Whehehehequote:
Bij mij woont alles om de hoek .... Zelfs FoKkers ...quote:Op zondag 1 september 2013 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan het maar gezegd hebben hč chufi
Ik doelde eigenlijk op het feit dat jij zegt dat je je niet druk maakt, dat zeg je zeker in elk topic .......... 10 xquote:Op zondag 1 september 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij woont alles om de hoek .... Zelfs FoKkers ...
Soms wind ik me wel eens op . maar das dan in een live voetbal topic of zo.... Wie weet straks weer als er JdM livestreams komen .... van Island paradise of hoe het ook mag gaan heten ...quote:Op zondag 1 september 2013 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het feit dat jij zegt dat je je niet druk maakt, dat zeg je zeker in elk topic .......... 10 x
O ja, die perscomferentie was vandaag. Eens even zoeken wat ik erover kan vinden.quote:Op zondag 1 september 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wind ik me wel eens op . maar das dan in een live voetbal topic of zo.... Wie weet straks weer als er JdM livestreams komen .... van Island paradise of hoe het ook mag gaan heten ...
Al weer helemaal vergeten om eerlijk te zijn... Nog zo ver weg ... 1 jan 2014...quote:Op zondag 1 september 2013 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, die perscomferentie was vandaag. Eens even zoeken wat ik erover kan vinden.
Ver weg, het is al septemberquote:Op zondag 1 september 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Al weer helemaal vergeten om eerlijk te zijn... Nog zo ver weg ... 1 jan 2014...
Al iets gevonden Dees?quote:Op zondag 1 september 2013 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, die perscomferentie was vandaag. Eens even zoeken wat ik erover kan vinden.
Fijn om te horen Fann.... Alles goed? Was de Griek ook mee en zorgt ie nu voor je?quote:Op zondag 1 september 2013 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
men ik heb de liefste broers en zussen van de wereld, ik heb gezopen, gehuild en gelachen![]()
was zooooooooooooooooooooooooooooooo gezellig![]()
burp
Zo! da's een topickiller geweestquote:Op zondag 1 september 2013 08:53 schreef Tarado het volgende:
Goedemorgen ook hier maar weer een keer
Topic killen is tof.quote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo! da's een topickiller geweest
Waarom niet? Ikzelf moet nu even bijkomen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja toepjes durf ik niet meer te draaien
Neh.. misschien laterquote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom niet? Ikzelf moet nu even bijkomen.
Wel een beetje origineel dan.quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh.. misschien later
Hij zingt ''we wachten op verandering''quote:Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een kutnummer.Maar de tekst is geweldig.
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 1 september 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij zingt ''we wachten op verandering''
Dan kun je ook niet meezingen ...quote:Op zondag 1 september 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kerkkoorik heb de TV niet aan
God, ik dacht dat die altijd van Elvis wasquote:
Heb jij mij weleens horen zingen dan?quote:Op zondag 1 september 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat je ook de stem hebt ... Misschien beter zo
Ja die blijft goed.quote:Op zondag 1 september 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, ik dacht dat die altijd van Elvis wasmooi trouwens
Zonder je te kennen, hoef ik het niet te horen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij mij weleens horen zingen dan?
Nee maar zou je graag eens horen .. Gaan we er wat aan doen..? Waar ga ik je zangkunsten kunnen horen.. Kom je op auditie ... Maak ik een paella..quote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij mij weleens horen zingen dan?
Weet je wel waar je aan begint?quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar zou je graag eens horen .. Gaan we er wat aan doen..? Waar ga ik je zangkunsten kunnen horen.. Kom je op auditie ... Maak ik een paella..
quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar zou je graag eens horen .. Gaan we er wat aan doen..? Waar ga ik je zangkunsten kunnen horen.. Kom je op auditie ... Maak ik een paella..
Ah! Greek Diet?quote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken dit, laatst gehoord in Grieks restaurant.
wordt je een beetje paranoiaquote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit een waarschuwing dat het fout kan gaan.. ? Wat eigenlijk,,,
Ik wel.quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kelere, zo durf ik niks meer te draaien
in de 2e regel wordt een vette dolk getoond van zo pas jij maar op ,,,, dat was mijn indruk.. Maar als het volgens jouw anders is graag ..quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wordt je een beetje paranoianee het is gewoon een lied, gaat niet over jou
![]()
kelere, zo durf ik niks meer te draaien
Jezus Chufi doe effe normaalquote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
in de 2e regel wordt een vette dolk getoond van zo pas jij maar op ,,,, dat was mijn indruk.. Maar als het volgens jouw anders is graag ..
Bekijk je het zo serieus?quote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
in de 2e regel wordt een vette dolk getoond van zo pas jij maar op ,,,, dat was mijn indruk.. Maar als het volgens jouw anders is graag ..
Alweer.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus Chufi doe effe normaalserieus als je bij elk clipje dit soort dingen gaat dan dan post ik
niks meer
Aaah Fann blijf nou gewoon, doe het maar voor mij dan.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus Chufi doe effe normaalserieus als je bij elk clipje dit soort dingen gaat dan dan post ik
niks meer
effe eentje zoeken die totaal neutraal is danquote:Op zondag 1 september 2013 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aaah Fann blijf nou gewoon, doe het maar voor mij dan.
Ik heb een dikke huid.quote:Op zondag 1 september 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe eentje zoeken die totaal neutraal is danals die bestaan
quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niks meer
maak jullie niet zo druk...!!! Relax ,,, Ik maak me ook nooit echt druk..quote:
Nee je maakt je niet druk maar je maakt wel rare opmerkingen hoor, vond ik niet echt leukquote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
maak jullie niet zo druk...!!! Relax ,,, Ik maak me ook nooit echt druk..
Een beetje overgevoelig ben je wel?quote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee je maakt je niet druk maar je maakt wel rare opmerkingen hoor, vond ik niet echt leuk
Ja nu heb ik het gedaanquote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje overgevoelig ben je wel?
Uiteraard.quote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja nu heb ik het gedaan
En dat is 2quote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
maak jullie niet zo druk...!!! Relax ,,, Ik maak me ook nooit echt druk..
Chufi vooralquote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jah Rastafari will provide us.
Birds van Hitchcock!quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Birds van Hitchcock!
Ze wil je laten aanvallen door vogels, Sjoef!
Leeft die eigenlijk nog, die Rasti Rostelli?quote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jah Rastafari will provide us.
Da's een neppert.quote:Op zondag 1 september 2013 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leeft die eigenlijk nog, die Rasti Rostelli?
Nog steeds alive and kicking!quote:Op zondag 1 september 2013 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leeft die eigenlijk nog, die Rasti Rostelli?
En? lukte het?quote:Op zondag 1 september 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ooit wel eens naar een hypnoseshow van hem geweest
Ik begin daar niet aan, maar het was wel grappig om er een keer bij te zijn, ook al geloof ik er nietsvan.quote:
Ik ben al ruim 30 jaar bezig om mijn vrouw te hypnotiseren en het begint nu te werken heb ik het idee.quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin daar niet aan, maar het was wel grappig om er een keer bij te zijn, ook al geloof ik er nietsvan.
Mijn zus ook, en die was van het roken afquote:Op zondag 1 september 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds alive and kicking!
[ afbeelding ]
Ze ligt voor dood in je bedquote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 30 jaar bezig om mijn vrouw te hypnotiseren en het begint nu te werken heb ik het idee.
Ik waaroverquote:
komt paradise island weer op tv?quote:Op zondag 1 september 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wind ik me wel eens op . maar das dan in een live voetbal topic of zo.... Wie weet straks weer als er JdM livestreams komen .... van Island paradise of hoe het ook mag gaan heten ...
zal ik echt niet durven naar zo een sjowquote:Op zondag 1 september 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds alive and kicking!
[ afbeelding ]
Van dat album vind ik deze beterder...quote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
en dit blijft toch het mooiste nummertje van Haar album.
Maar je hieft niet onder hypnose als je bij zo'n show zit, ik zat er ook alleen voor de lol.quote:Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik echt niet durven naar zo een sjow
En heb je je vermaakt?quote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hieft niet onder hypnose als je bij zo'n show zit, ik zat er ook alleen voor de lol.
Nou volgens mij, al zit ik achterin de zaal, en hij kijkt de zaal in lig ik ergens gestrekt, nee hoor mij niet gezien, kijk eens naar die foto van rosti, die ogen alleen al, en dat op een fotoquote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hieft niet onder hypnose als je bij zo'n show zit, ik zat er ook alleen voor de lol.
Zal wel meevallen denk ik... Maar dat ie uberhaupt nog op treed ... Was hem allang vergeten ...quote:Op maandag 2 september 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou volgens mij, al zit ik achterin de zaal, en hij kijkt de zaal in lig ik ergens gestrekt, nee hoor mij niet gezien, kijk eens naar die foto van rosti, die ogen alleen al, en dat op een foto
volgens mij snabbelt hij af en toe nog, maar grote sjows geloof ik niet meer.quote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik... Maar dat ie uberhaupt nog op treed ... Was hem allang vergeten ...
nee dat weet ik, maar stel je voor hij kijkt alleen de zaal in en ik lig gestrekt tussen 2 stoelen dat er iemand op mij gaat staan, nee hoor mij niet gezien........quote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou je er naar toe gaan... Volgens mij zijn dat mensen die ook een abo Tiel / Jomanda hebben,,, Hopen op iets ,,,quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat weet ik, maar stel je voor hij kijkt alleen de zaal in en ik lig gestrekt tussen 2 stoelen dat er iemand op mij gaat staan, nee hoor mij niet gezien........
nou ik ga mezelf even onder hypnose brengen![]()
![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou je er naar toe gaan... Volgens mij zijn dat mensen die ook een abo Tiel / Jomanda hebben,,, Hopen op iets ,,,
oh, ff kijken wat dat dan is, dank jequote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt chufi Utopia![]()
RLS / Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol.
quote:Begin september komt het nieuwe fotoboek ‘Studio Paradiso’ uit; een vervolledigde heruitgave van ‘Paradiso Stills’ uit 1986 met portretten geschoten door Max Natkiel. Het nieuwe boek bevat ruim 600 foto’s waarvan er vierhonderd niet eerder werden gepubliceerd. Paradiso Stills wordt beschouwd als vintage en is alleen nog met moeite antiquarisch verkrijgbaar.
Als frequent bezoeker van concerten ontmoette Max Natkiel in Paradiso eind jaren ’70, begin jaren ’80 jongeren uit alle subculturen die Paradiso bezochten. Hij feestte met ze mee, ze dronken samen en ze raakten aan de praat. Vanaf 1980 nam Max zijn oude Rolleiflex-camera en een flitser mee en maakte hij meer dan duizend portretten. Het Paradiso-publiek werd tegen een neutrale achtergrond gefotgografeerd: in een gang, voor de tegeltjes van de toiletten. Frontaal, maar ongedwongen staan punks, skinheads, rasta’s en andere subculturen geportretteerd. Een kijkje in een tijdperk.
Het fotoboek verschijnt bij uitgeverij Voetnoot, telt 624 pagina’s en komt op de markt met vier verschillende covers. De inleiding is van filosoof en publicist Dirk van Weelden. De boekpresentatie is op dinsdag 3 september in de kleine zaal van Paradiso. Hiervoor worden geen toegangskaarten verkocht, geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door te mailen naar publiciteit@paradiso.nl. Van 3 september tot 5 januari 2014 is bovendien een selectie van 40 portretten te zien in de kelder van het Stadsarchief van Amsterdam (Vijzelstraat 32).
Hier kan je ook nog heen (gratis en voor niks) tot 22 september...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag is de presentatie van de heruitgave van het fotoboek 'Paradiso Stills' in, waar anders, Paradiso.
Als het goed is, ben ik in deze uitgave ook te zien. Vanmiddag tijdens de presentatie maar even checken, ben zeer benieuwd...
[..]
Ik heb dus geen flauw idee wat je zegt nuquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb hier 45 GB over zijn 8 1/2 op mn server staan...
8 1/2 een film van Fellini Fannquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb dus geen flauw idee wat je zegt nu
En die is best coolquote:
Ja ik ga even terugquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, was het niet gezellig genoeg bij de buren?
Gyga Lolquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja oké maar wat is GB dan?
Das een opslag eenheid Mb, Gb, Tb etcquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja oké maar wat is GB dan?
Hahahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, doe hem de groeten en voorzichtig hé
giga bite mega bite ah, ja die termen hoor ik wel eens voorbij komen en het zegt me hélemaal niksquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een opslag eenheid Mb, Gb, Tb etc
Jij lurktquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, was het niet gezellig genoeg bij de buren?
Mega, Gyga, Terraquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een opslag eenheid Mb, Gb, Tb etc
nou, hij stond in de actieve topics toen ik aan het zappen was, dus er zullen wel meerquote:
Ja vast wel ,, Jij nog een leuke zonsondergang gezien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou, hij stond in de actieve topics toen ik aan het zappen was, dus er zullen wel meer
mee lurken
Altijd een excuus hebben, Meid ik lurk ook overalquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou, hij stond in de actieve topics toen ik aan het zappen was, dus er zullen wel meer
mee lurken
Heb jij een ab van dit forum?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mee lurken
Neh... misschien ga ik straks nog wandelen, maar dat weet ik nog niet en dan is de zon toch al wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel ,, Jij nog een leuke zonsondergang gezien?
huh? ik snap hem niet maar zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij een ab van dit forum?
(ab = afstandsbediening?
Ow, als ik wil lurken dan doe ik dat wel hoor, heb ik geen excuus voor nodig, maar zo boeiend is het daarquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd een excuus hebben, Meid ik lurk ook overal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook niet ....quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow, als ik wil lurken dan doe ik dat wel hoor, heb ik geen excuus voor nodig, maar zo boeiend is het daar
niet
Zappen kan je toch alleen maar met een ab.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh? ik snap hem niet maar zal wel aan mij liggen
oh... ja zo noem ik het altijd, van het ene topic naar het andere...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zappen kan je toch alleen maar met een ab.
Andere keer dus ,,,quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mag niet mee naar de BBQ hé![]()
JA ik heb gelurkt
Laat ze dan ook eerst even kennismaken enzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Andere keer dus ,,,
Ach binnenkort .... Vakantie ...
Met een muis of een tab of een pen of een knop ... Alles kan maar hangt af waar je zapptquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zappen kan je toch alleen maar met een ab.
Ja of er zijn geen woorden meer voor... Maar topic is dichtquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ze verder per DM gaan want het is stil aan de overkant
Nou Mop je loopt achter er is al een nieuwequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja of er zijn geen woorden meer voor... Maar topic is dicht
Mijn F5 is wat traag ...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou Mop je loopt achter er is al een nieuwe![]()
RLS / [RLS SC #1574] Moet dat nou weer
Wie heeft gezegd dat er niemand mee lurkt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
markvanrinsum![]()
Nee hoor niemand lurkt mee verder
Ah. ik heb het effe niet gevolgd, ik was aan het mailen met mijn vriendin, die stuurdequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat er niemand mee lurkt?
Je was even offline, de was ophangen,de droger leeghalen , een vriendin mailen en lurkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah. ik heb het effe niet gevolgd, ik was aan het mailen met mijn vriendin, die stuurde
dit filmpje, daar is ze geweest
Soury lurkt offline ... Het kan allemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was even offline, de was ophangen,de droger leeghalen , een vriendin mailen en lurken
Er was niets te volgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah. ik heb het effe niet gevolgd, ik was aan het mailen met mijn vriendin, die stuurde
dit filmpje, daar is ze geweest
eh jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was even offline, de was ophangen,de droger leeghalen , een vriendin mailen en lurken
ze stuurde deze ook nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was niets te volgen![]()
Ja het was afgelopen weekend Redhead day, ik vind het altijd zo leuk om die foto's te zien, zoveel roodharigen bij elkaar. Mooi rood is niet lelijk
Ah je hebt mijn fipo daar zeker ook niet gezien als Mark je niet eens was opgevallen,quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach meiden met een verleden ...Komt ooit wel weer eens goed ...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Worden jullie niet een keer doodziek van jezelf met jullie gebakkelei?
Ja, daar wordt ik doodziek van en aangezien mevrouw zelf in SHO gewoon verder gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Worden jullie niet een keer doodziek van jezelf met jullie gebakkelei?
Niet als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach meiden met een verleden ...Komt ooit wel weer eens goed ...
Jullie zijn er allebei net zo goed inquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, daar wordt ik doodziek van en aangezien mevrouw zelf in SHO gewoon verder gaat
en ik dat topic niet wil vervuilen, doe ik het hier welhier valt niet meer veel aan te
verpesten en daar trouwens ook nietkan ze lekker hier gallen tegen me hoeft
ze het in andere topics niet te doen.
Ga toch heen, ik doe en deed niks, ook daar niet, altijd dat klote commentaar en zelf niks inbrengen,quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie zijn er allebei net zo goed in
Ik zie dat anders, maar wil daar niet verder over in discussie want dan is het net alsof ik jou alleen erover aanval.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga toch heen, ik doe en deed niks, ook daar niet, altijd dat klote commentaar en zelf niks inbrengen,
dat kan je van mij lekker opflikkeren
Ik heb je snel over de pis. Ik ga de droger even leeghalenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga toch heen, ik doe en deed niks, ook daar niet, altijd dat klote commentaar en zelf niks inbrengen,
dat kan je van mij lekker opflikkeren
Je zet je zelf gewoon voor Joker, maar je hebt het niet eens door, dat is best sneu.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb je snel over de pis. Ik ga de droger even leeghalen
Voor de vuile was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ligt er aan voor wat?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Ik ga me er ook verder niet meer mee bemoeien.. Jullie zijn oud en wijs genoeg om het eventueel ooit zelf op te lossen ... Waarschijnlijk gaat het allemaal om niets ,, zoals vaak,,, Als man voel ik me minder gemakkelijk tussen 2 dames met een conflict .. Ook al ken ik jullie beide een beetje .. Of juist daarom ...
Kusje eropquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Ik ga me er ook verder niet meer mee bemoeien.. Jullie zijn oud en wijs genoeg om het eventueel ooit zelf op te lossen ... Waarschijnlijk gaat het allemaal om niets ,, zoals vaak,,, Als man voel ik me minder gemakkelijk tussen 2 dames met een conflict .. Ook al ken ik jullie beide een beetje .. Of juist daarom ...
Ik ben de 3 zussen van mijn vrouw gewend. En nog wat eerder de 9 zussen van mijn vader.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Als man voel ik me minder gemakkelijk tussen 2 dames met een conflict
Ik heb ooit ruzie met mijn zussenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben de 3 zussen van mijn vrouw gewend. En nog wat eerder de 9 zussen van mijn vader.
Geen..ik deed jou naquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
1 kusje is binnen ... Maar met welke intentie ... ?
Mijn zus zie ik zelden en dat helpt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ooit ruzie met mijn zussenserieus niet
![]()
wel met mijn broertje
Mijn broertje is geflipt...quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus zie ik zelden en dat helpt.![]()
Mijn broertje was een nakomer en is nog eigenwijzer dan ik.![]()
Die van mij wel vaker dan 1x.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn broertje is geflipt...
ja lach er maar omquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij wel vaker dan 1x.
Mijn broer kan altijd bij me terecht wanneer het weer eens mis is gegaan en hij tijdelijk onderdak nodig heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja lach er maar omeigenlijk is het een drama, maar daar ga ik verder maar niet op in
Ok mag je vaker doen, maar wel met mij er bij dan ..quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen..ik deed jou na
De hele familie heeft hem al tig keren uit de shit gehaald, ik weet niet wat het moet worden,quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer kan altijd bij me terecht wanneer het weer eens mis is gegaan en hij tijdelijk onderdak nodig heeft.
Ik moet zeggen het is alweer ruime tijd geleden.
Heb je geen broers en zussen dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
Soms prijs ik me als alleenstaande best wel gelukkig ...
Jawel, maar weinig contact mee en ver wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je geen broers en zussen dan?
Geen schoonfamilie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
Soms prijs ik me als alleenstaande best wel gelukkig ...
Ah, wij lopen ook niet elke dag bij elkaar binnen hoor, maar ik heb verder wel met iedereenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, maar weinig contact mee en ver weg
Voordeel van mijn broer is dat ie zo eigenwijs is, die komt pas wanneer het echt niet anders kan en is met 2 weken ook weer weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De hele familie heeft hem al tig keren uit de shit gehaald, ik weet niet wat het moet worden,
om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik die nog in huis zou nemen
Als er dingen zijn, dan is er contact ...quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, wij lopen ook niet elke dag bij elkaar binnen hoor, maar ik heb verder wel met iedereen
contact, de meeste wel via mail en telefoon dan.
Die van mij heeft professionele hulp nodig, daar is iedereen het over eens, behalve hijquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordeel van mijn broer is dat ie zo eigenwijs is, die komt pas wanneer het echt niet anders kan en is met 2 weken ook weer weg.
Nou ja, dat is tenminste iets.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er dingen zijn, dan is er contact ...
Maar toen deelden we nog huis en bed ,,quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen het eerste jaar volgens mij ... pff jaren geleden alweer
Ja, dan is het wel zo makkelijk natuurliijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar toen deelden we nog huis en bed ,,
Ieder zn eigen verhaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel zo makkelijk natuurliijk
Schizo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die van mij heeft professionele hulp nodig, daar is iedereen het over eens, behalve hij
Adios Fannquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo is dat! Ik ga d'r van tussen het is wel weer mooi geweest voor vandaag![]()
Adieu!
Het een hoeft natuurlijk niet met het ander te maken te hebben, maar abuse kan wel een gevolg zijn van schizofrenie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou, zo'n beetje wel, teveel drank en teveel shit...
Is niet meer mee om te gaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het een hoeft natuurlijk niet met het ander te maken te hebben, maar abuse kan wel een gevolg zijn van schizofrenie.
Vrijwel onmogelijk om grip op te krijgen
Lijkt me idd erg lastig ....quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is niet meer mee om te gaanen hij luistert naar niemand, is wel klote hoor...
Op zijn bek laten gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ken het en laten gaan is lastig maar vaak wel het beste -voor jou- maar zeer moeilijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn raad klinkt hard maar is de enige weg, zoete broodjes bakken of preken helpen niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken het en laten gaan is lastig maar vaak wel het beste -voor jou- maar zeer moeilijk.
Het zijn vaak geen domme personen en zeer egoistisch.
Is er iemand of een instelling waar hij opgevangen word?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook de algehele stemming op dit moment eigenlijk, want niemand van ons kan er nogquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken het en laten gaan is lastig maar vaak wel het beste -voor jou- maar zeer moeilijk.
Het zijn vaak geen domme personen en zeer egoistisch.
Dat gaan mijn oudste broer proberen, die heeft nog énig gezag over hem, al is het niet veel meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er iemand of een instelling waar hij opgevangen word?
Dat klinkt als serieus probleem, woont hij nog thuis? Heeft ie sleutel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook de algehele stemming op dit moment eigenlijk, want niemand van ons kan er nog
mee omgaan, en hij is vooral agressief, zelf tegen mijn ouders, dat is nog het ergste, dus hij
moet daar weggehouden worden en dat is héél moeilijk.
I know, ik heb ook zo'n persoon in mijn naaste omgeving.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn raad klinkt hard maar is de enige weg, zoete broodjes bakken of preken helpen niet.
Nee, mijn ouders zitten in een verzorgingstehuis en daar loopt hij de deur plat...quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt als serieus probleem, woont hij nog thuis? Heeft ie sleutel?
Succes er mee Fann ... Altijd de minder leukere berichten .. Zou ie ergens te plaatsen zijn of is dat momenteel geheel tegen de situatie in ... ... Sorry Laat ook maar en ga lekker slapenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat gaan mijn oudste broer proberen, die heeft nog énig gezag over hem, al is het niet veel meer.
Er is altijd wel weer een Damschreeuwer of een messentrekker die voorrang krijgt en tegen de tijd dat de leerling-shrinks (diep in de nacht) arriveren is betreffende persoon alweer een beetje gekalmeerd omdat hij of zij weer even aandacht heeft gekregen van familie of vrienden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er iemand of een instelling waar hij opgevangen word?
Sterkte schatjequote:Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Yep, ik zou het nu toch niet weten wat er gaat gebeuren, maar bedankt voor alle goed raad!
Welterusten dan maar...
Arme man, die broer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat gaan mijn oudste broer proberen, die heeft nog énig gezag over hem, al is het niet veel meer.
Is de laatste keer, kijken of hij zich wil laten opnemen, het is een zelfmoord waiting to happenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Arme man, die broer.
Gewoon de crisisdienst een keer de troep op laten ruimen.
Familie is niet getrained om met dit soort zaken te dealen.
Sterkte ermee Fann,,, No news good news ....quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is de laatste keer, kijken of hij zich wil laten opnemen, het is een zelfmoord waiting to happen
en daar wil hij mijn ouders, vooral mijn moeder, want mijn vader weet niet meer of hij van voor of
van achteren leeft, tegen beschermen.
Sterkte er mee Faan
Geen opname, dan laat hij het ook los denk ik, zal wel moeten...
Oké. sjuus...
Sorry, ik weet dat je al weg bentquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is de laatste keer, kijken of hij zich wil laten opnemen, het is een zelfmoord waiting to happen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow, als ik wil lurken dan doe ik dat wel hoor, heb ik geen excuus voor nodig, maar zo boeiend is het daar
niet
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]nou ik ben best boeiend hoor bij de *buren*
quote:
De droger zit ook nog volquote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze doen maarik had het te druk met mijn eten
CUL / [Vegetarisch eten #9]
en nu ga ik afwassen
Helaas kan niemand van jullie iets aan de situatie veranderen, dus kan je maar beter afstand nemen, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, vooral als hij het je ouders niet makkelijk maakt.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ik ga opvolgen...
Yep, thanks Dees.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas kan niemand van jullie iets aan de situatie veranderen, dus kan je maar beter afstand nemen, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, vooral als hij het je ouders niet makkelijk maakt.
Sterkte ermee.
kwart rondje Spanje danquote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dat weet ik toch, familievakantie dan
Zo is dat.. o.a. Eens kijken naar het nieuwe onderkomen van mn dochter... Die moest verhuizen en is gisteren in iets nieuws ingetrokken, met een enorm dakterras ...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je het maar leuk hebt en mooi weer.
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat.. o.a. Eens kijken naar het nieuwe onderkomen van mn dochter... Die moest verhuizen en is gisteren in iets nieuws ingetrokken, met een enorm dakterras ...
ah een BBQquote:Op donderdag 5 september 2013 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar past volgens mij makkelijk een redelijk opblaas zwembad en natuurlijk een BBQ
Wij ook aan jou, met je voeten in het zwembadquote:Op donderdag 5 september 2013 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks ... Ik zal aan jullie denken
Op het dak van het hotelquote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wij ook aan jou, met je voeten in het zwembad
veel plezier, doe er wel een blokje ijs bijquote:Op donderdag 5 september 2013 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Klaar maken voor 3 dagen vrijwel nonstop whisky pret.
Mocht ik het niet overleven, het was leuk jullie gekend te hebben...
volgens mij heel Amsterdam.....lekker ff wandelen he, je bent fanatiek lees vaker dat je ff gewandeld hebt..........quote:Op donderdag 5 september 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heel Amsterdam Noord ruikt naar BBQ![]()
![]()
Net gewandeld, lekker weer buiten
Bijna elke avondquote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij heel Amsterdam.....lekker ff wandelen he, je bent fanatiek lees vaker dat je ff gewandeld hebt..........
Never!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezier, doe er wel een blokje ijs bij
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
RIP dan maar...3 dagen zuipen?
nou, kijk maar uit wat je dan naar binnen klokt, rustig aan dusquote:
Geef me 3 biertjes en ik sta op m'n kop.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, kijk maar uit wat je dan naar binnen klokt, rustig aan dus
Ah... proeven, maar je slikt het toch wel door?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 3 dagen proeven met zo'n 200 man/vrouw, maar wel relatief veel proeven.
Toch zullen er minder dronken figuren zijn dan in een gemiddelde kroeg...
Nee zonde inderdaad... ijs bij goede whisky is taboe. bij slechte whiskey soms een must, anders is het niet te pruimenquote:
Dan ben ik overledenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 25 whiskies of zo ben ik lichtelijk aangeschoten.
EEn beetje langs de kade ... langs het IJ Ach moet kunnen hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon als een oud echtpaar hoorniet rennen ofzo
Proeven c.q. nippen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... proeven, maar je slikt het toch wel door?![]()
Of is het net als wijn proeven dat je het weeg uit moet spugen?
Is hartstikke lekker hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
EEn beetje langs de kade ... langs het IJ Ach moet kunnen hoor
als je maar soepeltjes blijftquote:Op donderdag 5 september 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon als een oud echtpaar hoorniet rennen ofzo
met allemaal leuke verhalen hoop ikquote:Op donderdag 5 september 2013 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me 3 biertjes en ik sta op m'n kop.
Na 25 whiskies of zo ben ik lichtelijk aangeschoten.
Ik kom hier dus nog wel terug...
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je maar soepeltjes blijft
Vooral sterke verhalen over smaak, geur etc ... Ben nog nooit op zo'n proeverij geweest, maar denk dan dat iedereen heel erg opschept over kennis van zaken ...quote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met allemaal leuke verhalen hoop ik
Welnee.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ben ik overleden
Dat moet kunnen!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee.
Ik ben geen alcoholist, drink normaliter 2 ā 4 glaasjes whisky per week en verder geen alcohol. Alleen bij dit soort evenementen drink/proef ik meer...
Zullen wel foto's worden ook, denk ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met allemaal leuke verhalen hoop ik
Nice... Met de trein mag ik hopen ....quote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen wel foto's worden ook, denk ik...
Voor een impressie, zie www.maltstock.com
Dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral sterke verhalen over smaak, geur etc ... Ben nog nooit op zo'n proeverij geweest, maar denk dan dat iedereen heel erg opschept over kennis van zaken ...
Nee, met de auto, hoewel ik meerijd met een andere deelnemer.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice... Met de trein mag ik hopen ....
In de tropen toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:40 schreef APK het volgende:
Wandelen![]()
Een heerlijke bezigheid die ik helaas te weinig beoefen.
Nee Sjoef, wandelen naar of door een datacentrum telt wmb niet mee
Nog drie maanden, dan mag ik weer
Ok, dat kan ookquote:Op donderdag 5 september 2013 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, met de auto, hoewel ik meerijd met een andere deelnemer.
Het is met overnachtingen...
Eerst een deelnemer uit Israël van Schiphol oppikken en dan langzaam richting het oosten...
Wandelen in een datacetrum doe je niet voor je lol...quote:Op donderdag 5 september 2013 23:40 schreef APK het volgende:
Wandelen![]()
Een heerlijke bezigheid die ik helaas te weinig beoefen.
Nee Sjoef, wandelen naar of door een datacentrum telt wmb niet mee
Nog drie maanden, dan mag ik weer
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat wil nog wel lukken Heks
Ja, heerlijk!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In de tropen toch?
is zooooooooo lekker beter dan voor dood in die zon liggenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, heerlijk!![]()
Jarenlang alleen maar versuft op het strand gelegen en af en toe een scooter gehuurd.
Twee jaar geleden in Indonesie de edele kunst van het wandelen ontdekt
Oh, ik wel hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
Wandelen in een datacetrum doe je niet voor je lol...
Nee, na twee jaar Indonesie weer een keer naar Thailand, maar wel helemaal aan de andere kant.quote:Maar weer zelfde bestemming als afgelopen jaar?
je kwoot ook een beet raarquote:Op donderdag 5 september 2013 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
De puntjes op de 'e' doen het niet op mijn Apple keyboard
Fixed, maar jij mag lekker het nieuwe topic openenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je kwoot ook een beet raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |