Dat management komt op mij wel wat louche over. Verder zegt een halfjaar niet mogen spelen niet alles.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Het feit ook dat zowel zijn management als Ajax zegt het beste voor te hebben met zo'n jongen om er dan achter te komen dat hij niet mag spelen nadat hij getekend heeft. Komt ook niet heel erg goed over.
Tja, ga je daar vanuit? Dat zo'n jongen niet mag spelen? En dan nog. Lekker laten trainen en wennen aan de club. Is met z'n 16 jaar al zo'n beetje de beste bij Jong Ajax. Die komt er wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Het feit ook dat zowel zijn management als Ajax zegt het beste voor te hebben met zo'n jongen om er dan achter te komen dat hij niet mag spelen nadat hij getekend heeft. Komt ook niet heel erg goed over.
Ik ben blij als we er eentje winnen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Pittig programma wel de aankomende 3 eredivisie wedstrijden. Vraag me af of we daar heel veel punten gaan pakken.
Andersen? De Sa? Meleg?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tja, ga je daar vanuit? Dat zo'n jongen niet mag spelen? En dan nog. Lekker laten trainen en wennen aan de club. Is met z'n 16 jaar al zo'n beetje de beste bij Jong Ajax. Die komt er wel.
Andersen misschien, maar Bazoer maakt meer indruk (o.a. door z'n leeftijd dus). De Sa zeer zeker niet, de vraag is of hij het überhaupt gaat redden en Meleg maakt 2 goals tegen PSV maar stelt vooral teleur.quote:
Topper ja. Potentie was al heel vroeg duidelijk. Al kan ik daar op het middenveld niet goed over oordelen. In de jeugd was hij achterin met Hendrix enorm goed. Zowel verdedigend als opbouwend. Al was Bazoer verdedigend iets beter en Hendrix opbouwend. Maar vulde elkaar erg goed aan. Daarom ook een aderlating dat hij vertrok. Maar zoals al eerder gezegd begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tja, ga je daar vanuit? Dat zo'n jongen niet mag spelen? En dan nog. Lekker laten trainen en wennen aan de club. Is met z'n 16 jaar al zo'n beetje de beste bij Jong Ajax. Die komt er wel.
Bakkali had ik niet verwacht. Had hem wel naar Engeland zien gaan. Eigenlijk voor het eerst dat jullie nu een pareltje uit de jeugd hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topper ja. Potentie was al heel vroeg duidelijk. Al kan ik daar op het middenveld niet goed over oordelen. In de jeugd was hij achterin met Hendrix enorm goed. Zowel verdedigend als opbouwend. Al was Bazoer verdedigend iets beter en Hendrix opbouwend. Maar vulde elkaar erg goed aan. Daarom ook een aderlating dat hij vertrok. Maar zoals al eerder gezegd begrijp ik het wel.
Blij dat een Bakkali en Hendrix wel bij PSV bleven.
Volgens jeugdvolger J0rdiiiii is Meleg the nect big thing. Verrassend dat jij aangeeft dat hij met name teleurstelt. Anderzijds was hij ook overtuigd dat Boccaria binnen no-time in het eerste zou spelen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Andersen misschien, maar Bazoer maakt meer indruk (o.a. door z'n leeftijd dus). De Sa zeer zeker niet, de vraag is of hij het überhaupt gaat redden en Meleg maakt 2 goals tegen PSV maar stelt vooral teleur.
Ook jordi geeft aan dat hij nu wat teleurstelt, maar dat het wel er in zit.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens jeugdvolger J0rdiiiii is Meleg the nect big thing. Verrassend dat jij aangeeft dat hij met name teleurstelt. Anderzijds was hij ook overtuigd dat Boccaria binnen no-time in het eerste zou spelen.
Meleg kan een goede worden, maar laat vooralsnog weinig zien. Ik zie ook wel eens wat jeugdvoetbal..quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens jeugdvolger J0rdiiiii is Meleg the nect big thing. Verrassend dat jij aangeeft dat hij met name teleurstelt. Anderzijds was hij ook overtuigd dat Boccaria binnen no-time in het eerste zou spelen.
Bazoer zijn management? Volgens mij Forza en niet Raiola.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef DeNummer10 het volgende:
En natuurlijk is zijn 'management' louche. Het is Raiola.
Wie van de 2?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook jordi geeft aan dat hij nu wat teleurstelt, maar dat het wel er in zit.
Echt waar joh?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Fillius en Syntix zijn de kanjers van dit forum. Gewoon negeren en hopen dat ze IRL de verkeerde een keer tegenkomen. Al zijn het in het echt waarschijnlijk zielige zolderkamernerds die om mama roepen als er een scheet dwars zit.
Beter lezen dan, ik heb altijd gezegd dat ik van Meleg geen enkel idee heb omdat hij in zijn eerste 6 maanden hier een stuk of 5 wedstrijdjes heeft gespeeld.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wat héquote:Op vrijdag 6 september 2013 06:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Yep. Je bent een zielig sukkeltje dat te weinig aandacht krijgt IRL.
Maar voor hoelang... ik ben bang dat die Bakkali niet lang meer zal blijven.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Blij dat een Bakkali en Hendrix wel bij PSV bleven.
Jaja, grootste talent van Nederland en zulks. Ik weet dat de voetbalwereld extreem opportunistisch is, maar die jongen heeft nog maar bar weinig laten zien. Ja, tegen NEC. Maar tegen ADO was hij nergens en in de andere wedstrijden liet hij net zo vaak zien te kunnen acteren dan te kunnen voetballen. Staat Spielberg ook al klaar met een contract voor hem?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Maar voor hoelang... ik ben bang dat die Bakkali niet lang meer zal blijven.
Is algemeen bekend ja. Een ding wat jammer is voor je is dat Syntix een nog grotere kneus is omdat ie ook loopt te trollen bij het wielrennen.quote:
Waarbij gezegd moet worden dat trollen bij het wielrennen natuurlijk vrij is toegestaan. Iedereen die die sport nog serieus neemt moet eens serieus naar een psychiater.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is algemeen bekend ja. Een ding wat jammer is voor je is dat Syntix een nog grotere kneus is omdat ie ook loopt te trollen bij het wielrennen.
Als je trollt door diegene die het meeste doping injecteert te adoreren is dat natuurlijk nog zieliger.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat trollen bij het wielrennen natuurlijk vrij is toegestaan. Iedereen die die sport nog serieus neemt moet eens serieus naar een psychiater.
Ik ben het zowaar eens met je.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat trollen bij het wielrennen natuurlijk vrij is toegestaan. Iedereen die die sport nog serieus neemt moet eens serieus naar een psychiater.
Dat is toch onderdeel van de sport? Doping gebruiken, doping verkopen en mocht iemand door dopinggebruik dan toch net zo goed zijn als jij, dan kun je je dopinggeld altijd nog gebruiken om op de streep de zege alsnog te kopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je trollt door diegene die het meeste doping injecteert te adoreren is dat natuurlijk nog zieliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |