Wat hebben die 2 posts in godsnaam met elkaar te maken? Jij post om 20:43 wat en ik reageer daarop.quote:Op zondag 1 september 2013 20:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok, hoeveel seconden zit er tussen jouw posting van 20:42 en die van mij er onder van 20:43?
Even een kleine bloemlezingquote:Op zondag 1 september 2013 21:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Kosten om zon prefab huisje te maken in China is bijna niks, dat er nu een huizenbubbel aan de gang is heeft er niks mee te maken.
klinkt goed, waar kan ik 'm bereikenquote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Vader van een vriend van mij ontwerpt en ziet toe op het bouwen van nieuwbouwhuizen in NL en hij haalt alles uit China. Zieke keukens met gigantische koelkasten voor 800 euro etc.
Een container kost je 2000 euro. In een container kan je 10 keukens kwijt misschien meer.quote:Op zondag 1 september 2013 21:04 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
klinkt goed, waar kan ik 'm bereikenalleen jammer dat de shippingcosts al hoger zijn.
Stel je niet zo aan man. Waar geen antwoord op?quote:Op zondag 1 september 2013 21:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wat hebben die 2 posts in godsnaam met elkaar te maken? Jij post om 20:43 wat en ik reageer daarop.
En dan krijgen we het bekende verhaal, van geen antwoord krijgen....
Nogal duidelijk dat een woning van 130K niet goedkoper is als die twee goedkopere varianten.quote:Op zondag 1 september 2013 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laat zitten, was een domme nutteloze toevoeging van mij
net waren ze nog ziek, en mega. nu passen ze makkelijk met z'n allen in een containerquote:Op zondag 1 september 2013 21:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Een container kost je 2000 euro. In een container kan je 10 keukens kwijt misschien meer.
Jij stelt je aan. Ik reageer op Paulie, en daarna op jou, en dan ineens denk je dat mijn reactie aan Paulie aan jou gericht wasquote:Op zondag 1 september 2013 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
Stel je niet zo aan man. Waar geen antwoord op?
En juist daarom vroeg ik in eerste instantie wat er met die woningen zou moeten zijn volgens jou.....quote:Ik gaf al aan over mijn eerste posting met nummer 130 (welke niet eens direct aan iemand gericht was), het volgende:Laat zitten, was een domme nutteloze toevoeging van mij.
Nogal duidelijk dat een woning van 130K niet goedkoper is als die twee goedkopere varianten.
Zijn ze misschien vier nullen vergeten bij hun winstmarge?quote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef monkyyy het volgende:
Als het ergens moet staan, dan is het het jaarverslag van BAM:
http://www.bam.nl/investor-relations/jaarrapporten
Geld toe zeg ik je!quote:Op zondag 1 september 2013 21:10 schreef crashbangboom het volgende:
ik verwacht overigens wel dat in de volgende posting BAM een volledig huis kan bouwen voor 5k, de kosten halveren ongeveer per vijf minuten. Heel logisch allemaal.
in het journaal was het 67.500 voor een huurwoning en ongeveer een ton voor een koopwoning met betere materialen , hoe het met de BTW zat weet ik niet, maar ik denk dat die er nog bijkomt, net als de grondquote:Op zondag 1 september 2013 21:10 schreef crashbangboom het volgende:
ik verwacht overigens wel dat in de volgende posting BAM een volledig huis kan bouwen voor 5k, de kosten halveren ongeveer per vijf minuten. Heel logisch allemaal.
Ik heb al jouw postings waar je Paul quote niet gelezen dus wat brabbel je nu allemaal? Ik reageer zodra jij mij quote. Dat doe je meerdere keren.quote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij stelt je aan. Ik reageer op Paulie, en daarna op jou, en dan ineens denk je dat mijn reactie aan Paulie aan jou gericht wasWas je onder het verkeerde account aan het posten ofzo?
[..]
En juist daarom vroeg ik in eerste instantie wat er met die woningen zou moeten zijn volgens jou.....
Het is wel de bedoeling dat je een topic leest alvorens te posten.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb al jouw postings waar je Paul quote niet gelezen dus wat brabbel je nu allemaal? Ik reageer zodra jij mij quote. Dat doe je meerdere keren.
En het moment dat ik begon over die iqwoningen, was gewoon dom. Allang toegegeven heikneuter
Nu is het al een ton en hoe het met de omzetbelasting zit weet je niet (dan weet ik het wel)quote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in het journaal was het 67.500 voor een huurwoning en ongeveer een ton voor een koopwoning met betere materialen , hoe het met de BTW zat weet ik niet, maar ik denk dat die er nog bijkomt, net als de grond
Huurwoningen worden nu gebouwd in assen en gorinchem
Het is de schuld van:quote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Huizen bouwen voor 30k, verkopen voor 130k en dan 180 miljoen verlies maken. BAM doet het.
NOS journaal van vandaag?quote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in het journaal was het 67.500 voor een huurwoning en ongeveer een ton voor een koopwoning met betere materialen , hoe het met de BTW zat weet ik niet, maar ik denk dat die er nog bijkomt, net als de grond
quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je een topic leest alvorens te posten.
Ik vraag me liever af hoe ze denken dat er voor te gaan krijgen. Ik zou het er niet voor over hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 21:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Crash, hoe kunnen Amerikanen dit neer zetten voor 38.000 dollar?
http://www.claytonhomes.com/find_homes.cfm?categoryID=1
Ziet er beter uit dan veel rijtjeswoningen hier in Nederland.quote:Op zondag 1 september 2013 21:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik vraag me liever af hoe ze denken dat er voor te gaan krijgen. Ik zou het er niet voor over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |