Heb ik jou om je mening gevraagd? Heb je de stront emmer horen rammelen? Nee? Muil houden dan.quote:
Ik lees iets over een emmer stront, heb je het nou over je vorige post?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Heb ik jou om je mening gevraagd? Heb je de stront emmer horen rammelen? Nee? Muil houden dan.
niks mis met mn vorige post. Jijmagnietevenwatzeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:06 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ik lees iets over een emmer stront, heb je het nou over je vorige post?
Ondanks je gedrag, blijven we van je houden. Je moeder heeft het er zo moeilijk mee, dat weet ik, maar we proberen elke dag weer met goede moed er tegenaan te gaan. Hopende dat je je wel kan gedragen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:13 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
niks mis met mn vorige post. Jijmagnietevenwatzeggen.
ach weekhartje, wat lief!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ondanks je gedrag, blijven we van je houden. Je moeder heeft het er zo moeilijk mee, dat weet ik, maar we proberen elke dag weer met goede moed er tegenaan te gaan. Hopende dat je je wel kan gedragen.
Nou, tot nu toe valt het enorm tegen. Na deze vreselijk hete zomer had ik me echt verheugd op een koude winter. Het is nu echt nog véél te warm voor de tijd van het jaar. Ik hoef niet eens een jas aan, laat staan een muts en handschoenen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef MichaelScott het volgende:
De winter wordt in ieder geval lekker koud.
Dat wordt 50 graden hitte komende zomer!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe valt het enorm tegen. Na deze vreselijk hete zomer had ik me echt verheugd op een koude winter. Het is nu echt nog véél te warm voor de tijd van het jaar. Ik hoef niet eens een jas aan, laat staan een muts en handschoenen.
Ik zie nu al enorm tegen de zomer op. Tegenwoordig wordt het in mei al bloedheet. Dus nog maar een goede 4 maanden voordat de ellende weer begint.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat wordt 50 graden hitte komende zomer!
Wat is dat toch met die autistjes die niet kunnen hebben dat topics uit het verleden gekickt worden?quote:
Ik was er toen bij, maar ikzweerquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die autistjes die niet kunnen hebben dat topics uit het verleden gekickt worden?
Ben je boos dat je er toen niet bij was, ofzo?
Ik vind het wel efficient. Wie weet raakt zo'n oud topic dan vol en dat geeft toch weer een soort van bevredigend gevoel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:10 schreef Hangwang het volgende:
[..]
Ik was er toen bij, maar ikzweer
Hahaha jij maakt mijn dagquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik vind het wel efficient. Wie weet raakt zo'n oud topic dan vol en dat geeft toch weer een soort van bevredigend gevoel.
quote:Op zondag 1 september 2013 10:00 schreef LittleLady het volgende:
Het is nog gewoon zomer, wees blij dat we nu wel eens een fatsoenlijke zomer hebben
quote:
Nou...afgelopen jaar (2013 dus) was het voorjaar eigenlijk afwezig hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik zie nu al enorm tegen de zomer op. Tegenwoordig wordt het in mei al bloedheet. Dus nog maar een goede 4 maanden voordat de ellende weer begint.
Ja, dat klopt. Afgelopen jaar kwam de ellende relatief laat op gang, maar deze was wel intens!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou...afgelopen jaar (2013 dus) was het voorjaar eigenlijk afwezig hoor.
Ik ben tenminste blij dat het niet zo koud is, mag de hele winter zo blijven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe valt het enorm tegen. Na deze vreselijk hete zomer had ik me echt verheugd op een koude winter. Het is nu echt nog véél te warm voor de tijd van het jaar. Ik hoef niet eens een jas aan, laat staan een muts en handschoenen.
Het hoeft van mij ook geen 20 graden te vriezen, maar een beetje vorst en sneeuw hoort er wel bij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:55 schreef 91735 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste blij dat het niet zo koud is, mag de hele winter zo blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |