Vorig jaar waren er hier nog die het een betere optie vonden dan Narsingh.quote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Sickert het volgende:
Sana is drama!
Die zou ik zelfs willen ruilen met Ebecillio..!
Denswil speelt goed.quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer. En mike moet wel heel.slecht zijn geworden , want dit verdedigen is niets in de 16
Een Poulsen draait alleen goed mee tegen PSV en dat soort wedstrijden. Een Poulsen doet niks meer dan tikkie terug maar kan totaal niet tegen spelers zoals Kostic...quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Pedroso het volgende:
De ervaren man Poulsen speelt niet best..
Sana mag nu ff spelen, nog ff gauw in de etalage zetten...jammer dat ie zo ruk speeltquote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Sickert het volgende:
Sana is drama!
Die zou ik zelfs willen ruilen met Ebecillio..!
Haal je alleen maar vervelend mannetje binnen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zou Elia wel graag zien bij Ajax.
Ik zie hem al de hele tijd op het middenveld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
Bojan vind ik het redelijk doen. Zou hem wel eens op het middenveld willen zien
Maakt geen reet uit waar die vandaan komtquote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken
Die Bojan is weer helemaal niks. En waarom weer Sana vanaf rechts
Zet hem maar eens keer op middenveld ja... Hij is eigenlijk ook geen buitenspelerquote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
Bojan vind ik het redelijk doen. Zou hem wel eens op het middenveld willen zien
Sana is vanaf links een stuk beter hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit waar die vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |