1 Stad ja, kun je nagaan dat er miljoenen van dit soort heuvels/steden bestaan in een wereld die wij amper kennen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is indrukwekkend, maar ze hebben wel een hele stad aan mieren gedood.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind van wel, niet iederen moet het doen, maar een keer om te zien hoe groot het is wel. Ongelofelijk dit.
maar om eens goed te kunnen onderzoeken hier het werkt is dit wel de enige manier ben ik bangquote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Spannende gedachte.quote:Op zondag 1 september 2013 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
1 Stad ja, kun je nagaan dat er miljoenen van dit soort heuvels/steden bestaan in een wereld die wij amper kennen.
God heeft de hele mensenwereld behalve een oude man met zijn familie gedood.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al zo'n afweging te maken of zo'n hele kolonie uitroeien deze kennis rechtvaardigt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
het verschilt natuurlijk enorm per mierensoort. Onze kleine miertjes bouwen wel iets van een andere orde onder onze terrassenquote:Op zondag 1 september 2013 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
1 Stad ja, kun je nagaan dat er miljoenen van dit soort heuvels/steden bestaan in een wereld die wij amper kennen.
Ik snap het wel, we zijn nu eenmaal verzot op kennis, maar het is toch een beetje een vervelende gedachte.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al zo'n afweging te maken of zo'n hele kolonie uitroeien deze kennis rechtvaardigt.
Maar goed, zo werkt dat nu eenmaal, denk ik.
Wat is jouw oplossing?quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen ben ik druk bezig met een ware holocaust onder fruitvliegjes.
Ik vang ze in de kruimeldief en laat ze vrij in de natuurquote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Copycat het volgende:
Azijn met een beetje afwasmiddel. Ik gun ze dragonazijn en ze verzuipen er met bosjes in.quote:
Ja, dit zijn meer een soort termieten heuvels. Maar ook in onze bossen hebben ze soms enorme bouwwerken alleen al bovengronds. Om dan nog maar te zwijgen over de wereld van de wormen. Ooit filmpje gezien van de Wurm Lady, die aan wilde tonen hoe belangrijk ze voor ons als mens zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het verschilt natuurlijk enorm per mierensoort. Onze kleine miertjes bouwen wel iets van een andere orde onder onze terrassen
Ik zou daar inmiddels ook wel een eindoplossing voor willen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Copycat het volgende:
Verzuipen dus. Ik heb een spuitbus.quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Azijn met een beetje afwasmiddel. Ik gun ze dragonazijn en ze verzuipen er met bosjes in.
Want je moet per se kritisch zijn over China?quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China
Hèhè.quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Onze hond vreet ze op... hoor je heel de avond die kaken op elkaar klappen.
geprobeerd maar in de Randstad trappen Fruitvliegjes er niet meer inquote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Azijn met een beetje afwasmiddel. Ik gun ze dragonazijn en ze verzuipen er met bosjes in.
Quote me dan eens helemaal.quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Want je moet per se kritisch zijn over China?
Hij is Erik van Muiswinkel (quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |