zijn idd nauwelijks hakken te noemen..quote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Toen ze zei: op hakken had ik veel hogere hakken verwacht. Naaldhakken zelfs.
In ieder geval geen laarzen met wat hak eronderquote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Toen ze zei: op hakken had ik veel hogere hakken verwacht. Naaldhakken zelfs.
Ze lijkt wel erg op iemand ja...quote:
Misschien is ze nuchter?quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef richolio het volgende:
Er is iets veranderd aan die Euvgenia..
Heeft ze haar haar laten doen?
Liever eerlijk en goed dan arrogant en slechtquote:Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef richolio het volgende:
'Denk je dat je goed genoeg bent om te winnen?
'Nee. Nee dat denk ik niet'
Dan zeggen ze het er altijd wel bij...quote:Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ultimate dance battle volgens mij. Maar dan zou Dan haar moeten kennen toch?
Dat klopt, ik had ook liever dat ze dit zei dan 'Ja, dat denk ik'. Maar dit had ik ook weer niet verwacht. En met zo'n houding kom je er niet.. Nu zijn het alleen maar haar woorden en niet haar daden, want ze deed toch auditie en ze was goedquote:Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Liever eerlijk en goed dan arrogant en slecht
Raar dat ze er niks over zeggen...quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zat in team Isabelle: http://www.rtl.nl/shows/t(...)kandidaten/ellen.xml
Hij doet een dansende docquote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van he, maar volgens mij doet hij maar wat.
Het versterkt het stereotype 'Alle kappers zijn homo' wel.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Burner82 het volgende:
Een dansende kapper... mijn gaydar gaat af
Ik zie hem bewegen en hoor hem praten..... hier heb je niet eens een gaydar voor nodig
Helaas maar waarquote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Het versterkt het stereotype 'Alle kappers zijn homo' wel.![]()
Ik vond het leuk om te zien. En hij had er plezier in, maar ik ben het er mee eens dat het m niet wordt.
Iddquote:
Mwoaquote:
Nee, voor buitenlandse bootcamp.quote:Op zondag 1 september 2013 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Is dat Golden Ticket nu gelijk voor de liveshows?
Arno, hoe zou het met hem zijnquote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef Burner82 het volgende:
Voor de heren/jongens moeten ze gewoon de "arno" auditie kleding verplichten
Relatie met een meid van sytcdquote:
met wie?quote:
Vivianquote:
Serieus? die had ik niet verwachtquote:
Ik had het ook niet verwacht... gaydar ging beetje af bij hem... Maar tis wel een mooie meidquote:Op zondag 1 september 2013 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus? die had ik niet verwacht
Giovanni is volgens mij een musicalster... hij deed ooit mee aan het Junior Songfestival... mooie jongen geworden
Och, ze heeft bescherming van boven denkt zequote:
Investeren in de toekomst?quote:Op zondag 1 september 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Kleine jongetjes worden groot
Waarom wist ik dit
Gewoon een rare negerquote:
Herhaling van vorige week. Leuk aapjes kijken vind ik het.quote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef richolio het volgende:
Zon, zuipen, ziekenhuis na stycyd. Zou dat het kijken waard zijn?
Volgens mij die standaard feestprogramma formule (Oh Oh Cherso enz)
Is wel humorquote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef richolio het volgende:
Zon, zuipen, ziekenhuis na stycyd. Zou dat het kijken waard zijn?
Volgens mij die standaard feestprogramma formule (Oh Oh Cherso enz)
Zelfs dat mag nog wel hoorquote:Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel hello
Minus de geblondeerde kuif
Nee, shirtlessquote:
Daarom kijk ikquote:
Die zijn niet nog 7 cm verderop roodquote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dacht eerst overdreven blusher, maar volgens mij een soort geboortevlek.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dacht eerst overdreven blusher, maar volgens mij een soort geboortevlek.
twitter:DanKaraty twitterde op zondag 01-09-2013 om 21:12:59Hey @VINCENTVIANEN @Roemjanadehaan @koenBS @Isa_Beernaert @ConnyJanssen @RoyJulen Think you can work with this lot of dancers?! reageer retweet
Toch wel hequote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de esthetische factor mij ook wel aanspreekt
euh, nou....quote:Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij z'n shirt aanhoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |