hehe.
Geotag tracing? Of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:
ik denk het, heb geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geotag tracing? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]illegale inbuilt mic van laptop dan maar?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Patje1987 het volgende:
Mo als je gaat clubben moet je me dmen, whatsappen en bellen op skype dan ben ik erbij jeweet #homies4life #sneetje4dreetje
excusez moi mon cheriequote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ik denk het, heb geen idee wat je bedoelt
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ga je eige mening vormen je loop achter iedereen aan bakkert
Dezelfde baas die ook een misclick maakte die mij 50 ekkies opleverde.quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie was die baas dan die een scammer had getraceerd via een geotag uit een foto?
Die snap ik even niet?quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dezelfde baas die ook een misclick maakte die mij 50 ekkies opleverde.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze week maar even proberen.
[..]
Hij bood 250k op een squadfitness met coins die hij een uur daarvoor van mij had gekocht. Na de misclick kocht hij nog eens 500k.quote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die snap ik even niet?![]()
Waar heeft hij opgeklikt dan?
quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij bood 250k op een squadfitness met coins die hij een uur daarvoor van mij had gekocht. Daarna kocht hij nog eens 500k.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij bood 250k op een squadfitness met coins die hij een uur daarvoor van mij had gekocht. Na de misclick kocht hij nog eens 500k.
Ik weet nog hoe z'n UI er ongeveer uitziet, maar niet hoe die gast heette.quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie was die baas dan die een scammer had getraceerd via een geotag uit een foto?
Ja hij had zo'n oude vent als UI.quote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe z'n UI er ongeveer uitziet, maar niet hoe die gast heette.
paint het.quote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe z'n UI er ongeveer uitziet, maar niet hoe die gast heette.
Die leek op de baron van Bassie en Adriaanquote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja hij had zo'n oude vent als UI.
Bmo89 (of Brno?)quote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja hij had zo'n oude vent als UI.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
trommels trommels en nog eens trommels!!
Daar zat ik ook aan te denken.quote:
Drommels toch?quote:
Bier.quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dommelsch Dommelsch Dommelsch
Flipsyde is goed.quote:
Dat kan. Ik kan het ook goed vinden.quote:
Kontkruiper.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssie_mc_adriaan.html![]()
![]()
Ik ging wel stuk toen ik die zag jaquote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssie_mc_adriaan.html![]()
![]()
Ik heb tenminste mijn eigen mening.quote:
Jij hebt gewoon de mening van dtm en Patje.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb tenminste mijn eigen mening.
Ik moet nog steeds lachenquote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ging wel stuk toen ik die zag ja
Net als dezequote:
Emotionele waarde is echt heel belangrijk bij die, maar ik vind hem niet zo super...quote:Op zondag 1 september 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verwachtte een heel ander nummer dan wat ik te horen kreeg. Ik ken Flipsyde namelijk van dit nummer, destijds een grote hit op The Box:
Ben je op je onbehaarde snikkeltje getrapt dat iedereen jouw nummer als bagger beschouwt?quote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon de mening van dtm en Patje.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je op je onbehaarde snikkeltje getrapt dat iedereen jouw nummer als bagger beschouwt?
quote:
Of een hele nare muzieksmaak.quote:Op zondag 1 september 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat laat juist alleen maar zien dat ik een eigen mening heb.
Ik vind het wel mooi om dat nummer nu weer te horen. Maar ik dacht dat jij alles van na 1990 niet goed vond.quote:Op zondag 1 september 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Emotionele waarde is echt heel belangrijk bij die, maar ik vind hem niet zo super...
Someday is de beste.
Oh snap!quote:Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om dat nummer nu weer te horen. Maar ik dacht dat jij alles van na 1990 niet goed vond.
Helemaal niet. Alleen die doelloze onzin die totaal geen emotionele waarde heeft, kan oprotten. Mensen die dat soort muziek goed vinden of zeggen; "Ik vind alles wel best." verdienen echt een nekschot.quote:Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om dat nummer nu weer te horen. Maar ik dacht dat jij alles van na 1990 niet goed vond.
GJE.gifquote:
Over smaak valt te twisten. Ik vind genoeg muziek leuk, hele uitgesproken mening dit dat. Ik kan ook zo zeggen dat jij een nare muzieksmaak hebt, maar dat maakt het nog niet waar.quote:
quote:
Dan zeg ik maar niet dat ik heel veel muziek goed vindquote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen die doelloze onzin die totaal geen emotionele waarde heeft, kan oprotten. Mensen die dat soort muziek goed vinden of zeggen; "Ik vind alles wel best." verdienen echt een nekschot.
Mag je zeggen van mij hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten. Ik vind genoeg muziek leuk, hele uitgesproken mening dit dat. Ik kan ook zo zeggen dat jij een nare muzieksmaak hebt, maar dat maakt het nog niet waar.
Je mag best veel muziek goed vinden, maar dat politiek correcte antwoord: "Ik vind alles wel een beetje goed."quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zeg ik maar niet dat ik heel veel muziek goed vind
De PI maakte het gewoon wat dramatisch.quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag je zeggen van mij hoor.
Ik zat je alleen maar te stangen schatje.
Agreed.quote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
Ha is het weer het muziekuurtje?
The Killers
Maar 58 ratedquote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
Vitesse heeft weer een huurling, ene Francisco Júnior van Everton.
rage against the machinequote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
Ha is het weer het muziekuurtje?
The Killers
Ik hou niet van de meeste Nederlandstalige muziek en ook niet van die screamo die mijn broer vroeger luisterde. Ook andere genres waar in wordt geschreeuwd vind ik niet leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag best veel muziek goed vinden, maar dat politiek correcte antwoord: "Ik vind alles wel een beetje goed."![]()
Killing in the name of.quote:
Er zullen ook genoeg bands/nummers zijn in een genre dat je normaal gesproken wel goed vindt die je niet goed vindt. Tenminste, dat denk ik...quote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hou niet van de meeste Nederlandstalige muziek en ook niet van die screamo die mijn broer vroeger luisterde. Ook andere genres waar in wordt geschreeuwd vind ik niet leuk om naar te luisteren.
quote:
Waarom eet jij altijd voor je gaat slapen?quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef TBakkert het volgende:
Even wat eten, tas pakken en dan slapen. Welterusten iedereen.
Proteïne voor zijn nachtelijke rukkie.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom eet jij altijd voor je gaat slapen?
Heeft Real toch flink wat gecashed met de spelers die ze hebben verkocht. Higuain en Ozil hebben in totaal 40M euro gekost en leveren meer als het dubbele op.quote:
Trek het Kaka bedrag er nog wel even vanaf dan. En Carvalho. En Pedro Leon. En Albiol. Want daar maakten ze allemaal verlies op. Nog wel een paar miljoen winst op Callejon nog.quote:Op zondag 1 september 2013 22:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft Real toch flink wat gecashed met de spelers die ze hebben verkocht. Higuain en Ozil hebben in totaal 40M euro gekost en leveren meer als het dubbele op.
Moet Ronaldo nog wel ff laten denken dat ie kans maakt voor topscorer hequote:Op zondag 1 september 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
Messi moet zichzelf even na laten kijken
Ja klopt wat strijd er in houden is wel leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Moet Ronaldo nog wel ff laten denken dat ie kans maakt voor topscorer he3 wel genoeg
Mwa, Kaka hebben ze in eerste instantie wel dikke verlies mee gemaakt, maar een groot deel van die investering haal je weer binnen via merchandising. Carvalho kwam volgens mij transfervrij over, of in ieder geval voor een laag bedrag.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Trek het Kaka bedrag er nog wel even vanaf dan. En Carvalho. En Pedro Leon. En Albiol. Want daar maakten ze allemaal verlies op. Nog wel een paar miljoen winst op Callejon nog.
Zie nu wel dat Özil en Higuain veel goedkoper waren dan jij nog dacht. 12 voor Higuain en 15 voor Nemo lees ik..quote:Op zondag 1 september 2013 22:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mwa, Kaka hebben ze in eerste instantie wel dikke verlies mee gemaakt, maar een groot deel van die investering haal je weer binnen via merchandising. Carvalho kwam volgens mij transfervrij over, of in ieder geval voor een laag bedrag.
Ik dacht dat ze Ozil voor 17 en Higuain destijds voor 23 hadden.quote:Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie nu wel dat Özil en Higuain veel goedkoper waren dan jij nog dacht. 12 voor Higuain en 15 voor Nemo lees ik..
Lekker gekeept welquote:Op zondag 1 september 2013 23:11 schreef Ozz-03 het volgende:
http://s1.directupload.net/images/130901/ek53aaih.swf
Goaltje van Stoch weer, goed bezig daar.
Dat ook ja.quote:
Higuain was 12 miljoen.quote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Ozil voor 17 en Higuain destijds voor 23 hadden.
40 dacht ik.quote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Higuain was 12 miljoen.
Benzema daarentegen was iets van 35 ofzo.
Vertelquote:
Of ik vrijdag mee ga naar een bruiloftquote:
quote:
Goede zaakquote:Op zondag 1 september 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of ik vrijdag mee ga naar een bruiloftZo goed dus
Vinden elkaar lief, en ook een kusje gegeven
quote:Op zondag 1 september 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of ik vrijdag mee ga naar een bruiloftZo goed dus
Vinden elkaar lief, en ook een kusje gegeven
Mijn broek is nat.quote:
Jammer dat ze het niet lieten zien in een slow motionquote:
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Hele transferwindow niets uitgeven en dan op 1 september met een zak geld smijten..wat een club is het toch ook.
Geniaal interview met Wenger ook wel..
Wenger: "We need one or two super players. Maybe in 24 hours we can surprise you!"
En dan deze kop erbij
[ afbeelding ]
MISTER BEANquote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Hele transferwindow niets uitgeven en dan op 1 september met een zak geld smijten..wat een club is het toch ook.
Wenger: "We need one or two super players. Maybe in 24 hours we can surprise you!"
En dan deze kop erbij
[ afbeelding ]
2 dezelfde soorten spelers terwijl ze Cazorla al hebben #YOLOquote:Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
kagawa en ozil, yolo.
maar zal wel niemand worden
Cazorla kan ook goed op de flanken YOLOquote:Op zondag 1 september 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 dezelfde soorten spelers terwijl ze Cazorla al hebben #YOLO
En dan deze kop erbij
[ afbeelding ]
Zal wel een of andere gratis 16 jarige fransman van fc creme fraiche uit de 4e league worden.quote:Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
kagawa en ozil, yolo.
maar zal wel niemand worden
Ik vond het interview daarna met AVB ook wel mooi, die vond Spurs wel goed spelenquote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
En dan deze kop erbij
[ afbeelding ]
Kwark halen en klaar!quote:Op zondag 1 september 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Pakketje was dus bij de buren afgeleverd.
Anyhowz; ik heb mijn poedelpak voor de FUT-meet binnen.
nice hier 2 weken vertraging omdat ze maar 1 op voorraad hadden en ik net te laat was. Weten we ook weer waar die heen isquote:Op zondag 1 september 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Pakketje was dus bij de buren afgeleverd.
Anyhowz; ik heb mijn poedelpak voor de FUT-meet binnen.
grote kans jaquote:Op zondag 1 september 2013 23:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zal wel een of andere gratis 16 jarige fransman van fc creme fraiche uit de 4e league worden.
Jij snapt het.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice hier 2 weken vertraging omdat ze maar 1 op voorraad hadden en ik net te laat was. Weten we ook weer wie die heeft
[..]
grote kans ja
En dan deze kop erbij
[ afbeelding ]
Ja hoor alles goedquote:
Ook wanbeleid om zo iemand dan te willen huren op 1 septemberquote:Ajax lijkt achter het net te vissen bij huurdeal John
Op dit moment lijkt de kans klein dat Ajax Ola John kan huren van Benfica. De Portugese formatie kampt namelijk met een aantal persoonlijke problemen, waardoor men de Nederlander waarschijnlijk niet laat gaan.
Als belangrijkste argument zou Benfica hebben dat Eduardo Salvio is afgehaakt met een blessure. De buitenspeler en concurrent van John kwam niet ongeschonden uit de strijd met Sporting Portugal. Door de blessure van de aanvaller is het nog maar de vraag of Benfica het ziet zitten om de voorlopig overbodige John op huurbasis naar Ajax te laten gaan.
Naast Salvio zijn ook Nicolas Gaitán en Enzo Perez geblesseerd geraakt in de topper tegen Sporting. De Amsterdammers hadden goede hoop op een deal, maar volgens Voetbal International is de kans op het huren van John door de blessures een stuk kleiner geworden.
Congratsquote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja hoor alles goedBen nog een klein half uurtje jarig
![]()
Met jou?
quote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
Met jou?
Nogmaals bedanktquote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef el-blanchito het volgende:
Toefjes, Koning
Ik heb na werk ook nog maar even een kusje gebracht
Dat wist ik helemaal niet.quote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
Met jou?
Ik pak deze felicitatie nog even mee: Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
Met jou?
Hadden niet verwacht dat en Bojan en Fischer zo kut zouden zijn waarschijnlijkquote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook wanbeleid om zo iemand dan te willen huren op 1 september
Kusjes geven is leukquote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef el-blanchito het volgende:
Toefjes, Koning
Ik heb na werk ook nog maar even een kusje gebracht
quote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet.Van harte.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef Thorb het volgende:
Gratz Dion (zowel met verjaardag als kind)
quote:
quote:
Thanksquote:Op zondag 1 september 2013 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik pak deze felicitatie nog even mee: Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Nu met een glimlach in slaap vallen
quote:Op zondag 1 september 2013 23:39 schreef wonton het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1412484778970143
Jonathan Phan That wasn't even her final form.quote:Op zondag 1 september 2013 23:39 schreef wonton het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
Met jou?
Fake helaas, het geluid althansquote:Op zondag 1 september 2013 23:39 schreef wonton het volgende:
quote:
quote:
je mist het garpjequote:
Sowieso mensen die op Voetbalzone kijkenquote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Kaka koste Real meer dan 1 miljoen per wedstrijd en 4,4 miljoen per doelpunt![]()
Helaas zijn ze bij Voetbalzone zo dom om niet daar tegen over te zetten hoeveel hij Real heeft opgeleverd.
Ik sta er niet bijquote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik dacht dat ik een slechte week had met de fok voetbal manager maar volgens mij heeft de rest een stuk minder punten... Sta opeens 9e in het algemeen klassement
[ afbeelding ]
Iedereen heeft een slechte weekquote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik dacht dat ik een slechte week had met de fok voetbal manager maar volgens mij heeft de rest een stuk minder punten... Sta opeens 9e in het algemeen klassement
[ afbeelding ]
Waar moet ik dan kijken?quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso mensen die op Voetbalzone kijken
Overal behalve daar.quote:
Ik heb deze ronde 25 punten behaaldquote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
6x gelijk, echt bizar inderdaad. Had eerst 5 spelers van PEC erin staan maar die heb ik op Mokotjo na er allemaal uitgetrapt. Had er 3 van RKC ingezet maar die zijn gewoon afgedroogd door Cambuurquote:Op zondag 1 september 2013 23:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Iedereen heeft een slechte weeknr 1 t/m 10 van de eredivisie hebben niet gewonnen
Kijk dan op VPquote:
Ik kan niet slapen... Kan dat eten er iets mee te maken hebben?quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom eet jij altijd voor je gaat slapen?
Voetbalprimeur.quote:
Ik laat Bojan nog 1x staan, als hij tegen PEC en Go Ahead weer niks laat zien kan ie oprottenquote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
6x gelijk, echt bizar inderdaad. Had eerst 5 spelers van PEC erin staan maar die heb ik op Mokotjo na er allemaal uitgetrapt. Had er 3 van RKC ingezet maar die zijn gewoon afgedroogd door Cambuur
Van eten krijg je energie ja. En het is ook gewoon slecht voor je om het te doen vlak voor je gaat pitten.quote:Op zondag 1 september 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen... Kan dat eten er iets mee te maken hebben?
Ik doe het omdat ik dan weer honger krijg, ook al is het gewone avondeten altijd vrij laat...
4*/4* ook nogquote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.nl/player/11417 naar NEC. Goede stats
Nee hoor. Is een fabel volgens de Lijfshow.quote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En het is ook gewoon slecht voor je om het te doen vlak voor je gaat pitten.
Slaap pillen nemen als het niet werkt gewoon meerderequote:Op zondag 1 september 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen... Kan dat eten er iets mee te maken hebben?
Ik doe het omdat ik dan weer honger krijg, ook al is het gewone avondeten altijd vrij laat...
Ja, snap ik, maar het is zo verleidelijk... "Nog even een tosti... of 3."quote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van eten krijg je energie ja. En het is ook gewoon slecht voor je om het te doen vlak voor je gaat pitten.
Slaappillen zijn voor mietjes.quote:Op zondag 1 september 2013 23:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Slaap pillen nemen als het niet werkt gewoon meerdere
quote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar het is zo verleidelijk... "Nog even een tosti... of 3."
VDM is undercover.quote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar het is zo verleidelijk... "Nog even een tosti... of 3."
Watser?quote:
Lees mijn post nog maar en keer en trek dan een goed doordachte conclusie met de gegeven feiten.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lees mijn post nog maar en keer en trek dan een goed doordachte conclusie met de gegeven feiten.
Ik kom toch niet aan, dat ik zo veel eet ga ik pas merken als ik uitgegroeid ben...Hoop ik.quote:
Zou wel vet zijn, maar dan krijgt hij denk ik toch een pace-downgrade...quote:Op zondag 1 september 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.nl/player/7118 naar Cardiff, misschien wordt hij een CB.
Misschien interessant voor FUT, volgens mij is hij wel een goede speler: [ afbeelding ]
Later groei je dichtquote:Op zondag 1 september 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kom toch niet aan, dat ik zo veel eet ga ik pas merken als ik uitgegroeid ben...Hoop ik.
In voorgaande jaren in FM in ieder geval een gigantisch talent.quote:Op zondag 1 september 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.nl/player/7118 naar Cardiff, misschien wordt hij een CB.
Misschien interessant voor FUT, volgens mij is hij wel een goede speler: [ afbeelding ]
quote:
quote:
Dat vooral.quote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk ook aan je cholesterol. Straks krijg je dichtgeslibde adertjes.
haha ben je opeens doodquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk ook aan je cholesterol. Straks krijg je dichtgeslibde adertjes.
Ook leuk dit.quote:
Ik denk niet dat dat het geval gaat worden.quote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan je rollen over het hockey veld
Is wel leuk kan je samen met VDM rollenquote:Op maandag 2 september 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het geval gaat worden.
Ik zie nu dat hij Low-High heeft. Wel is hij niet heel groot, als hij CB zou zijn zou hij daar te klein voor zijn en zijn jumping is ook niet zo hoog. Ik ben wel benieuwd welke CBs uit de BPL in FUT14 nog silver zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn, maar dan krijgt hij denk ik toch een pace-downgrade...
Als ze hem CB maken, geven ze hem vast ook wel een jumping en strength upgrade hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat hij Low-High heeft. Wel is hij niet heel groot, als hij CB zou zijn zou hij daar te klein voor zijn en zijn jumping is ook niet zo hoog. Ik ben wel benieuwd welke CBs uit de BPL in FUT14 nog silver zijn.
Ik hoop het niet, en daar denk ik sowieso nu niet zo over na.quote:Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was niet serieus, maar jij krijgt geen dichtgeslibde adertjes, wees gerust.
Die goal van Villa.quote:Op maandag 2 september 2013 00:03 schreef DutchSL het volgende:
@0:45 NEC-Oostenrijker scoort tegen Spanje (maar vraag niet hoe)
Lijkt me wel. Zou Mokhtar wel wisselen want die staat niet in de basis lijkt mequote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
Als je nu Mokhtar en Duarte zou kopen bij Fok! Voetbalmanager, heb je dan morgen automatisch de Ajax- en Twente-versie?
Die status zal hij snel verliezen in die veteranencompetitie.quote:Op maandag 2 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Bruma van Sporting gaat waarschijnlijk naar Galatasaray voor 12M euro. Blijkt een groot talent te zijn.
Ajax heeft alleen nog Olsen rondlopen in Denemarken en verder doet er niemand wat qua scouting. Zegt toch genoeg dat ze nu niet verder komen dan veel te veel betalen voor Duarte en een lijstje met geflopte Nederlanders in het buitenland..quote:Op maandag 2 september 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ben echt benieuwd of Ajax nog iemand gaat halen en wie dat dan is.
Ola John is een goede voetballer maar ik heb het idee dat die gehuurde spelers niet de motivatie hebben om de sterren van de hemel te spelen.
Vitesse kocht Bony een paar jaar geleden voor 3 miljoen van Sparta Praag, zo'n talent moet toch nog wel ergens rondlopen voor een paar miljoen??
Toen ik de naam Duarte voor het eerst las dacht ik:quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax heeft alleen nog Olsen rondlopen in Denemarken en verder doet er niemand wat qua scouting. Zegt toch genoeg dat ze nu niet verder komen dan veel te veel betalen voor Duarte en een lijstje met geflopte Nederlanders in het buitenland..
Ja tot morgen middernacht.quote:
Ik weet niet of ik dat moet geloven.quote:
Hoop het niet maar ben bang van wel.quote:Op maandag 2 september 2013 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat moet geloven.
quote:
Zie dit verhaal.quote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook wanbeleid om zo iemand dan te willen huren op 1 september
Noem jij eens een groot talent dat haalbaar is voor 5 miljoen??quote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef Djeetje het volgende:
Beter dat ze gewoon 5 miljoen voor een groot talent betalen.
Als hij zich gewoon goed ontwikkeld haal je dat er makkelijk uit.
Ik haat zcliffhangers. DM plzquote:Op maandag 2 september 2013 00:26 schreef Reemi het volgende:
Heb me toch iets leuks gemaakt voor wefut.
Truste
Maher konden ze halen daar hebben ze gewoon gefaald.quote:Op maandag 2 september 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Noem jij eens een groot talent dat haalbaar is voor 5 miljoen??
Ja maar niet veel talenten willen van Spanje of Duitsland naar de Eredivisie verkassen..quote:Op maandag 2 september 2013 00:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maher konden ze halen daar hebben ze gewoon gefaald.
En Ajax kan toch makkelijk ergens gaan scouten?
In Spanje en Duitsland lopen heel veel talenten rond.
Ze hadden Bojan natuurlijk gehaald maar hopelijk zijn ze er nu achter dat hij geen buitenspeler isquote:
PSV gebruikt hem ook niet goed...nu staat Wijnaldum veel dieper..Maher is beter in de punt naar voren.quote:Op maandag 2 september 2013 00:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar niet veel talenten willen van Spanje of Duitsland naar de Eredivisie verkassen..
En over Maher weet ik niet, ik vind hem tot nu toe tegenvallen bij PSV.
Speelt hij daar niet in een ander soort rol?quote:Op maandag 2 september 2013 00:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar niet veel talenten willen van Spanje of Duitsland naar de Eredivisie verkassen..
En over Maher weet ik niet, ik vind hem tot nu toe tegenvallen bij PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef Djeetje het volgende:
Is Ajax ook al niet weer afgestapt van het beleid van Cruijf ?
Misschienquote:Op maandag 2 september 2013 00:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Maher is echt een gemiste kans voor Ajax. Een vertrek van Eriksen zat er aan te komen en Maher zou de meest ideale opvolger zijn.
Beterquote:
De jeugd speelt dan ook sinds kort in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 2 september 2013 00:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter
Bij Barca is het dacht ik zo dat een 2e jaars B al in de A's speelt.
Kunnen ze dat niet bij Ajax doen ?
Dan ontwikkelen de echte goeie spelers zich sneller door en zijn ze ook eerder klaar voor het 1e aangezien ze dan ook gewoon tegen oudere spelen.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen Fischer op 10 wil, en het schijnt ook nog eens zijn natuurlijke positie te zijn.
Sorry hoor maar op die positie heb je niets aan een explosief blind paard. Daar heb je juist creativiteit nodig, wat Fischer totaal niet heeft.Als Fischer iets niet is dan is het wel explosief..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Nou ja eerder rondrennen en zich vastlopenquote:Op maandag 2 september 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Fischer iets niet is dan is het wel explosief..
Kinderlijk naïef gewoon ja.quote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
Dat Eriksen weg zou gaan (of nu of in de winter) leek me wel duidelijk. Snap niet dat Ajax dan niet al eerder iemand haalt..
O ja vergeten.quote:Op maandag 2 september 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De jeugd speelt dan ook sinds kort in de Jupiler League
De enige die ik goed vind is Tete maar dat is een back.quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja vergeten.
Ik weet niet of er op dit moment goeie spelers bij Ajax in de jeugd lopen ?
Kishna was/is toch een groot talent en volgens mij Leeroy Owosu is ook niet heel slecht.
Bojan was echt geniaal bij Barca in de spits als jeugd speler helaas voor hem zit hij in de zelfde generatie als Messi anders had hij 1e spits van dit Barca geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
Daarnaast is Siggy ook te wisselvallig, gewoon niet goed genoeg.
Hoesen heb ik wel vertrouwen in maar speelt te weinig en Bojan komt fysiek te kort om als diepe spits te spelen.
Misschien is het toch een optie om hem als spits op te stellen aangezien er toch geen voorzetten meer komen van onze buitenspelers
In de jeugdelftallen van Barca was hij fenomenaal ja maar in het 1e heeft hij bijna niets laten zien.quote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bojan was echt geniaal bij Barca in de spits als jeugd speler helaas voor hem zit hij in de zelfde generatie als Messi anders had hij 1e spits van dit Barca geweest.
Schijnt gewoon kut te zijn momenteel..in ieder geval niet goed/explosief genoeg voor de vleugel. Het zijn allemaal steeds dezelfde types die ze aantrekken zo..quote:Op maandag 2 september 2013 00:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De enige die ik goed vind is Tete maar dat is een back.
Meleg laat ook wel zien dat hij goed kan voetballen maar is nog niet klaar voor het 1e.
Daar was hij ook bijna nooit spitsquote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In de jeugdelftallen van Barca was hij fenomenaal ja maar in het 1e heeft hij bijna niets laten zien.
Nee hoor, Messi was nog niet eens spits in de tijd dat Bojan bij Barca de kans kreeg. Hij is gewoon niet goed genoeg. Heeft regelmatig als spits gespeeld ook gewoon hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bojan was echt geniaal bij Barca in de spits als jeugd speler helaas voor hem zit hij in de zelfde generatie als Messi anders had hij 1e spits van dit Barca geweest.
Idd. Bojan is de jongste debutant ooit bij Barca, toen speelde zelfs Messi nog in de jeugd.quote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor, Messi was nog niet eens spits in de tijd dat Bojan bij Barca de kans kreeg. Hij is gewoon niet goed genoeg. Heeft regelmatig als spits gespeeld ook gewoon hoor.
Later werd Messi ook spits ja, maar daarvoor had hij Eto'o voor zich ook een van de beste spitsen van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor, Messi was nog niet eens spits in de tijd dat Bojan bij Barca de kans kreeg. Hij is gewoon niet goed genoeg. Heeft regelmatig als spits gespeeld ook gewoon hoor.
Kan er geen klote vanquote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef Zhano het volgende:
Is die van Kamps ofzo wat dan? Wat voor soort type?
De Kamps. Heeft zojuist bij Heerenveen getekendquote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef Zhano het volgende:
Geen versterking voor jullie. Kan het niveau in de JL al amper aan. Onbegrijpelijk ook dat hij bij Jong Oranje zit.quote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef Zhano het volgende:
Daarom vraagt hij het ook lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De Kamps. Heeft zojuist bij Heerenveen getekend
Ahaquote:Op maandag 2 september 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom vraagt hij het ook lijkt me.
Geen betere opties voor in Jong Oranje ?quote:Op maandag 2 september 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen versterking voor jullie. Kan het niveau in de JL al amper aan. Onbegrijpelijk ook dat hij bij Jong Oranje zit.
Ik denk dat Dijks straks wel haalbaar is voor een paar ton. Blind is de vaste linksback (helaas) en Boilesen is ook weer fit, die in mijn ogen al beter is dan Blind.quote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef Zhano het volgende:
Wat Tim zegt ja. We hebben m gehuurd geloof ik. Zal wel weer geen optie tot koop bij zitten. Als ik het zo hoor willen we hem ook niet kopen, maar huren zonder optie vind ik zo kutStraks doet Dijks het fucking goed, gaat ie weer weg en kunnen we een nieuwe LB zoeken
Hoe dan? Gelekt?quote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Tim86 het volgende:
Homeland S03E01 720p x264-HOMELAND
Nu al
Wel lang wachten op ep 2 dan
pre-air ofzo..doen series wel vaker bij eerste eps van seizoenen. Beetje extra buzz genereren etc. Vaker bij pilots dan bij een 3e seizoen thoughquote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe dan? Gelekt?is pas 29 sept op tv
Mooie speler altijd geweest, maar ik vond het echt een net-niet speler. Handelingssnelheid lag echt te laag en op dat moment vond ik het echt knap dat ze 1 miljoen voor hem konden vangen..quote:Op maandag 2 september 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
Doet trouwens ook best pijn om te zien dat Özbiliz het zo goed doet daar in het oosten
Ach, je houd dat toch altijd. Spelers bloeien dan op onder een andere speelwijze of trainer, daar kun je weinig aan doen.quote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie speler altijd geweest, maar ik vond het echt een net-niet speler. Handelingssnelheid lag echt te laag en op dat moment vond ik het echt knap dat ze 1 miljoen voor hem konden vangen..
Blijkbaar zat ik (en Ajax zelf) er dus toch naast..als je echt top in Rusland kan zijn moet je het bij Ajax toch ook aardig kunnen doen, zeker als je al dat gekut nu ziet op de vleugels.
Is ook zo. Maar blijft frustrerend.quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, je houd dat toch altijd. Spelers bloeien dan op onder een andere speelwijze of trainer, daar kun je weinig aan doen.
Haha, wat denk je van Elyounoussiquote:Op maandag 2 september 2013 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar blijft frustrerend.
Was hij nou ook zo goed in Noorwegen dan? Of gewoon alleen in FIFAquote:
Jep, speelde eerst bij Lillestrom dacht ik en daar was ie belangrijk. Toen transfer gemaakt naar Rosenborg en nu niet voor niets naar de Bundesliga/.quote:Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was hij nou ook zo goed in Noorwegen dan? Of gewoon alleen in FIFA
Eikrem maakt een hoop goed nu, fantastische voetballerquote:Op maandag 2 september 2013 01:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jep, speelde eerst bij Lillestrom dacht ik en daar was ie belangrijk. Toen transfer gemaakt naar Rosenborg en nu niet voor niets naar de Bundesliga/.
In Heerenveen is ie gewoon verneukt door Sollied en co.
Hij is wel goed ja. Maar had verwacht dat ie wat meer aanwezig zou zijn. Echt de leider van het elftal, en dat is er nog niet echt. Mjah, hij zal ook moeten wennen.quote:Op maandag 2 september 2013 01:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Eikrem maakt een hoop goed nu, fantastische voetballer
6 goals en 6 assists in 12 potjes is wel goed als LW ja. Dat zal zijn positie in FUT ook wel zijn volgend jaarquote:Op maandag 2 september 2013 01:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jep, speelde eerst bij Lillestrom dacht ik en daar was ie belangrijk. Toen transfer gemaakt naar Rosenborg en nu niet voor niets naar de Bundesliga/.
In Heerenveen is ie gewoon verneukt door Sollied en co.
Hij is ook echt een spelmaker, maar werd nu een paar keer als verkapte CDM gebruikt..dat werkt ook niet echt.quote:Op maandag 2 september 2013 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij is wel goed ja. Maar had verwacht dat ie wat meer aanwezig zou zijn. Echt de leider van het elftal, en dat is er nog niet echt. Mjah, hij zal ook moeten wennen.
Was ook een goede geweest voor Ajax op CM, dan de Jong achter de spits. Probleem opgelost.quote:Op maandag 2 september 2013 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij is wel goed ja. Maar had verwacht dat ie wat meer aanwezig zou zijn. Echt de leider van het elftal, en dat is er nog niet echt. Mjah, hij zal ook moeten wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |