iedere vakantie naar azie is veeuls te kortquote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef Murmeli het volgende:
Kutweer op ko samet![]()
Ik had het gewoon koud vandaag. Het zeewater was warmer dan de buitenlucht. Heb mw overigens wel vermaakt. Massage gehad en foto's gemaakt op het strand van vanalles dat ik tegenkwam. Vooral stukjes aangespoeld koraal dus
Net gegeten, nu biertje. Niet al te laat gaan slapen en dan morgen naar Bangkok, eten met vriendin weer, en dan zaterdag heul lang in een vliegtuig zitten. Te kort, deze vakantie
Vlieg gewoon economy. leuke overstap en rot aankomst tijd in bangkokquote:Op donderdag 19 september 2013 11:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig want vliegen met Emirates is heel wat beter dan met KLM als je praat over geriefelijkheid/comfort. Economy of gewoon 1st/Business class?
Ben nog wel een luxe backpakker. Dus max 40 euro ofzo. Vooral de 1e nacht wil ik beetje goed slapen. Vliegen voor mij is echt geen hobby. Kan mij slecht overgeven.quote:[..]
Wat is ongeveer je budget voor een kamer per nacht? (met/zonder breakfast?)
lol jah, dat deel is ook niet zo lastig. Ik vind zelf altijd het regelen van een slaapplek het irritants. Komt misschien omdat ik in New zealand, heel veel bordjes Vol heb meegemaakt of het veels te duur was.quote:
De actie van Air Asia loopt nu al enkele dagen. De periode is zoals verwacht van begin 2014 tot augustus 2014.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:58 schreef rufus666 het volgende:
[..]
Heb je hierover inside informatie of is dit aangekondigd ?
Ik ben van plan om de eerste 3 weken van februari in Thailand te vertoeven, en als de ticket dan onder de ¤500 pp uitkomt, ga ik dat ff in de gaten houden
En de reden van dit advies is?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:07 schreef Lemans24 het volgende:
Filipijnen? Moet je vooral overal *behalve* Manila en Boracay doen
Omdat de Filipijnen zo'n prachtig land is, maar Manilla een heel klein beetje een hellholequote:
Schitterend land inderdaad. Stuk minder toeristisch ook dan Thailand etc etc.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat de Filipijnen zo'n prachtig land is, maar Manilla een heel klein beetje een hellhole
Het zou zonde zijn om de rest van het land niet te zien, daarom dus!
Je kunt vanuit Bangkok naar Chiang Mai een nachttrein pakken. Ik zou dan gewoon vliegen naar Krabi. Waarschijnlijk paar tientjes met Air Asia.quote:Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef rufus666 het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een ticket voor ¤475 pp kunnen boeken (via een Air Asia aanbieding)
Samen met een vriend wil ik 3 weken gaan backpacken, we zitten te denken aan duiken, olifanten en tijgers resorts bekijken, zo'n fietstocht lijkt me ook heel gaaf, feesten hoeven van mij niet echt alhoewel ik waarschijnlijk toch wel naar de full moon party wil (als het in het schema past)
Het idee is om van Bankok omlaag te gaan naar Krabi en Phi Phi islands, maar ik wil ook graag naar Chiang Mai, is dit verstandig ?? (aangezien dit totaal de andere kan op is) is dit te doen met bijvoorbeeld een nachttrein?
En een biertje kost daar 12 euroquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:01 schreef kalinhos het volgende:
Hotel van de Hangover is ong 400 per nacht. Euros, niet thb.
Wifi weet ik niet, maar er staan wel een paar computers waarop je gratis kunt internetten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
![]()
Iemand die toevallig weet of Trat Airport wifi heeft? Ik moet er over een paar dagen een aantal uur overbruggen![]()
Ok! Thxquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef APK het volgende:
[..]
Wifi weet ik niet, maar er staan wel een paar computers waarop je gratis kunt internetten.
NapPark vond ik zelf helemaal geweldig. Zonder de mensen die ik daar heb ontmoet was mijn trip door Thailand niet geworden zoals het was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:37 schreef BuupWerk het volgende:
Een paar jaar terug ben ik 1 maand met een vriendin naar Thailand geweest en ik wil ttteeruuggg wat waarschijnlijk heel binnenkort gaat gebeuren. Nu met vriend ipv vriendin. Nou ben ik op zoek naar een leuk hotel/guesthouse in Bangkok. De vorige keer verbleef ik in New Siam II (wat helemaal prima was trouwens) maar om daar nou weer heen te gaan...Ik heb het het volgende hotel gevonden (wat ver van koh san road ligt maar wel incl. zwembad) MyStyle Place, iets specialer, iets duurder...iemand wellicht nog een vergelijkbare tip ? Ow ja, op de terug weg wil ik in het hotel van de hangover blijven maar voor nu zoek eigenlijk iets kleinschaliger en centraler...ik had ook nog Phranakorn-Thumlen op me lijstje staan maar die heeft geen zwembad helaas...
Mwoah...gedeeltelijk. Van de 2 avonden dat ik er was, was in totaal het buitenterras vanwege de regen maar 15 minuten open dus echt veel ben ik daar niet geweest. En de kant die juist het mooist zou moeten zijn van Bangkok (Arun wat, koninklijk paleis, de rivier en de bruggen) die zie je vanaf de Skybar juist niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En een biertje kost daar 12 euro!
Wel een mooi uitzicht...
Typisch...want?quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:20 schreef Lemans24 het volgende:
In de Maleisië en Indonesië topics gaat het over backpacken en eten, in het Thailand topic weer over dure hotels. Typisch.
Thanks...voor het nakijken...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:01 schreef kalinhos het volgende:
Hotel van de Hangover is ong 400 per nacht. Euros, niet thb.
NapPark, heeft helaas geen zwembad...Rambuttri ziet er oke uit !! Bedankt voor het meedenken !!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
NapPark vond ik zelf helemaal geweldig. Zonder de mensen die ik daar heb ontmoet was mijn trip door Thailand niet geworden zoals het was.
edit. Sorry, gaat dus over hotel. Wellicht Rambuttri een optie? 3 min. lopen van Khao San, betaalbaar, schoon en heeft een zwembad op 't dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |