Dat is iig een plusquote:Op zondag 1 september 2013 09:17 schreef MCH het volgende:
Ik zag gisteren Duarte bij Studio Sport. Nog nooit een speler zo blij gezien dat hij voor Ajax mocht spelen. Dat kon je gewoon van z'n gezicht aflezen, die heeft het uitgeschreeuwd in de auto op weg naar huis.
Lijkt me beide geen enkel probleemquote:Op zondag 1 september 2013 09:18 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Dit wordt een schraal seizoen, ik hoop dat we mee kunnen doen om kampioenschap en dat we 3e kunnen worden in cl poule.
Is Afellay al binnen, denk je?quote:Op zondag 1 september 2013 09:18 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Dit wordt een schraal seizoen, ik hoop dat we mee kunnen doen om kampioenschap en dat we 3e kunnen worden in cl poule.
Rare vraag. Maar waarom ''hoop'' je dat Ajax mee kan doen om het kampioenschap? De andere clubs zijn echt niet zo goed als je denkt.quote:Op zondag 1 september 2013 09:19 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
heb je nog samen met de meisjes gedoucht na het korfballen?
Ik schat PSV hoger in momenteel. Bojan kan me niet overtuigen, Siggy is matig, Duarte heeft 1 of 2 jaar nodig, Schone is matig, Blind is matig, wie moet er naast Moisander spelen?quote:Op zondag 1 september 2013 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rare vraag. Maar waarom ''hoop'' je dat Ajax mee kan doen om het kampioenschap? De andere clubs zijn echt niet zo goed als je denkt.
Ik niet hoor, natuurlijk een aderlating Eriksen maar ondanks dat staat Ajax er nog steeds het beste voor.quote:Op zondag 1 september 2013 09:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik schat PSV hoger in momenteel. Bojan kan me niet overtuigen, Siggy is matig, Duarte heeft 1 of 2 jaar nodig, Schone is matig, Blind is matig, wie moet er naast Moisander spelen?
Als PSV zo goed is als je denkt, winnen ze thuis gewoon van Cambuur. Ajax zal heus wel wat kwaliteit inleveren, maar ik ben er van overtuigd dat ze het gewoon weer goed gaan doen. Even een klotestukje schema gehad in de eerste seizoenshelft. Nu kan je mooi vertrouwen gaan tanken tegen de mindere clubs (muv PSV & Twente uit).quote:Op zondag 1 september 2013 09:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik schat PSV hoger in momenteel. Bojan kan me niet overtuigen, Siggy is matig, Duarte heeft 1 of 2 jaar nodig, Schone is matig, Blind is matig, wie moet er naast Moisander spelen?
Heb je PSV de voorbije weken gezien?!?quote:Op zondag 1 september 2013 09:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Tegen AC Milan, vond ze wel goed. Op de meeste posities hebben ze betere spelers.quote:Op zondag 1 september 2013 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je PSV de voorbije weken gezien?!?
Tegen AC Milan zijn ze over twee wedstrijden compleet kansloos geweest. En waar haal je betere spelers vandaan? Wie is er nu echt zoveel beter dan? Omdat je een paar jonge ventjes een paar keer wat leuke dingen hebt zien doen tegen fucking NEC, Go Ahead, Zulte en weet ik veel wat voor degradatieclubs nog meer?quote:Op zondag 1 september 2013 09:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Tegen AC Milan, vond ze wel goed. Op de meeste posities hebben ze betere spelers.
Hadden ze dat de laatste jaren niet ook al volgens iedereen?quote:Op zondag 1 september 2013 09:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Tegen AC Milan, vond ze wel goed. Op de meeste posities hebben ze betere spelers.
Niet gezien, die betere spelers, ze hebben wel wat grote talenten maar die komen gemiddeld toch nog lager uitquote:Op zondag 1 september 2013 09:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel overschatting. We trekken 2 goede spelers er uit en krijgen middelmaat er voor terug. Beide hebben ons gered afgelopen seizoen inclu. De Jong. Ik zie de rest Ajax niet op sleeptouw nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet hoor, natuurlijk een aderlating Eriksen maar ondanks dat staat Ajax er nog steeds het beste voor.
Ik overschat niets, welke ploeg is er beter dan? Ik zou niet weten, heb al eerder gemeld dat zoals PSV die eerste wedstrijd tegen Zulte speelde het voorlopig niet meer zal doen, over een hele competitie gaat het over de ondergrens en de breedte van je selectie en daarin is Ajax gewoon verder dan de rest, ondanks het vertrek van die 2.quote:Op zondag 1 september 2013 09:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel overschatting. We trekken 2 goede spelers er uit en krijgen middelmaat er voor terug. Beide hebben ons gered afgelopen seizoen inclu. De Jong. Ik zie de rest Ajax niet op sleeptouw nemen.
Ja er moeten nu mensen opstaan ... en ik ben benieuwd of dat dus vandaag gaat gebeuren. Ik twijfel er over.
Maar waarom is Ajax verder dan de rest? Stel Ajax en PSV zou alles winnen (de wedstrijden tegen elkaar daargelaten) staat PSV toch echt 1e en niet Ajax.quote:Op zondag 1 september 2013 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik overschat niets, welke ploeg is er beter dan? Ik zou niet weten, heb al eerder gemeld dat zoals PSV die eerste wedstrijd tegen Zulte speelde het voorlopig niet meer zal doen, over een hele competitie gaat het over de ondergrens en de breedte van je selectie en daarin is Ajax gewoon verder dan de rest, ondanks het vertrek van die 2.
Wat Cocu daar neer zet is natuurlijk leuk maar dat heeft wel tijd nodig, nu staat er zeg maar een grof geraamte van wat hij wil en de details, automatismen moeten er ingeslepen worden, daar is Ajax gewoon verder in. En die stelling, wat moet ik daarmee? Noch PSV noch Ajax zullen alle wedstrijden vanaf nu gaan winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar waarom is Ajax verder dan de rest? Stel Ajax en PSV zou alles winnen (de wedstrijden tegen elkaar daargelaten) staat PSV toch echt 1e en niet Ajax.
Ik denk dat je verkeerd denktquote:Op zondag 1 september 2013 10:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik denk dat PSV op bijna elke positie een betere speler heeft dan Ajax. Misschien is Fischer beter dan Depay en Moisander beter dan Rekik.
Understatementquote:
Jij hebt er kijk opquote:Op zondag 1 september 2013 10:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik denk dat PSV op bijna elke positie een betere speler heeft dan Ajax. Misschien is Fischer beter dan Depay en Moisander beter dan Rekik.
Ik denk dat wat je zegt nergens op slaat. PSV heeft op diverse plaatsen een speler met meer talent, maar niet op alle plaatsen en talent betekent niet dat ze al beter zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 10:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als PEC alles wint staat PEC eerste. Ik zou niet extreem veel waarde hechten aan een paar puntjes achterstand na 4 wedstrijden, zeker Ajax kennende.quote:Op zondag 1 september 2013 10:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar waarom is Ajax verder dan de rest? Stel Ajax en PSV zou alles winnen (de wedstrijden tegen elkaar daargelaten) staat PSV toch echt 1e en niet Ajax.
Frank, heldquote:Op zondag 1 september 2013 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 01-09-2013 om 09:11:24Mijlpaal: vandaag precies 1000 dagen geleden trad Frank de Boer aan als trainer van Ajax. reageer retweet
Dit dus. Zelfs zonder Alderweireld en Eriksen vind ik ons nog beter dan psv/twente. Dat komt niet omdat wij nou echt zo goed zijn, maar vooral de rest zo super slecht. Europees wordt het gewoon heel erg lastig. Voor plek 3 proberen te strijden en het iig Milan lastig maken.quote:Op zondag 1 september 2013 10:10 schreef Pedroso het volgende:
Het is niet zo dat Ajax nu zo'n geweldig team heeft maar in vergelijking met met andere ploegen in de eredivisie zijn we zeker niet minder. Voor CL niveau komen we wel tekort, 3e plek het hoogst haalbare.
Met Eriksen en Alderweireld hadden we kunnen strijden met Milan voor de 2e plek.
Verstandig gedaan van Twente hoorquote:
Je moet iedere speler halen die 2 keer boven het maaiveld uitsteekt?quote:Op zondag 1 september 2013 10:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Verstandig gedaan van Twente hoorAjax heeft weer lopen slapen.
Ja, want Mokhtar speelt pas goed sinds het begin van dit seizoen ...quote:Op zondag 1 september 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet iedere speler halen die 2 keer boven het maaiveld uitsteekt?
daar ben ik ook tegen. Een duarte laat bijvoorbeeld al langer zien dat hij kan ballen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet iedere speler halen die 2 keer boven het maaiveld uitsteekt?
Is toch geen topper, speelt aardig bij een ploeg waar niets hoeftquote:Op zondag 1 september 2013 10:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, want Mokhtar speelt pas goed sinds het begin van dit seizoen ...
Die Ziyech vind ik ook een leuke speler inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 10:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar ben ik ook tegen. Een duarte laat bijvoorbeeld al langer zien dat hij kan ballen.
Die ziyech van heerenveen stond ook leuk te ballen, maar daar moet je als Ajax na twee wedstrijden je vingers niet aan willen branden.
is t ook. Maar leuk kunnen spelen en wekelijks een nivo kunnen halen met een aardig basisnivo is wat anders. Dat moet men echt eens gaan begrijpen. Je kan wel wat beters dan Duarte willen kopen, maar die zijn er niet voor een normale prijs. Ik heb Duarte zelfs hoger zitten dan Maher. Die heeft namelijk volgens mij echt niet zon fantastische mentaliteit. Als je zag hoe gefrustreerd hij werd tegen Milan. En ook kan je van hem niet verwachten dan hij een team op sleeptouw neemt.quote:Op zondag 1 september 2013 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Ziyech vind ik ook een leuke speler inderdaad
Een Mokhtar ook, een Tadic ook ..quote:Op zondag 1 september 2013 10:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar ben ik ook tegen. Een duarte laat bijvoorbeeld al langer zien dat hij kan ballen.
Die ziyech van heerenveen stond ook leuk te ballen, maar daar moet je als Ajax na twee wedstrijden je vingers niet aan willen branden.
Dan ben ik wel benieuwd! Want ik vind persoonlijk ook dat we zo'n speler nodig hebben. Alleen vrees ik dat we een 2e Immers hebben. Fel! Rennen! Maar continu alles verprutsen......quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is t ook. Maar leuk kunnen spelen en wekelijks een nivo kunnen halen met een aardig basisnivo is wat anders. Dat moet men echt eens gaan begrijpen. Je kan wel wat beters dan Duarte willen kopen, maar die zijn er niet voor een normale prijs. Ik heb Duarte zelfs hoger zitten dan Maher. Die heeft namelijk volgens mij echt niet zon fantastische mentaliteit. Als je zag hoe gefrustreerd hij werd tegen Milan. En ook kan je van hem niet verwachten dan hij een team op sleeptouw neemt.
En Duarte lijkt me wel iemand die door felheid de rest wakker kan krijgen.
Sowieso is Duarte technisch beter dan Lexie Immers.quote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd! Want ik vind persoonlijk ook dat we zo'n speler nodig hebben. Alleen vrees ik dat we een 2e Immers hebben. Fel! Rennen! Maar continu alles verprutsen......
Tadic vind ik toch wel van een ander niveau, die zou een versterking zijnquote:Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een Mokhtar ook, een Tadic ook ..
Ik hoop dat je gelijk krijgt, ik had Maher best bij Ajax willen zien hoor ondanks dat hij nu niet goed uit de verf komt maar dat komt ook omdat hij niet helemaal naar zijn kwaliteiten gebruikt wordt daar en sowieso moet wennen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is t ook. Maar leuk kunnen spelen en wekelijks een nivo kunnen halen met een aardig basisnivo is wat anders. Dat moet men echt eens gaan begrijpen. Je kan wel wat beters dan Duarte willen kopen, maar die zijn er niet voor een normale prijs. Ik heb Duarte zelfs hoger zitten dan Maher. Die heeft namelijk volgens mij echt niet zon fantastische mentaliteit. Als je zag hoe gefrustreerd hij werd tegen Milan. En ook kan je van hem niet verwachten dan hij een team op sleeptouw neemt.
En Duarte lijkt me wel iemand die door felheid de rest wakker kan krijgen.
Duarte kan echt wel voetballen. Afwachten of het bij Ajax in de kleine ruimte ook lukt.quote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd! Want ik vind persoonlijk ook dat we zo'n speler nodig hebben. Alleen vrees ik dat we een 2e Immers hebben. Fel! Rennen! Maar continu alles verprutsen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |