SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekochtquote:Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kun je daarvoor kopen op de PC, Ronaldo?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekocht
Jij bent toch die Sherlock Holmes?quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
nee wel iets meer, ronaldo is rond de 6miljoen nu, had 'm half jaar terug voor ~2m gekocht
Je bent echt een flikker ik haat je kut vent zo weg dat kont kruipen hehe.quote:
quote:
je ne comprends pasquote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch die Sherlock Holmes?
ga je eige mening vormen je loop achter iedereen aan bakkertquote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je bent echt een flikker ik haat je kut vent zo weg dat kont kruipen hehe.
Geotag tracing? Of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:
ik denk het, heb geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geotag tracing? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]illegale inbuilt mic van laptop dan maar?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Patje1987 het volgende:
Mo als je gaat clubben moet je me dmen, whatsappen en bellen op skype dan ben ik erbij jeweet #homies4life #sneetje4dreetje
excusez moi mon cheriequote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ik denk het, heb geen idee wat je bedoelt
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ga je eige mening vormen je loop achter iedereen aan bakkert
Dezelfde baas die ook een misclick maakte die mij 50 ekkies opleverde.quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie was die baas dan die een scammer had getraceerd via een geotag uit een foto?
Die snap ik even niet?quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dezelfde baas die ook een misclick maakte die mij 50 ekkies opleverde.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze week maar even proberen.
[..]
Hij bood 250k op een squadfitness met coins die hij een uur daarvoor van mij had gekocht. Na de misclick kocht hij nog eens 500k.quote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die snap ik even niet?![]()
Waar heeft hij opgeklikt dan?
quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij bood 250k op een squadfitness met coins die hij een uur daarvoor van mij had gekocht. Daarna kocht hij nog eens 500k.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij bood 250k op een squadfitness met coins die hij een uur daarvoor van mij had gekocht. Na de misclick kocht hij nog eens 500k.
Ik weet nog hoe z'n UI er ongeveer uitziet, maar niet hoe die gast heette.quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie was die baas dan die een scammer had getraceerd via een geotag uit een foto?
Ja hij had zo'n oude vent als UI.quote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe z'n UI er ongeveer uitziet, maar niet hoe die gast heette.
paint het.quote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe z'n UI er ongeveer uitziet, maar niet hoe die gast heette.
Die leek op de baron van Bassie en Adriaanquote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja hij had zo'n oude vent als UI.
Bmo89 (of Brno?)quote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja hij had zo'n oude vent als UI.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
trommels trommels en nog eens trommels!!
Daar zat ik ook aan te denken.quote:
Drommels toch?quote:
Bier.quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dommelsch Dommelsch Dommelsch
Flipsyde is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |