wtfquote:Op zondag 1 september 2013 01:25 schreef xminator het volgende:
Spongebob squarepants zal nooit meer hetzelfde zijn voor mij![]()
http://imgur.com/a/bedqt
Toen ik in nog Nijmegen woonde reed ik gewoon doelloos heen en weer naar Düsseldorf om te ontspannen.quote:Op zondag 1 september 2013 01:55 schreef xaban06 het volgende:
Levo, 's nachts een beetje cruisen op de snelweg is juist chill. Werkt bij mij heel ontspannend. Kan uren blijven rijden.
Als ze nog minder eet, dan gaat ze op haar lijken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet echt. Ken niemand die zo praat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ken geen een Adanali die echt 'cahal' zegt. Mijn vader zegt het echt alleen als grap.
En om eerlijk te zeggen klinkt haar accent mij niet echt bekend. Volgens mij is dit een Arabisch-Adana accent. De woorden die ze gebruikt komen mij wel bekend voor, zoals 'keles'.
quote:Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ze nog minder eet, dan gaat ze op haar lijken:Ik ben wel benieuwd naar hoe xaban er uitziet, jij niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft vroegah weleens een foto gepost. Misschien wil-ie dat nu ook wel doen. Full body shot, uiteraard.quote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe xaban er uitziet, jij niet?
Hoezo ben jij benieuwd naar mij. Evliyim la ben, tovbe tovbe.quote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe xaban er uitziet, jij niet?
Scheiden is geen taboe meer hoor...quote:Op zondag 1 september 2013 11:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo ben jij benieuwd naar mij. Evliyim la ben, tovbe tovbe.
Hoezo ben jij zo geïnteresseerd in haar dan?quote:Op zondag 1 september 2013 11:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo ben jij benieuwd naar mij. Evliyim la ben, tovbe tovbe.
Ik ben niet geïnteresseerd in haar? Meneer de advocaat.quote:Op zondag 1 september 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo ben jij zo geïnteresseerd in haar dan?.
Je weet heus wel op welke manier zij het bedoelt. Jij hebt commentaar op haar lichaam; zij wil weleens zien wie/wat er achter die username zit.
Haar telkens obesita noemen is anders een prachtvoorbeeld van 'meisjes plagen zoentjes vragen'.quote:Op zondag 1 september 2013 11:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in haar? Meneer de advocaat.
Wel een slechte trouwens, een goeie had het beschuldigde bedrag allang geïnd.quote:Op zondag 1 september 2013 11:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in haar? Meneer de advocaat.
quote:Op zondag 1 september 2013 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel een slechte trouwens, een goeie had het beschuldigde bedrag allang geïnd..
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |