Sneeuw hoef er van mij niet te komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het hoeft van mij ook geen 20 graden te vriezen, maar een beetje vorst en sneeuw hoort er wel bij.
Ik ben echt bang dat we dit jaar geen sneeuw krijgen.![]()
[ afbeelding ]
En wanneer gaat deze winter beginnen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:19 schreef Twiitch het volgende:
Nee. We krijgen gewoon weer een winter tot eind April, let maar op.
50 graden onder het absolute nulpuntquote:
Mietje, gewoon laagjes dragenquote:
Ik vind het geweldig. Als het sneeuwt ga ik juist naar buiten, in het bos wandelen etc.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Nooit, opzouten met sneeuw, ja leuk als je niet naar buiten hoeft en op je zolderkamertje naar buiten kan kijken, maar voor de rest is het overlast gevende rotzooi.
Veel te hoge maximumtemperaturen. Volgens de verwachtingen van andere weersites komt er niet eens nachtvorst. Normaliter laat ik mijn vriezer altijd ontdooien in december, en leg de inhoud dan even buiten als het vriest. Nu zou het gewoon ontdooien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:26 schreef Apuleius het volgende:
Je krijgt je zin hoor. Nou ja, 's nachts dan.
[ afbeelding ]
Deed ik ook op die manier. De winter is nog niet over. Er komen nog momenten zat waarop je de vriezer kan ontdooien denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
Veel te hoge maximumtemperaturen. Volgens de verwachtingen van andere weersites komt er niet eens nachtvorst. Normaliter laat ik mijn vriezer altijd ontdooien in december, en leg de inhoud dan even buiten als het vriest. Nu zou het gewoon ontdooien.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:06 schreef Piger het volgende:
Het weer vandaagzo mag het de hele lente+zomer
Zoals het vandaag was was het qua temperatuur nog wel ok - de insecten zijn wel een groot nadeel - maar 25+ is gewoon nergens goed voor, behalve als je graag in open water zwemt. De meeste mensen vinden een temperatuur van net onder de 20 graden het meest comfortabel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:06 schreef Piger het volgende:
Het weer vandaagzo mag het de hele lente+zomer
Heb vandaag geen insect gezien, alleen wat hommels die door de tuin aan het cruisen warenquote:Op zondag 18 mei 2014 02:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoals het vandaag was was het qua temperatuur nog wel ok - de insecten zijn wel een groot nadeel - maar 25+ is gewoon nergens goed voor, behalve als je graag in open water zwemt. De meeste mensen vinden een temperatuur van net onder de 20 graden het meest comfortabel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |