abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2013 @ 01:28:43 #51
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130692445
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 01:25 schreef xminator het volgende:
Spongebob squarepants zal nooit meer hetzelfde zijn voor mij :'(

http://imgur.com/a/bedqt
wtf :')
This isn't even my final form.
pi_130692992
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

60.
Oha
pi_130693027
Levo, 's nachts een beetje cruisen op de snelweg is juist chill. Werkt bij mij heel ontspannend. Kan uren blijven rijden.
pi_130696169
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 01:55 schreef xaban06 het volgende:
Levo, 's nachts een beetje cruisen op de snelweg is juist chill. Werkt bij mij heel ontspannend. Kan uren blijven rijden.
Toen ik in nog Nijmegen woonde reed ik gewoon doelloos heen en weer naar Düsseldorf om te ontspannen. :9
pi_130696199
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 01:53 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Oha
Als ze nog minder eet, dan gaat ze op haar lijken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130696465
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Bortecinem het volgende:

Ik ken geen een Adanali die echt 'cahal' zegt. Mijn vader zegt het echt alleen als grap. :P

En om eerlijk te zeggen klinkt haar accent mij niet echt bekend. Volgens mij is dit een Arabisch-Adana accent. De woorden die ze gebruikt komen mij wel bekend voor, zoals 'keles'.
Nee, niet echt. Ken niemand die zo praat.
pi_130696955
Dan weet ik ook niet wie ze probeert na te doen.
pi_130696972
quote:
12s.gif Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als ze nog minder eet, dan gaat ze op haar lijken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel benieuwd naar hoe xaban er uitziet, jij niet?
pi_130697095
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hij heeft vroegah weleens een foto gepost. Misschien wil-ie dat nu ook wel doen. Full body shot, uiteraard.
pi_130697163
En en is hij 90-60-90??
pi_130697189
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 11:13 schreef Bortecinem het volgende:
En en is hij 90-60-90??
Getrouwde man. Onmogelijk. :').
pi_130697253
Vetzak dus.
pi_130697309
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoezo ben jij benieuwd naar mij. Evliyim la ben, tovbe tovbe.
pi_130697389
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Scheiden is geen taboe meer hoor...
pi_130697418
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoezo ben jij zo geïnteresseerd in haar dan? :').

Je weet heus wel op welke manier zij het bedoelt. Jij hebt commentaar op haar lichaam; zij wil weleens zien wie/wat er achter die username zit.
pi_130697735
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoezo ben jij zo geïnteresseerd in haar dan? :').

Je weet heus wel op welke manier zij het bedoelt. Jij hebt commentaar op haar lichaam; zij wil weleens zien wie/wat er achter die username zit.
Ik ben niet geïnteresseerd in haar? Meneer de advocaat.
pi_130697849
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Haar telkens obesita noemen is anders een prachtvoorbeeld van 'meisjes plagen zoentjes vragen'.

En zij is ook niet geïnteresseerd in jou als persoon, ze wil gewoon weten met wie ze praat.
pi_130697879
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wel een slechte trouwens, een goeie had het beschuldigde bedrag allang geïnd. :'(.
pi_130697924
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wel een slechte trouwens, een goeie had het beschuldigde bedrag allang geïnd. :'(.
:D
pi_130697970
quote:

[..]

_O-
pi_130697980
quote:

[..]

:D
pi_130698497
Xaban:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130698517
quote:
2s.gif Op zondag 1 september 2013 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Xaban:
[ afbeelding ]
Full body shot istediler...
pi_130698585
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_130698662
Quote van Tjabbo:
pi_130698702
Ik wilde een grap maken door de laatste stand van zaken te posten, maar is wel ietwat onsmakelijk en Kemal Sunal is baws.
pi_130707337
Nu Fener (en BJK) definitief gestraft zijn, hoort Trabzon dan niet kampioen van 2010-2011 uitgeroepen te worden?
pi_130707904
quote:
6s.gif Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef zarGon het volgende:
Nu Fener (en BJK) definitief gestraft zijn, hoort Trabzon dan niet kampioen van 2010-2011 uitgeroepen te worden?
2010 - 2011 Gonullerin Sampiyonu Trabzon :)

Officieel wel maarjah met TFF weet je het maar nooit. Volgens mij moet er ook nog een supercup gespeeld worden maarja Besiktas is ook gestraft daarvoor :d.

TFF strategie tot nu toe
pi_130716744
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef expans het volgende:

[..]

2010 - 2011 Gonullerin Sampiyonu Trabzon :)

Officieel wel maarjah met TFF weet je het maar nooit. Volgens mij moet er ook nog een supercup gespeeld worden maarja Besiktas is ook gestraft daarvoor :d.

TFF strategie tot nu toe
[ afbeelding ]
Oh, de bekende strategie! Helaas.
pi_130720797
Vraagje, waar slapen jullie liever in, in een een- of tweepersoons bed? Ik slaap veel liever in een eenpersoonsbed en ben van plan om mijn tweepersoonsbed in te ruilen. Alleen vind mijn moeder mij raar. :D
pi_130723496
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Vraagje, waar slapen jullie liever in, in een een- of tweepersoons bed? Ik slaap veel liever in een eenpersoonsbed en ben van plan om mijn tweepersoonsbed in te ruilen. Alleen vind mijn moeder mij raar. :D
Tweepersoonsbed!!! Dat jij thuis plek hebt voor een tweepersoonsbed, wow! Toen ik nog thuis woonde zat mijn kamer zó vol dat er echt geen tweepersoonsbed in paste hoor...
pi_130724136
Heb thuis een 2persoons, en in mn kamer een 1persoons. Maakt me niet zo heel veel uit...
In de 2persoons slaap ik altijd helemaal aan de rechterkant dus het had net zo goed een 1persoons kunnen zijn. :')
pi_130725150
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Tweepersoonsbed!!! Dat jij thuis plek hebt voor een tweepersoonsbed, wow! Toen ik nog thuis woonde zat mijn kamer zó vol dat er echt geen tweepersoonsbed in paste hoor...
Behalve een klein gedeelte voor de was, heb ik de hele zolder voor mezelf. :@
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Ayca het volgende:
Heb thuis een 2persoons, en in mn kamer een 1persoons. Maakt me niet zo heel veel uit...
In de 2persoons slaap ik altijd helemaal aan de rechterkant dus het had net zo goed een 1persoons kunnen zijn. :')
Ik vind het altijd 'gezelliger' en knusser als er weinig plek is. Ik merk ook dat als ik een keer niet thuis slaap (meestal eenpersoonsbed), dat ik dan ook veel fijner slaap.

Maar goed, mijn keuze staat vast. Ik heb genoeg plek voor een tweepersoonsbed, bank en nog meer. Maar ik ga voor een eenpersoonsbed. :P

Ik ga mijn hele kamer verbouwen trouwens, niet alleen mijn bed. *O*
pi_130725229
Liever 2, voor als er iemand blijft slapen.

SPOILER
pi_130725278
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef expans het volgende:
Liever 2, voor als er iemand blijft slapen.

SPOILER
Waarom koop je geen nieuwe? Zo duur zijn die dingen toch niet? :@
pi_130725433
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

M'n ma had deze een half jaar geleden gehaald bij een of andere mocro, geen wonder dat die nu al verrot is, moet al die houten latten ook vervangen.

Alleen wilt Expans Sr. zo'n volle kledingkast set halen en ik weiger dat.
pi_130725461
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Een goed matras kost enkele honderden euro's..
pi_130725494
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef expans het volgende:

[..]

M'n ma had deze een half jaar geleden gehaald, moet al die houten latten ook vervangen.

Boxspring ftw!!!
pi_130725588
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef expans het volgende:

[..]

M'n ma had deze een half jaar geleden gehaald bij een of andere mocro, geen wonder dat die nu al verrot is, moet al die houten latten ook vervangen.

Matras van iemand anders overkopen? ;(
pi_130725631
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Als ik alleen slaap maakt het mij niks uit, gebruik toch maar een klein deel van het bed want ben geen roller, maar daar ik samen met mijn *; slaap gaan wij voor tweepersoons.
Alleen in een tweepersoons? dat je dat durft als Turks meisje, de roddelmachine startte vast op binnen je kudde _O-
pi_130725650
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Behalve een klein gedeelte voor de was, heb ik de hele zolder voor mezelf. :@

[..]

Ik vind het altijd 'gezelliger' en knusser als er weinig plek is. Ik merk ook dat als ik een keer niet thuis slaap (meestal eenpersoonsbed), dat ik dan ook veel fijner slaap.

Maar goed, mijn keuze staat vast. Ik heb genoeg plek voor een tweepersoonsbed, bank en nog meer. Maar ik ga voor een eenpersoonsbed. :P

Ik ga mijn hele kamer verbouwen trouwens, niet alleen mijn bed. *O*
Zozo, een hele zolder voor jezelf. Ik had een kamer van 4 bij 3 meter ofzo tot mijn beschikking. Daar had ik een bureau, bed, tv, garderobekast, crosstrainer, relaxfauteuil en nog meer shit staan. :') Ik had geen plaats voor een tweepersoonsbed.

Kamer verbouwen is leuk! Als je tijd hebt en twee rechterhanden hebt..
pi_130725667
Ik kijk er wel echt tegenop op om mijn kamer te gaan verven. Zo'n hatelijke klus.
pi_130725681
quote:
Die is leuk! :D
Een ondertitelde versie... zou die aanslaan in Nederland? misschien wel :P
pi_130725690
quote:
15s.gif Op zondag 1 september 2013 22:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Matras van iemand anders overkopen? ;(
M'n kamer bestaat uit bijeengeraapte zooi dat niet overeenkomt qua kleur enzo, mij boeit het niet echt. Alleen wil m'n ma dus zo'n vijfdeurs kledingkast erin proppen (zo'n huge ding zoals in Turkije :D), dan voelt m'n kamer in een keer 3x zo klein aan. No thanks.

Eigenlijk moet ik op het bed na ook alles goed vervangen, maar geen zin om daar geld voor uit te geven.
pi_130725751
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Als ik alleen slaap maakt het mij niks uit, gebruik toch maar een klein deel van het bed want ben geen roller, maar daar ik samen met mijn *; slaap gaan wij voor tweepersoons.
Alleen in een tweepersoons? dat je dat durft als Turks meisje, de roddelmachine start vast op binnen je kudde _O-
Ik werd ook vreemd aangekeken door mijn familie toen ik zei dat ik een tweepersoonsbed had besteld. "Hayatında biri mi var?" diye sordular. :')
pi_130725811
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik werd ook vreemd aangekeken door mijn familie toen ik zei dat ik een tweepersoonsbed had besteld. "Hayatında biri mi var?" diye sordular. :')
Niemand die denkt aan comfort, ruimte, alvast vooruitdenken ivm eventuele partner oid..

Icleri fesat.
pi_130725814
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zozo, een hele zolder voor jezelf. Ik had een kamer van 4 bij 3 meter ofzo tot mijn beschikking. Daar had ik een bureau, bed, tv, garderobekast, crosstrainer, relaxfauteuil en nog meer shit staan. :') Ik had geen plaats voor een tweepersoonsbed.

Kamer verbouwen is leuk! Als je tijd hebt en twee rechterhanden hebt..
Ik heb nog steeds een tienerkamer van letterlijk 10 jaar terug. Veel roze en paars en zo. :')

Verder zijn mijn spullen ook echt pauper. Mijn bed en nachtkastjes komen van mijn oom en tante, mijn bank komt van een andere oom, bureau is een oude eettafel die mijn vader heeft gefixt en mijn kast die wel nieuw was gekocht viel na een jaar al uit elkaar. Verder zitten mijn muren onder de vlekken van alle insecten die ik heb doodgeslagen.

Dus je, mijn kamer is ECHT aan vervanging toe. :') :D
pi_130725872
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kijk er wel echt tegenop op om mijn kamer te gaan verven. Zo'n hatelijke klus.
Ik heb mijn hele woning moeten verven... Meer dan 250m2 (niet woonoppervlak, maar muuroppervlak)... :') Gelukkig had ik wat hulp. Hahaha
pi_130725939
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef expans het volgende:

[..]

M'n kamer bestaat uit bijeengeraapte zooi dat niet overeenkomt qua kleur enzo, mij boeit het niet echt. Alleen wil m'n ma dus zo'n vijfdeurs kledingkast erin proppen (zo'n huge ding zoals in Turkije :D), dan voelt m'n kamer in een keer 3x zo klein aan. No thanks.

Eigenlijk moet ik op het bed na ook alles goed vervangen, maar geen zin om daar geld voor uit te geven.
Oh kasten, bedden etc kan ik heel goed voorstellen dat je dat van iemand anders overneemt (zie mijn vorige reactie), maar een matras niet echt. Je verliest best veel vocht wanneer je slaapt, lijkt me toch niet zo'n fijn gevoel om dan op een matras van iemand anders te slapen. Is net zoiets als niet gewassen kleren van een onbekende aandoen, maar dan erger. :@
pi_130725941
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een tienerkamer van letterlijk 10 jaar terug. Veel roze en paars en zo. :')

Verder zijn mijn spullen ook echt pauper. Mijn bed en nachtkastjes komen van mijn oom en tante, mijn bank komt van een andere oom, bureau is een oude eettafel die mijn vader heeft gefixt en mijn kast die wel nieuw was gekocht viel na een jaar al uit elkaar. Verder zitten mijn muren onder de vlekken van alle insecten die ik heb doodgeslagen.

Dus je, mijn kamer is ECHT aan vervanging toe. :') :D
Foto's!!! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')