Vorig jaar waren er hier nog die het een betere optie vonden dan Narsingh.quote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Sickert het volgende:
Sana is drama!
Die zou ik zelfs willen ruilen met Ebecillio..!
Denswil speelt goed.quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer. En mike moet wel heel.slecht zijn geworden , want dit verdedigen is niets in de 16
Een Poulsen draait alleen goed mee tegen PSV en dat soort wedstrijden. Een Poulsen doet niks meer dan tikkie terug maar kan totaal niet tegen spelers zoals Kostic...quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Pedroso het volgende:
De ervaren man Poulsen speelt niet best..
Sana mag nu ff spelen, nog ff gauw in de etalage zetten...jammer dat ie zo ruk speeltquote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Sickert het volgende:
Sana is drama!
Die zou ik zelfs willen ruilen met Ebecillio..!
Haal je alleen maar vervelend mannetje binnen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zou Elia wel graag zien bij Ajax.
Ik zie hem al de hele tijd op het middenveld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
Bojan vind ik het redelijk doen. Zou hem wel eens op het middenveld willen zien
Maakt geen reet uit waar die vandaan komtquote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken
Die Bojan is weer helemaal niks. En waarom weer Sana vanaf rechts
Zet hem maar eens keer op middenveld ja... Hij is eigenlijk ook geen buitenspelerquote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
Sana is vanaf links een stuk beter hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit waar die vandaan komt
Klopt. De verdediging vind ik positief behalve van Rhijn weer. Al heeft hij wel een erg goede tegenstander. Het middenveld doet het ook wel prima alleen Sana en in mindere mate Bojan spelen erg slecht.quote:
Zat daar net over te denken.quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Bojan is weer helemaal niks. En waarom weer Sana vanaf rechts
Wat doet hij precies redelijk dan? Zijn man komt hij niet voorbij, hij leidt veel balverlies en op het einde van de eerste helft heeft hij voor het eerst een bal voor het doel gekregen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
Daar staat ie toch?quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
wel een assist!quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Bojan is weer helemaal niks.
Hij beweegt tenminste veel. Serero is nooit aanspeelbaarquote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat doet hij precies redelijk dan? Zijn man komt hij niet voorbij, hij leidt veel balverlies en op het einde van de eerste helft heeft hij voor het eerst een bal voor het doel gekregen.
Helaas niet, mag toch hopen dat Poulsen snel vanaf de bank start tegen dit soort tegenstanders.quote:
Ik ook, de enige keren dat Ajax aan voetballen komt is als Bojan zich aanbiedt op het middenveld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
Nee. Hij moet ook op linksbuiten staan. Hij heeft geen actie buitenom voor rechts.quote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zat daar net over te denken.
Sana 23, vanuit Zweden waar hij vanaf links speelde in een 4-4-2 systeem en dat om gaan turnen naar een rechtsbuiten in een 4-3-3 systeem bij een nieuwe club in een zwaardere competitie. Kan je dat wel vragen van zo'n jongen?
Serero met een voedselpakket terug sturen naar Afrikaquote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij beweegt tenminste veel. Serero is nooit aanspeelbaar
Serero is zeker wel aanspeelbaar maar als er om hem heen niets gebeurd dan is het heel erg moeilijk voetballen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij beweegt tenminste veel. Serero is nooit aanspeelbaar
Op het middenveld aanbieden zodat Moisander en Denswil niet 15 keer de bal naar elkaar toe hoeven te spelen om vervolgens een lange bal te geven die niet aankomt.quote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat doet hij precies redelijk dan? Zijn man komt hij niet voorbij, hij leidt veel balverlies en op het einde van de eerste helft heeft hij voor het eerst een bal voor het doel gekregen.
Andersen en Fischer erin dan maar.quote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef wieisboos het volgende:
1 schot totaal![]()
hopelijk grijpt Frank in tijdens de rust
Maar dat zou zijn taak toch niet moeten zijn? Dat ligt toch aan het falen van het middenveld? Plus je hebt zo geen bezetting op linksquote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op het middenveld aanbieden zodat Moisander en Denswil niet 15 keer de bal naar elkaar toe hoeven te spelen om vervolgens een lange bal te geven die niet aankomt.
Ja hèhè. Maarja dat krijg je als je geen echte kwaliteitsaankopen doet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand weleens eraan gedacht dat dit kwalitatief een matig team is ?
Ah is dat tegenwoordig al voldoende om goed te spelen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op het middenveld aanbieden zodat Moisander en Denswil niet 15 keer de bal naar elkaar toe hoeven te spelen om vervolgens een lange bal te geven die niet aankomt.
Maar dan kan de Boer wel gaan schreeuwen en doen in de rust, maar dat gaat niet helpen hoorquote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hèhè. Maarja dat krijg je als je geen echte kwaliteitsaankopen doet.
Dat klopt.quote:Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar dat zou zijn taak toch niet moeten zijn? Dat ligt toch aan het falen van het middenveld? Plus je hebt zo geen bezetting op links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |