SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel aandoenlijk dat hij mij nadoetquote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn van jouw kant niet grappig.
Klopt, als het over Ajax gaat dan is die in een keer niet meer leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn van jouw kant niet grappig.
De frustratie zit diep na zijn mislukte dis over dat jij niet zou kijken naar de wedstrijd omdat je 2 minuten eerder pas inlogde op FOK!quote:
De humor zie ik niet. Jouw Humor is sowieso voor mensen met een verstandelijke beperking.quote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, als het over Ajax gaat dan is die in een keer niet meer leuk.
Daarna reageerde hij niet meerquote:Op zondag 1 september 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De frustratie zit diep na zijn mislukte dis over dat jij niet zou kijken naar de wedstrijd omdat je 2 minuten eerder pas inlogde op FOK!
Ja, dat denk ik ook. Plus de uitslag van PSV zal nog een beetje meespelen. Ik begrijp het allemaal wel.quote:Op zondag 1 september 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De frustratie zit diep na zijn mislukte dis over dat jij niet zou kijken naar de wedstrijd omdat je 2 minuten eerder pas inlogde op FOK!
Waarom doe je mij na?quote:Op zondag 1 september 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
Bojan neemt de bal aan.
Counter Groningen
Oh, ik dacht dt het verbonden was aan een hoekschop van Ajax.quote:Op zondag 1 september 2013 13:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Dat was verbonden aan Eriksen. Kap ermee.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:37 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat de wedstrijd niet in de arena is. Als Zeefuik gaat rennen neemt hij zo het hele veld mee onder zijn schoen.
Tjah, als je blijft verkopen..quote:Op zondag 1 september 2013 13:38 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, niveau eredivisie valt weer niet mee dit weekend.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:37 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat de wedstrijd niet in de arena is. Als Zeefuik gaat rennen neemt hij zo het hele veld mee onder zijn schoen.
Treurig inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Caland het volgende:
Wat een bijzonder matige wedstrijd is dit zeg.
Van beide ploegen niet eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij dan goed uitgespeelde kansen van Groningen gezien, die echt gevaarlijk zijn?
Ik zie dat Ajax er verzwakt is en ook geen Eriksen heeft die het wel even oplost.quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij dan goed uitgespeelde kansen van Groningen gezien, die echt gevaarlijk zijn?
Het is ook niet onlogisch, maar het is ook zo gezapig en slapjes allemaal. Je gaat je afvragen of het iemand op het veld nog iets uitmaakt wie er wint.quote:
Ja, tegen PSVquote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Tja de meeste clubs kunnen pas na dit weekend beginnen met fatsoenlijk smeden van een team... dat is het nadeel van die late transferdeadline... dan snap ik dat de kwaliteit nog niet je van het is...
Elke opmerking van Davy is wat kneuterig, dat hoef je niet steeds aan te wijzen hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde meer die opmerking van Davy wat kneuterig was.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Adames het volgende:
2 schoten ajax, waarvan 1 in het doel.
tering
Dat is altijd zo geweest toch?quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Adames het volgende:
2 schoten ajax, waarvan 1 op doel.
tering
Hedel ?quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie uitglijder van Magnasco.
Deze gaat erin voor de grappen en grollen van FOX Voetbal.
Was het dan gezellig op het eeuwfeest? Als PSV'er is dat wel iets waar je moest zijn geweest.quote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter zijn en dan achter staanDaar weet ik als PSV'er alles van.
Ah gossiequote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
achter staanDaar weet ik als PSV'er alles van.
Gewoon letterlijk op elke post gereageerdquote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het dan gezellig op het eeuwfeest? Als PSV'er is dat wel iets waar je moest zijn geweest.
Ik vind het zo'n kamikazepiloot...quote:
Eensquote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Stop eens met die Sigthorsson man. Verdomme man.
Ja, met die enorme aanvoer die hij krijgt had hij veel meer moeten doen....quote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat jij een troll bentquote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Syntix het volgende:
Commentator die niet zegt dat die vrije trap van Lindgren slecht ismaar wel weer negatief is over ons aller Ajax
wat een mongool.
Blijft altijd billenknijpen met die exotische keepers.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n kamikazepiloot...
quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, met die enorme aanvoer die hij krijgt had hij veel meer moeten doen....
quote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Die corners had hij ook goed moeten staan.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, je kunt het hem niet kwalijk nemen dat er 0 ballen komen op de plek waar hij eigenlijk moet staan: het strafschopgebied...quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Aanvoer? Dat krijgt momenteel helemaal niemand bij Ajax.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal vast leuk zijn geweest. Feest vieren als je 0-0 hebt gespeeld tegen Cambuur.quote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het dan gezellig op het eeuwfeest? Als PSV'er is dat wel iets waar je moest zijn geweest.
Dat staat volledig los van het feit dat je club jarig is.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal vast leuk zijn geweest. Feest vieren als je 0-0 hebt gespeeld tegen Cambuur.
Het eindstation eruit halen omdat er geen bal komt vind ik niet logisch. Doe liever iets aan de vleugels.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanvoer? Dat krijgt helemaal momenteel helemaal niemand bij Ajax.
Hij kan geen bal bij zich houden, daarom moet hij eruit.
Dat is nog erger dan een tweede plaats vierenquote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal vast leuk zijn geweest. Feest vieren als je 0-0 hebt gespeeld tegen Cambuur.
Zekersquote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel domheid in een post gezien, chapeau.quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het eindstation eruit halen omdat er geen bal komt vind ik niet logisch. Doe liever iets aan de vleugels.
Poulsen moet de steekpasses geven, dat is pas pijnlijkquote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig speelt Poulsen. Al is dat wel een pijnlijke constatering
Je leest je eigen posts nooit?quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel domheid in een post gezien, chapeau.
Wat een vergelijking, PSV viert feest omdat het 100 jaar is, Feyenoord om een prestatie...quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan een tweede plaats vieren
Ik zou nog eens terug lezen als ik jou wasquote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel domheid in een post gezien, chapeau.
Eindstation? Dit is Ajax, hij moet een bal bij zich kunnen houden...quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het eindstation eruit halen omdat er geen bal komt vind ik niet logisch. Doe liever iets aan de vleugels.
Bedankt, ik dacht dat PSV altijd jarig was als ze 0-0 tegen Cambuur speelde.quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat volledig los van het feit dat je club jarig is.
Hij heeft hem niet, faal.quote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bojan geeft een voorzet.
Keeper heeft hem
Ook. Maar ik vind Hoesen ook geen beter alternatief.quote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eindstation? Dit is Ajax, hij moet een bal bij zich kunnen houden...
komt nog wel, hij is toch van Barcelonaquote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Van Bojan had ik dan wel weer wat meer verwacht tot nu toe...
Bojan geeft voorzetquote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bojan geeft een voorzet.
Keeper heeft hem
quote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bojan geeft voorzet
Vermeer trapt uit
0-0 spelen tegen Cambuur is toch wel een prestatie dit seizoen. Alleen NAC is het ook gegeven. Alleen vind je NAC terug in de onderste regionen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik dacht dat PSV altijd jarig was als ze 0-0 tegen Cambuur speelde.
Tyronquote:Op zondag 1 september 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
Volgens de commentator heeft Bizot twee vuisten.
Wijze opmerking.quote:Op zondag 1 september 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
Volgens de commentator heeft Bizot twee vuisten.
PSV spelers zijn een beetje vermoeid, ik zie PSV nog wel verliezen tegen kleine clubs na een tripje oostblokquote:Op zondag 1 september 2013 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-0 spelen tegen Cambuur is toch wel een prestatie dit seizoen. Alleen NAC is het ook gegeven. Alleen vind je NAC terug in de onderste regionen.
Dat Toivonen op de doellijn nog overschiet, betekent inderdaad dat PSV vermoeid is.quote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV spelers zijn een beetje vermoeid, ik zie PSV nog wel verliezen tegen kleine clubs na een tripje oostblok
Het is gewoon allemaal niet zo goed als na een paar potjes tegen laagvliegers gedacht werd.quote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV spelers zijn een beetje vermoeid, ik zie PSV nog wel verliezen tegen kleine clubs na een tripje oostblok
Nee dat van Toivonen is iets anders, die kan het gewoon nietquote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Toivonen op de doellijn nog overschiet, betekent inderdaad dat PSV vermoeid is.
Vooral Milan was een laagvlieger idd.quote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal niet zo goed als na een paar potjes tegen laagvliegers gedacht werd.
dit dusquote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal niet zo goed als na een paar potjes tegen laagvliegers gedacht werd.
Dat dus.quote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs mijn oma schiet die bal nog binnen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat van Toivonen is iets anders, die kan het gewoon niet
Tweede pot tegen AC Milan was gewoon slecht hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral Milan was een laagvlieger idd.
was het goed dan?quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3-0 verliezen noem ik niet echt goed.quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn godquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Milan zette PSV dan ook kinderlijk eenvoudig opzij. Hoefden niet eens echt moeite te doen. Wat verder ook geen schande is ofzo.quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh was er maar 1 wedstrijd?quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3-0 verliezen noem ik niet echt goed.
Weer een kutpost van jouw kant, het gaat lekker hé?quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het komt wel goed, heeft alleen tijd nodig.quote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je blijft het volhoudenquote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een kutpost van jouw kant, het gaat lekker hé?
Kloon van Menzo staat al in het doelquote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef TAV74 het volgende:
Kunnen we Finidi en Overmars niet klonen?
Thuis speel je op de toppen van je kunnen en speel je moeizaam gelijk door een blunder van de keepert.quote:
Daarom, het kan dus gewoonquote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kloon van Menzo staat al in het doel
Rekik en Bakkali vallen uit met een blessure, die nogal de beste spelers waren..quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Weer denken dat het aan vermoeidheid of instelling ligt.
Depay maakte idd geen blunder.quote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Thuis speel je op de toppen van je kunnen en speel je moeizaam gelijk door een blunder van de keepert.
Het is helaas het niveau van de NL topquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Milan zette PSV dan ook kinderlijk eenvoudig opzij. Hoefden niet eens echt moeite te doen. Wat verder ook geen schande is ofzo.
Hoesen maakt ons kampioenquote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat gemiep op Siggie... ja hij speelt een kutwedstrijd maar dat ligt echt niet alleen maar aan hem
Hij heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat gemiep op Siggie... ja hij speelt een kutwedstrijd maar dat ligt echt niet alleen maar aan hem
quote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rekik en Bakkali vallen uit met een blessure, die nogal de beste spelers waren..
Met Bakkali erbij speelde PSV gewoon CL
Nou gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Maar met 11 Nederlanders in de basis doet PSV het gewoon goed
0-0 tegen Cambuurquote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Hij speelde toch niet best of wel?quote:
Met bakkali.quote:Op zondag 1 september 2013 13:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
0-0 tegen Cambuur
vet goed
Ik bedoel meer in de zin van dat elke wedstrijd van hem kut is.quote:Op zondag 1 september 2013 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelde toch niet best of wel?
Ligt alleen niet enkel en alleen aan hem
Sinds wanneer zegt nationaliteit iets over voetbalkwaliteiten.quote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Park is oerhollands net als Bakkalaquote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Hij staat er voor de goals... en die maakte hij bijvoorbeeld tegen Feyenoord wel een vrij aardige... en die pingel moet je ook maar raakschieten onder hoogspanningquote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld.
Hans Park, Henk Park, Johannes Park.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Park is oerhollands net als Bakkala
Pieter Bakkali.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hans Park, Henk Park, Johannes Park.
Wordt niet meer dan 3 punten.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV krijgt nu drie interessante wedstrijden op rij in de Eredivisie. Twente, Ajax, AZ
Het is nog wel slecht maar wat openerquote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het nog net zo slecht als voor rust?
Tja, half 1 en na Europees voetbal.quote:Op zondag 1 september 2013 13:58 schreef elby1988 het volgende:
Het zal wel komen omdat het half 1 is..
nog slechterquote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het nog net zo slecht als voor rust?
Zware loting gehad doordeweeks.quote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja, half 1 en na Europees voetbal.
Zelfs zonder te spelen heeft het effect op Ajax
Die heeft gewoon een Nederlands paspoort toch? Tof talentjequote:
Geboren op Curacao, moeder komt uit Serviëquote:Op zondag 1 september 2013 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een Nederlands paspoort toch? Tof talentje
Bojan ego
quote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blind is gewoon veel verder en veel beter.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Caland het volgende:
Deze schandalig slechte wedstrijd verdient ook geen winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |