Een Coca-Cola automaat is strikt genomen ook een machine. Je zegt dan toch ook niet: ''Zeau ik ga even een blikje uit deze machine halen.''quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef gelezwembroek het volgende:
Wat is een computer dan volgens jou?
Nee maar als je het zegt is het ook niet fout, het is gewoon een machine. Lekker boeiend hoe andere het zeggen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Een Coca-Cola automaat is strikt genomen ook een machine. Je zegt dan toch ook niet: ''Zeau ik ga even een blikje uit deze machine halen.''![]()
Als een monteur het nou heeft over een machine, oke ...
Maar wel ongelooflijk triestquote:Op zondag 1 september 2013 12:51 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee maar als je het zegt is het ook niet fout.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:47 schreef gelezwembroek het volgende:
Had ik maar zo'n spannend leven als TS.
Mwah voor sommige mensen kan een computer ook een laptop zijn. Met desktop weet je gelijk dat het om een "normale" computer gaat.quote:
Machine gebruiken als het over een blikjesautomaat gaat is redelijk algemeen hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Een Coca-Cola automaat is strikt genomen ook een machine. Je zegt dan toch ook niet: ''Zeau ik ga even een blikje uit deze machine halen.''![]()
Je hier zo druk over maken is ongelofelijk triest inderdaad.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Je lijkt jezelf een beetje tegen te praten hier, want je zegt dat als een monteur het over een machine heeft het wel goed is, maar iemand die dus in de IT werkt, wat juist zijn werk is om daarmee te werken dan is het stom dat hij het machine noemt ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef GeenHelpdesk het volgende:
En nee ik werk niet eens in de ict ofzo godzijdank.
Of om een desktop.quote:Op zondag 1 september 2013 13:05 schreef kanter1 het volgende:
[..]
Mwah voor sommige mensen kan een computer ook een laptop zijn. Met desktop weet je gelijk dat het om een "normale" computer gaat.
Flessen pis ftw!quote:Op zondag 1 september 2013 15:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Of om een desktop.
[ afbeelding ]
Of misschien wel een desktop.
[ afbeelding ]
En er zijn gewoon mensen die zo kunnen werken hequote:Op zondag 1 september 2013 15:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Of om een desktop.
[ afbeelding ]
Of misschien wel een desktop.
[ afbeelding ]
Zo?quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef spambot31 het volgende:
Mijn computer is dan ook een organisme
Lekker in je woning.quote:Op zondag 1 september 2013 15:59 schreef slangpie het volgende:
[..]
vanavond lekker op de bank televisietoestel kijken
nee,quote:Op zondag 1 september 2013 15:52 schreef Zaktabak het volgende:
Niemand die het opvalt dat TS 2 keer de ' gebruikt om een " te creëren in de TT?
Denk dat dat aan de computermachinist ligt.quote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is iets fout met je computermachine.
Op naar de autoBatmobielquote:
jawel ooit in rotterdam geweestquote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Swagquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:35 schreef BRANDGEL het volgende:
Onterecht.
Machine klinkt echt swagtastisch
Jij zegt zeker 'Kompjoetur' net als die gast in deze commercial . Ik krijg jeuk elke keer als die kerel 'Kompjoetur' zegt.quote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Af en toe hoor je weer van die nerds die een computer, meestal een desktop, een ´´machine´´ noemen.
´´Ja, deze machine draait nog op Vista.´´![]()
![]()
Alsof je daar de intelligentie voor hebtquote:En nee ik werk niet eens in de ict ofzo godzijdank.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:47 schreef Jan-Slagter het volgende:
Onterechte klacht
verstuurt vanaf mijn windows 7 machine.
Wat een kickquote:
Neen, dat is een semi-automatische vogel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:23 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik noem vliegtuigen ook nog steeds 'vliegmasjien'
"bak" is idd wel een vrij vak gebruikte term er voor.quote:Op zondag 1 september 2013 12:51 schreef Zolder het volgende:
Terechte klacht.
Verstuurd vanaf mijn Windows 8 bak, monster, gevaarte, gepantserde vluigtuigbasis
fixedquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Merkie het volgende:
Zo'n terechte klacht.
Een machine:
[ afbeelding ]
Een machine:
[ afbeelding ]
Toch wel een verschil imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |