SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wijnaldumquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
twitter:FCKnudde_ twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:23:58Feest opstelling #PSV #psv100 #psvcam#fcknudde [ afbeelding ] reageer retweet
Die missen ze bij Ajax ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
deze wedstrijd mist een klassespeler zoals Eriksen
Bas Dost?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
Bas is zijn vader kwijt, melden bij ingang J aub.
Die bakjes KFCquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
twitter:FCKnudde_ twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:23:58Feest opstelling #PSV #psv100 #psvcam#fcknudde [ afbeelding ] reageer retweet
Alsof dat uitmaaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Cambuur | Nienhuis; Droste, Van der Laan, Leeuwin, Bijker; El Makrini, Bakker, Ritzmaier; Lukoki, Barto, Feldballe
't is je boi Barto. Speel dan zonder spits, Barto kan gewoon niet.
Ik ken een statistiekje over clubs en hun jubileumwedstrijd. Juist op die dagen wordt de wedstrijd door de jubilaris verloren. Alleen kan ik 'm even niet meer vinden.quote:
Feyenoord en Ajax beide verloren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken een statistiekje over clubs en hun jubileumwedstrijd. Juist op die dagen wordt de wedstrijd door de jubilaris verloren. Alleen kan ik 'm even niet meer vinden.
Niet alleen Ajax & Feyenoord, ook clubs van naam in het buitenland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax beide verloren.
Is ook niet gek als je zag met wat voor team Ajax aantrad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax beide verloren.
Dat zal vast iets met deze wedstrijd te maken hebben idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken een statistiekje over clubs en hun jubileumwedstrijd. Juist op die dagen wordt de wedstrijd door de jubilaris verloren. Alleen kan ik 'm even niet meer vinden.
Ja, alleen heb jij te weinig hersencellen om dat verband te ontdekken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zal vast iets met deze wedstrijd te maken hebben idd.
Jij hebt bijgeloof en dan mij dom noemen. Wat schattig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, alleen heb jij te weinig hersencellen om dat verband te ontdekken.
Door Van Anholt uit mijn teamquote:
Dat is nep.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:05 schreef Morendo het volgende:
Jongens, wanneer jullie een doelpunt of rode kaart zien, kunnen jullie dan 30 seconden wachten met invoeren? Is wel zo sociaal....
Baasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht je Xandro Schenk in je team hebben, hij gaf de assist bij de 0-2 van GAE.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 20:09:43De 12 schaars geklede cheerleaders worden net iets enthousiaster onthaald dan de twee honderdjarige supporters van #PSV. reageer retweet
Dit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor Twente - Heerenveen is deze smiley gemaakt. Wat een kneuzenpartij.
picsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 20:09:43De 12 schaars geklede cheerleaders worden net iets enthousiaster onthaald dan de twee honderdjarige supporters van #PSV. reageer retweet
Nuttige speler. Balvast, kan voetballen en pakt zijn doelpunten mee. Voor een club als GAE goud waard.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Koldergod is weer uitstekend bezig vandaag.
Voegt in principe meer toe dan een Sigthorsson.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nuttige speler. Balvast, kan voetballen en pakt zijn doelpunten mee. Voor een club als GAE goud waard.
Gaan we deze discussie krijgen....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voegt in principe meer toe dan een Sigthorsson.
Mêh, geen zin in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaan we deze discussie krijgen....
NEC vond ik vorig seizoen ook niet zo bijzonder. In dit GAE zit veel meer voetbal en is het lekker spelen achter een balvaste spits.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef Morendo het volgende:
Ik snapte niet goed waarom Falkenburg vorig jaar bij NEC faalde, is toch best een goede speler voor de Nederlandse subtop.
Dat is waar. Toen stond hij achter Platje en dan ben je als '10' de lul.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC vond ik vorig seizoen ook niet zo bijzonder. In dit GAE zit veel meer voetbal en is het lekker spelen achter een balvaste spits.
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ging vorige week drie keer in de fout tegen Ajax.![]()
Dat doet hij altijd tegen Ajax. Bijvoorbeeld in zijn debuutwedstrijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ging vorige week drie keer in de fout tegen Ajax.![]()
Je UI doet me deugd, Stijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd tegen Ajax. Bijvoorbeeld in zijn debuutwedstrijd.
Eerder 11 problemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO Den Haag heeft een probleem.
De 11 die in de basis staan, hebben het beter gedaan dan de spelers die niet geselecteerd zijn óf op de bank zitten. Je bagatelliseert het probleem nu enorm.quote:
Holla en van Duinen kunnen voetballen. De rest zou niet opvallen in Kozakken Boys 3.quote:
Die heb ik gisteren gekochtquote:
Die beginnen toch ook weer op te krabbelen. Begonnen slecht aan de competitie, zat ook helemaal niks in maar beginnen nu toch aardig te voetballen en punten te pakken.quote:
Ah, jammerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ook in mijn team, jammer van die kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |