quote:Op maandag 2 september 2013 09:47 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Scherpe kop van De Gelderlander
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het blijft een rat maar wel een goede voetballer. Misschien erger ik me minder aan hem als die bij je eigen club voetbaltquote:
Dat zou ik niet doen als PSV zijnde, sowieso moet je nooit spelers aan je directe concurrent verkopen.quote:
Dat moet een bewuste zijnquote:Op maandag 2 september 2013 09:47 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat Toivonen vertrekt en Labyad terugkeertquote:Op maandag 2 september 2013 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Wel lekker, zo een rustige laatste dag van de transfermarkt. Al sluit ik niet uit dat er alsnog iemand vertrekt.
Labyad is ineens weer een optie bij Ajax, die zal daar wel heen gaan. Toivonen blijft gewoon en gaat zijn carriere verknallen door ongemotiveerd bij Jong PSV te spelen zodat hij daar ook op de bank belandt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat Toivonen vertrekt en Labyad terugkeert
Ach. Een transfervrije Toivonen zal altijd genoeg opties hebben. Jaartje op de bank gezeten of niet.quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Labyad is ineens weer een optie bij Ajax, die zal daar wel heen gaan. Toivonen blijft gewoon en gaat zijn carriere verknallen door ongemotiveerd bij Jong PSV te spelen zodat hij daar ook op de bank belandt.
Oke duidelijkquote:Op maandag 2 september 2013 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze maandag wordt als een nieuwe speelronde gezien geloof ik
Eerst een jaar nauwelijks gespeeld door blessures, daarna door een halstarrige houding op de bank omdat elke club onder CL-niveau niet goed genoeg is?quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Een transfervrije Toivonen zal altijd genoeg opties hebben. Jaartje op de bank gezeten of niet.
Mist hij wel het wk.quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Een transfervrije Toivonen zal altijd genoeg opties hebben. Jaartje op de bank gezeten of niet.
Toivonen gaat volgend jaar transfervrij cashen. In de winterstop zal hij overigens ook zeer goedkoop weg mogen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Labyad is ineens weer een optie bij Ajax, die zal daar wel heen gaan. Toivonen blijft gewoon en gaat zijn carriere verknallen door ongemotiveerd bij Jong PSV te spelen zodat hij daar ook op de bank belandt.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:34:52Binnen #PSV wordt overigens nog overwogen om Toivonen, als hij niet weggaat of bijtekent, toch bij #PSV-1 te houden. Later zeker meer. reageer retweet
Lekker voorbeeld stel je danquote:Op maandag 2 september 2013 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:34:52Binnen #PSV wordt overigens nog overwogen om Toivonen, als hij niet weggaat of bijtekent, toch bij #PSV-1 te houden. Later zeker meer. reageer retweet
Toivonen heeft na afgelopen zaterdag voor mij helemaal afgedaan. Tegen Groningen miste hij op precies dezelfde manier een kans voor open doel waardoor PSV de vCL misliep. Dan nog liever Labyad. Anderzijds als je zijn salaris betaalt kun je hem prima gebruiken alleen ben je totaal niet meer geloofwaardig.quote:Op maandag 2 september 2013 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dit voor onzin manquote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toivonen heeft na afgelopen zaterdag voor mij helemaal afgedaan. Tegen Groningen miste hij op precies dezelfde manier een kans voor open doel waardoor PSV de vCL misliep. Dan nog liever Labyad.
Heeft dit seizoen nog helemaal niks laten zien, komt bij elke actie te laat en oogt totaal niet fit. Hij heeft er duidelijk geen zin meer in.quote:
Klopt. Maar ik vind dat niet te vergelijken met Labyad.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heeft dit seizoen nog helemaal niks laten zien, komt bij elke actie te laat en oogt totaal niet fit. Hij heeft er duidelijk geen zin meer in.
Daarmee bedoelde ik dat Toivonen de sfeer in de groep behoorlijk schijnt te verzieken (aldus Thijs Slegers).quote:Op maandag 2 september 2013 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind dat niet te vergelijken met Labyad.
Ik zou hem niet meer opstellen, je hebt hem in deze vorm ook helemaal niet nodig.
Gratis laten gaan per vandaag is geen optie? Ben je van hem maar ook zijn salaris af, is wel jammer van de mooie transferopbrengsten deze zomer maar die waren toch een stukje hoger dan verwacht.quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef Knalerwtje het volgende:
Toivonen was altijd al een voetballer die in 90% van de wedstrijden als een zak hooi zijn kansje afwachtte. Verschil was dat hij toen nog wel eens oorlog maakte met de tegenstander of een beslissende bal binnenknikte. Nu staat hij alleen maar een beetje in het rond te kijken. Als hij aan de bal komt loopt hij zich vast, of maakt hij totaal geen vaart. Gewoon volslagen kansloos en ik zie dan ook geen enkele reden om hem ook maar een seconde speeltijd in het eerste te geven.
Natuurlijk heeft hij het recht om zijn contract uit te dienen en natuurlijk kan niemand hem verplichten om bij te tekenen. Maar het zou hem sieren als hij dan in ieder geval nog zijn best deed om òf elders een contract te versieren òf om tijdens de minuten dat hij speelt een keer een fatsoenlijke bal af te leveren.
Het valt me vies van hem tegen, al was natuurlijk al langer bekend dat voor Toivonen alleen de BV Toivonen belangrijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |