Whehehehequote:
Bij mij woont alles om de hoek .... Zelfs FoKkers ...quote:Op zondag 1 september 2013 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan het maar gezegd hebben hč chufi
Ik doelde eigenlijk op het feit dat jij zegt dat je je niet druk maakt, dat zeg je zeker in elk topic .......... 10 xquote:Op zondag 1 september 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij woont alles om de hoek .... Zelfs FoKkers ...
Soms wind ik me wel eens op . maar das dan in een live voetbal topic of zo.... Wie weet straks weer als er JdM livestreams komen .... van Island paradise of hoe het ook mag gaan heten ...quote:Op zondag 1 september 2013 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het feit dat jij zegt dat je je niet druk maakt, dat zeg je zeker in elk topic .......... 10 x
O ja, die perscomferentie was vandaag. Eens even zoeken wat ik erover kan vinden.quote:Op zondag 1 september 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wind ik me wel eens op . maar das dan in een live voetbal topic of zo.... Wie weet straks weer als er JdM livestreams komen .... van Island paradise of hoe het ook mag gaan heten ...
Al weer helemaal vergeten om eerlijk te zijn... Nog zo ver weg ... 1 jan 2014...quote:Op zondag 1 september 2013 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, die perscomferentie was vandaag. Eens even zoeken wat ik erover kan vinden.
Ver weg, het is al septemberquote:Op zondag 1 september 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Al weer helemaal vergeten om eerlijk te zijn... Nog zo ver weg ... 1 jan 2014...
Al iets gevonden Dees?quote:Op zondag 1 september 2013 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, die perscomferentie was vandaag. Eens even zoeken wat ik erover kan vinden.
Fijn om te horen Fann.... Alles goed? Was de Griek ook mee en zorgt ie nu voor je?quote:Op zondag 1 september 2013 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
men ik heb de liefste broers en zussen van de wereld, ik heb gezopen, gehuild en gelachen![]()
was zooooooooooooooooooooooooooooooo gezellig![]()
burp
Zo! da's een topickiller geweestquote:Op zondag 1 september 2013 08:53 schreef Tarado het volgende:
Goedemorgen ook hier maar weer een keer
Topic killen is tof.quote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo! da's een topickiller geweest
Waarom niet? Ikzelf moet nu even bijkomen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja toepjes durf ik niet meer te draaien
Neh.. misschien laterquote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom niet? Ikzelf moet nu even bijkomen.
Wel een beetje origineel dan.quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh.. misschien later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |