Als 'ie onder de zoden ligt.quote:
Onverzorgd misschien, maar zonder respect zeker niet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Verder is het gewoon een onverzorgde lapzwans zonder respect.
Ja, met dergelijk voorkomen toon je echt respect voor je ambt en mensen om je heen inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Onverzorgd misschien, maar zonder respect zeker niet.
Hij voelt zich op z'n gemak in z'n kloffie. Dat is iets anders dan gebrek aan respect.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, met dergelijk voorkomen toon je echt respect voor je ambt en mensen om je heen inderdaad.
Waarom toch altijd die wedervragen? Communiceer nou eens direct, of leg eens iets uit. Altijd die wollige hersenspinsels, om gek van te worden.quote:
Gaat het wel goed met je Nauti?quote:Op zondag 1 september 2013 15:51 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die wedervragen? Communiceer nou eens direct, of leg eens iets uit. Altijd die wollige hersenspinsels, om gek van te worden.
Nee dat is het niet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij voelt zich op z'n gemak in z'n kloffie. Dat is iets anders dan gebrek aan respect.
Hoe weet je nou dat hij zich niet douchtquote:Op zondag 1 september 2013 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Als ik me op m'n gemak voel door me niet te douchen en in slobbetruien te lopen dan toon ik weinig respect voor m'n klanten en collega's door er lekker tussen te gaan zitten.
Zo ziet 'ie eruit, maar punt blijft hetzelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat hij zich niet doucht
Hier, weer een wedervraag. Exemplarisch.quote:Op zondag 1 september 2013 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je Nauti?
Nee, want dan houd je alleen die slobbertrui over. Vergis je niet, die heeft een groot knuffelgehalte.quote:Op zondag 1 september 2013 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ziet 'ie eruit, maar punt blijft hetzelfde.
De beginscene met een man die huilend wakker wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop met De Steuntrekker mijn regiedebuut te maken.
Gewoon een observatie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hier, weer een wedervraag. Exemplarisch.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:54 schreef eriksd het volgende:
Ik heb alleen nog maar de scene dat de hoofdrolspeler elke dag huilend wakker wordt. Verder stemt hij PvdA en rijdt altijd zwart met het OV. Zo'n standaardlinkse dus.
Nou en?quote:Op zondag 1 september 2013 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want dan houd je alleen die slobbertrui over. Vergis je niet, die heeft een groot knuffelgehalte.
Hoe staat het eigenlijk met de arbeidsperspectieven Nautilus?quote:Op zondag 1 september 2013 16:08 schreef Nautilus. het volgende:
Volgens mij begint Cocktail met Tom Cruise ook op die manier. Onderschatte film.
Niet zo goed, hoor. Ik doe nu aangiftes bij een klein kantoor en ik wil graag hogerop, maar tijdens de zomer kreeg ik van meerdere grote kantoren te horen dat er geen plek is. Misschien was mijn timing gewoon erg slecht. En zoals je weet ben ik bij 1 kantoor afgewezen en bij 1 het assessment verkeerd gemaakt. Er zijn nog veel kantoren die ik niet heb aangeschreven, zoals de twee waarover jij in je PM schreef, maar daar heb ik geen goed beeld van. Ik ga het deze maand in ieder geval nog volop proberen voor het najaar, en anders een jaarcontract tekenen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de arbeidsperspectieven Nautilus?
Nouja, aangiftewerk is ook nuttig. Doe het zelf ook zeer sporadisch - niet mijn favoriete aspect en het mag niet te lang duren - maar het is wel onderdeel van het totale traject. Helpt ook in het overleg met de Fiscus.quote:Op zondag 1 september 2013 16:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Niet zo goed, hoor. Ik doe nu aangiftes bij een klein kantoor en ik wil graag hogerop, maar tijdens de zomer kreeg ik van meerdere grote kantoren te horen dat er geen plek is. Misschien was mijn timing gewoon erg slecht. En zoals je weet ben ik bij 1 kantoor afgewezen en bij 1 het assessment verkeerd gemaakt. Er zijn nog veel kantoren die ik niet heb aangeschreven, zoals de twee waarover jij in je PM schreef, maar daar heb ik geen goed beeld van. Ik ga het deze maand in ieder geval nog volop proberen voor het najaar, en anders een jaarcontract tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |