SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekochtquote:Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kun je daarvoor kopen op de PC, Ronaldo?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekocht
Jij bent toch die Sherlock Holmes?quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekocht
Je bent echt een flikker ik haat je kut vent zo weg dat kont kruipen hehe.quote:
quote:
je ne comprends pasquote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch die Sherlock Holmes?
ga je eige mening vormen je loop achter iedereen aan bakkertquote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je bent echt een flikker ik haat je kut vent zo weg dat kont kruipen hehe.
Geotag tracing? Of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:
ik denk het, heb geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geotag tracing? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]illegale inbuilt mic van laptop dan maar?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Patje1987 het volgende:
Mo als je gaat clubben moet je me dmen, whatsappen en bellen op skype dan ben ik erbij jeweet #homies4life #sneetje4dreetje
excusez moi mon cheriequote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ik denk het, heb geen idee wat je bedoelt
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ga je eige mening vormen je loop achter iedereen aan bakkert
Dezelfde baas die ook een misclick maakte die mij 50 ekkies opleverde.quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie was die baas dan die een scammer had getraceerd via een geotag uit een foto?
Die snap ik even niet?quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dezelfde baas die ook een misclick maakte die mij 50 ekkies opleverde.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze week maar even proberen.
[..]
Hij bood 250k op een squadfitness met coins die hij een uur daarvoor van mij had gekocht. Na de misclick kocht hij nog eens 500k.quote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die snap ik even niet?![]()
Waar heeft hij opgeklikt dan?
quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij bood 250k op een squadfitness met coins die hij een uur daarvoor van mij had gekocht. Daarna kocht hij nog eens 500k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |