2010 - 2011 Gonullerin Sampiyonu Trabzonquote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef zarGon het volgende:
Nu Fener (en BJK) definitief gestraft zijn, hoort Trabzon dan niet kampioen van 2010-2011 uitgeroepen te worden?
Oh, de bekende strategie! Helaas.quote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef expans het volgende:
[..]
2010 - 2011 Gonullerin Sampiyonu Trabzon
Officieel wel maarjah met TFF weet je het maar nooit. Volgens mij moet er ook nog een supercup gespeeld worden maarja Besiktas is ook gestraft daarvoor :d.
TFF strategie tot nu toe
[ afbeelding ]
Tweepersoonsbed!!! Dat jij thuis plek hebt voor een tweepersoonsbed, wow! Toen ik nog thuis woonde zat mijn kamer zó vol dat er echt geen tweepersoonsbed in paste hoor...quote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Vraagje, waar slapen jullie liever in, in een een- of tweepersoons bed? Ik slaap veel liever in een eenpersoonsbed en ben van plan om mijn tweepersoonsbed in te ruilen. Alleen vind mijn moeder mij raar.
Behalve een klein gedeelte voor de was, heb ik de hele zolder voor mezelf.quote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tweepersoonsbed!!! Dat jij thuis plek hebt voor een tweepersoonsbed, wow! Toen ik nog thuis woonde zat mijn kamer zó vol dat er echt geen tweepersoonsbed in paste hoor...
Ik vind het altijd 'gezelliger' en knusser als er weinig plek is. Ik merk ook dat als ik een keer niet thuis slaap (meestal eenpersoonsbed), dat ik dan ook veel fijner slaap.quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Ayca het volgende:
Heb thuis een 2persoons, en in mn kamer een 1persoons. Maakt me niet zo heel veel uit...
In de 2persoons slaap ik altijd helemaal aan de rechterkant dus het had net zo goed een 1persoons kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef expans het volgende:
Liever 2, voor als er iemand blijft slapen.Waarom koop je geen nieuwe? Zo duur zijn die dingen toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n ma had deze een half jaar geleden gehaald bij een of andere mocro, geen wonder dat die nu al verrot is, moet al die houten latten ook vervangen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom koop je geen nieuwe? Zo duur zijn die dingen toch niet?
Een goed matras kost enkele honderden euro's..quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom koop je geen nieuwe? Zo duur zijn die dingen toch niet?
Boxspring ftw!!!quote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef expans het volgende:
[..]
M'n ma had deze een half jaar geleden gehaald, moet al die houten latten ook vervangen.
Alleen wilt Expans Sr. zo'n volle kledingkast set halen en ik weiger dat.
Matras van iemand anders overkopen?quote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef expans het volgende:
[..]
M'n ma had deze een half jaar geleden gehaald bij een of andere mocro, geen wonder dat die nu al verrot is, moet al die houten latten ook vervangen.
Alleen wilt Expans Sr. zo'n volle kledingkast set halen en ik weiger dat.
Als ik alleen slaap maakt het mij niks uit, gebruik toch maar een klein deel van het bed want ben geen roller, maar daar ik samen met mijnquote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Vraagje, waar slapen jullie liever in, in een een- of tweepersoons bed? Ik slaap veel liever in een eenpersoonsbed en ben van plan om mijn tweepersoonsbed in te ruilen. Alleen vind mijn moeder mij raar.
Zozo, een hele zolder voor jezelf. Ik had een kamer van 4 bij 3 meter ofzo tot mijn beschikking. Daar had ik een bureau, bed, tv, garderobekast, crosstrainer, relaxfauteuil en nog meer shit staan.quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Behalve een klein gedeelte voor de was, heb ik de hele zolder voor mezelf.
[..]
Ik vind het altijd 'gezelliger' en knusser als er weinig plek is. Ik merk ook dat als ik een keer niet thuis slaap (meestal eenpersoonsbed), dat ik dan ook veel fijner slaap.
Maar goed, mijn keuze staat vast. Ik heb genoeg plek voor een tweepersoonsbed, bank en nog meer. Maar ik ga voor een eenpersoonsbed.
Ik ga mijn hele kamer verbouwen trouwens, niet alleen mijn bed.
Die is leuk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
http://www.dailymotion.co(...)ivac-programlari_fun
Doorspoelen naar 03:35.
M'n kamer bestaat uit bijeengeraapte zooi dat niet overeenkomt qua kleur enzo, mij boeit het niet echt. Alleen wil m'n ma dus zo'n vijfdeurs kledingkast erin proppen (zo'n huge ding zoals in Turkijequote:Op zondag 1 september 2013 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Matras van iemand anders overkopen?
Ik werd ook vreemd aangekeken door mijn familie toen ik zei dat ik een tweepersoonsbed had besteld. "Hayatında biri mi var?" diye sordular.quote:Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ik alleen slaap maakt het mij niks uit, gebruik toch maar een klein deel van het bed want ben geen roller, maar daar ik samen met mijnslaap gaan wij voor tweepersoons.
Alleen in een tweepersoons? dat je dat durft als Turks meisje, de roddelmachine start vast op binnen je kudde
Niemand die denkt aan comfort, ruimte, alvast vooruitdenken ivm eventuele partner oid..quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werd ook vreemd aangekeken door mijn familie toen ik zei dat ik een tweepersoonsbed had besteld. "Hayatında biri mi var?" diye sordular.
Ik heb nog steeds een tienerkamer van letterlijk 10 jaar terug. Veel roze en paars en zo.quote:Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zozo, een hele zolder voor jezelf. Ik had een kamer van 4 bij 3 meter ofzo tot mijn beschikking. Daar had ik een bureau, bed, tv, garderobekast, crosstrainer, relaxfauteuil en nog meer shit staan.Ik had geen plaats voor een tweepersoonsbed.
Kamer verbouwen is leuk! Als je tijd hebt en twee rechterhanden hebt..
Ik heb mijn hele woning moeten verven... Meer dan 250m2 (niet woonoppervlak, maar muuroppervlak)...quote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kijk er wel echt tegenop op om mijn kamer te gaan verven. Zo'n hatelijke klus.
Oh kasten, bedden etc kan ik heel goed voorstellen dat je dat van iemand anders overneemt (zie mijn vorige reactie), maar een matras niet echt. Je verliest best veel vocht wanneer je slaapt, lijkt me toch niet zo'n fijn gevoel om dan op een matras van iemand anders te slapen. Is net zoiets als niet gewassen kleren van een onbekende aandoen, maar dan erger.quote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef expans het volgende:
[..]
M'n kamer bestaat uit bijeengeraapte zooi dat niet overeenkomt qua kleur enzo, mij boeit het niet echt. Alleen wil m'n ma dus zo'n vijfdeurs kledingkast erin proppen (zo'n huge ding zoals in Turkije), dan voelt m'n kamer in een keer 3x zo klein aan. No thanks.
Eigenlijk moet ik op het bed na ook alles goed vervangen, maar geen zin om daar geld voor uit te geven.
Foto's!!!quote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een tienerkamer van letterlijk 10 jaar terug. Veel roze en paars en zo.
Verder zijn mijn spullen ook echt pauper. Mijn bed en nachtkastjes komen van mijn oom en tante, mijn bank komt van een andere oom, bureau is een oude eettafel die mijn vader heeft gefixt en mijn kast die wel nieuw was gekocht viel na een jaar al uit elkaar. Verder zitten mijn muren onder de vlekken van alle insecten die ik heb doodgeslagen.
Dus je, mijn kamer is ECHT aan vervanging toe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |