dat zijn toch gewoon trailers? maar dan zonder wielen. wij noemen dat gewoon een stacaravan. en dan vanaf prijzen, je weet hoe dat werktquote:Op zondag 1 september 2013 21:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Crash, hoe kunnen Amerikanen dit neer zetten voor 38.000 dollar?
http://www.claytonhomes.com/find_homes.cfm?categoryID=1
Ik weet niet welke afbeeldingen jij krijgt als je op die link klikt, maar ik zie een houten pleuriszooi.quote:Op zondag 1 september 2013 21:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ziet er beter uit dan veel rijtjeswoningen hier in Nederland.
Dat denk ik ook vaak als ik op funda kijk.quote:Op zondag 1 september 2013 21:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik vraag me liever af hoe ze denken dat er voor te gaan krijgen. Ik zou het er niet voor over hebben.
Dat is je goed recht. Maar ga je dan net als Paulie juist die woningen ophemelen? Nee toch...quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Dat denk ik ook vaak als ik op funda kijk.
Nee heb het vooral over huizen in NL.quote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Maar ga je dan net als Paulie juist die woningen ophemelen? Nee toch...
Maar op Funda staan ze voor 200.000 tot 400.000 niet voor 27.000quote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Maar ga je dan net als Paulie juist die woningen ophemelen? Nee toch...
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Nee heb het vooral over huizen in NL.
Goedkoper ook hoor. Van steen + grond zelfs.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Maar op Funda staan ze voor 200.000 tot 400.000 niet voor 27.000
Stacaravans beginnen populair te worden in Nederland heb ik gezien bij Hollandse Zaken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Fatsoenlijke keuken erin, CV enzo, en voor je het weet heb je voor 120K all-in je eigen 65m2 stacaravan.
Met de huidige huurprijzen begrijp ik dat wel ja.quote:Op zondag 1 september 2013 21:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Stacaravans beginnen populair te worden in Nederland heb ik gezien bij Hollandse Zaken.
Haar rechtschulden moesten nog afbetaald worden geloof ik.quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Met de huidige huurprijzen begrijp ik dat wel ja.
Precies, en dat lukt met de huidige huurprijzen niet makkelijk neem ik aan.quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Haar rechtschulden moesten nog afbetaald worden geloof ik.
Zonder werk en een berg restschulden is er sowieso niet veel mogelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Precies, en dat lukt met de huidige huurprijzen niet makkelijk neem ik aan.
Dus dan maar de tering naar de nering zetten, en zo goedkoop mogelijk gaan wonen toch?quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Zonder werk en een berg restschulden is er sowieso niet veel mogelijk.
Huren weet ik niet, maar volgens Paulie kun je er 1 kant en klaar onder de 30K kopen, dus dat is bij 5% rente 125,- per maand. Kun je niet voor tobben toch?quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef hpeopjes het volgende:
Waar huur ik er één voor langere tijd?
Vraag t eens aan de mensen in Tent-city.quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef hpeopjes het volgende:
Niks mis mee hoor, met zo'n stacaravan.
Maar hoe zit dat dan met je postadres? Je moet natuurlijk wel uitkering kunnen blijven vangen als je in zo'n caravan zit. En huursubsidie.
Dronten, vermoed ik.quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef hpeopjes het volgende:
Niks mis mee hoor, met zo'n stacaravan.
Maar hoe zit dat dan met je postadres? Je moet natuurlijk wel uitkering kunnen blijven vangen als je in zo'n caravan zit. En huursubsidie.
Waar huur ik er één voor langere tijd?
Je hebt toch van die mensen die heel het jaar op een camping wonen, wat kost dat dan? Misschien interessant.quote:Op zondag 1 september 2013 22:17 schreef hpeopjes het volgende:
Kopen kan al onder de 15k. Maarja, dan is nog even de vraag of je er wel het hele jaar kunt wonen, inclusief postadres e.d.. Dan wordt het al snel heel veel duurder namelijk.
De meeste campings (vrijwel allemaal vermoed ik) sluiten sowieso het water af aan het eind van het seizoen om te voorkomen dat de meuk swinters bevriest.quote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Je hebt toch van die mensen die heel het jaar op een camping wonen, wat kost dat dan? Misschien interessant.
Ben inderdaad wel benieuwd hoe anderen het doen. Als het echt veel goedkoper is dan die 450 euri die ik nu elke maand naar de woningbouw breng (da's dan nog exclusief de overige kosten), dan ga ik het ook doen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je hebt toch van die mensen die heel het jaar op een camping wonen, wat kost dat dan? Misschien interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |