Na afgelopen zomer echt wel hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb nu juist het vermoeden dat PSV geen geld heeft.
Het punt is alleen dat we dat denken, maar niet weten. En als er al vermogen is, dan is de vraag waar het voor gebruikt gaat worden. Een beetje hetzelfde verhaal als bij Ajax. Die barsten ook van het geld, maar laten ook niet weten wat ze er mee van plan zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Na afgelopen zomer echt wel hoor
Ajax koopt 1 keer in de zoveel seizoenen een type Sulejmani, da's een dure hobby!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat we dat denken, maar niet weten. En als er al vermogen is, dan is de vraag waar het voor gebruikt gaat worden. Een beetje hetzelfde verhaal als bij Ajax. Die barsten ook van het geld, maar laten ook niet weten wat ze er mee van plan zijn.
Ja, voor slechtere tijden een buffer opbouwen, maar dat gelooft niemand natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax koopt 1 keer in de zoveel seizoenen een type Sulejmani, da's een dure hobby!
Wie zie je lachen dan? Was bloedserieus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]Dat is niet eens een goed grapje.
Ze hebben de posities in spiegelbeeld gedaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Rekik, Bruma, Bakkali en Locadia best laag.
Nee, zijn de 11 spelers met de hoogste ranking.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ze hebben de posities in spiegelbeeld gedaan.
nee ik bedoel dat bijvoorbeeld Narsingh op links staat, Willems op rechts staat... dat soort onzin.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, zijn de 11 spelers met de hoogste ranking.
Achja boeiequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat bijvoorbeeld Narsingh op links staat, Willems op rechts staat... dat soort onzin.
Dit is beterquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Park hoogste ratingquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Thuis tegen Milan speelde hij een goede pot. Was veel aanspeelbaar en was bij alle dreigende aanvallen aanwezig in de combinatie. Maar daarna is het wat minder geworden. Tegen Cambuur was hij zelfs slecht ja. Maar wat mij betreft wordt Park ook niet gebruikt voor dat soort wedstrijden, maar alleen als zijn kwaliteiten tot uiting kunnen komen. Tegen topploegen bijvoorbeeld. Net zoals hij bij Manchester United ingezet werd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Park hoogste rating![]()
Die valt me echt tegen, kan nog steeds goed draven maar echt dreigend, laat staan daadwerkelijk effectief wordt het zelden.
Eens.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:33 schreef rubbereend het volgende:
saai zo'n weekend zonder competitie
Precies. Hij moet tussen de linies oorlog maken. Dat werkt vooral goed tegen ploegen die zelf ook willen voetballen. Tegen ploegen die met 11 man verdedigen is dat onmogelijk en een garantie voor veel balverlies.quote:Op zondag 8 september 2013 07:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Thuis tegen Milan speelde hij een goede pot. Was veel aanspeelbaar en was bij alle dreigende aanvallen aanwezig in de combinatie. Maar daarna is het wat minder geworden. Tegen Cambuur was hij zelfs slecht ja. Maar wat mij betreft wordt Park ook niet gebruikt voor dat soort wedstrijden, maar alleen als zijn kwaliteiten tot uiting kunnen komen. Tegen topploegen bijvoorbeeld. Net zoals hij bij Manchester United ingezet werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |