quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef THEFXR het volgende:
timetable UFC 164
00.30 uur facebooks
02.00 uur prelims
04.00 uur main card
Meest wagelijke 3 sec. MMA omroep ooit. Bonnar forceert zijn verbazing veels teveel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"HE JUST RAN OFF THE WALL AND KICKED HIM IN THE FACE LIKE A NINJA!!!"
quote:Ben Henderson vs Anthony Pettis
Pettis is the man, maar Guida heeft de blue print gemaakt om Showtime te verslaan. Al is hij sinds dat gevecht wel weer veel stappen vooruit gegaan. Henderson heeft de tools om Pettis te verslaan, zij het misschien niet in spectacular fashion.
Josh Barnett vs Frank Mir
Ik haat Mir en vind Barnett best tof, maar er zijn eigenlijk veel te veel vraagtekens om een fatsoenlijke pick te kunnen maken. Ik ga voor Mir
Clay Guida vs Chad Mendes
Ik heb Guida nog nooit KO zien gaan.. en na zijn walgelijke optredens in zijn laatste paar fight vind ik dit hoog tijd worden. Laat Money Mendes hier nou uitermate geschikt voor zijn![]()
Ben Rothwell vs Brandon Vera
Being fat aint gonna cut it tegen Big Ben! Vera is de weg kwijt, mark my words!
Erik Koch vs Dustin Poirier
Poirier is een van mijn favo fighters en daarnaast een awesome talent. Als hij een klein beetje slimmer gaat vechten in de toekomst kan hij echt de top halen. Koch is ook altijd exciting, maar in mijn ogen toch echt de mindere van de 2.
Ja, zo kan ik ook 3 keer TUP champ worden..quote:
do tell?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ich bin dabei vanavond
Nodig versnaperingen al binnen, zin an
ff snel 90 minuten powernappenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef THEFXR het volgende:
timetable UFC 164
00.30 uur facebooks
02.00 uur prelims
04.00 uur main card
Leverworst, kaas, toastjes, bier, wiet en sigarettenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Leverworst, kaas, toastjes, bier, wiet en sigaretten
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
ff snel 90 minuten powernappen
dat gaat niet goedkomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
ff snel 90 minuten powernappen
hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Shit.. dacht dat het al om 23.00 begon
hij deed WEC commentaar, maar op een gegeven moment heeft Dana de stekker eruit getrokken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou Frank Mir ook wel eens een aantal keer bij de UFC desk willen zien, wat Kenny/Army boy nu doen.
Ik wist dat iemand dit ging zeggen.. ik zeg toch ook expliciet aan de UFC deskquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij deed WEC commentaar, maar op een gegeven moment heeft Dana de stekker eruit getrokken.
Frank Mir ligt binnen 1minuut op zijn rug, ik zie wel een herhaling van de positie en klappen van wat Brock bij Mir deed.quote:Op zondag 1 september 2013 00:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Frank Mir by superior Greg Jackson gameplan
hoest eigenlijk met je puppy?quote:
Ja en Pettis daarvoor.. dus Grant heeft 1 leuk potje gewonnen man tegen een top10quote:
Sherdog is niet te doen.. ze moeten echt snel zo'n auto refresh functie als FOK! heeft. Als je daar refreshed ben je 3 pages verderquote:Op zondag 1 september 2013 00:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Reddit topic:
http://www.reddit.com/r/M(...)s_pettis_discussion/
Sherdog forum:
http://forums.sherdog.com/forums/f2/
lol, sherdog, 5 pagina's per min ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 00:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Reddit topic:
http://www.reddit.com/r/M(...)s_pettis_discussion/
Sherdog forum:
http://forums.sherdog.com/forums/f2/
Een bad met modder.quote:Op zondag 1 september 2013 00:51 schreef THEFXR het volgende:
als we moeten wachten, dan moeten die ringgirls dansen in de kooi
Omdat Dana en hij beef hebben. Al lang.. Randy heeft ook ooit de UFC voor het recht gesleept etc.quote:
haha, vooral met die klappenquote:Op zondag 1 september 2013 00:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
nog jaartje en hij is net zo kaal als randy
neequote:Op zondag 1 september 2013 01:18 schreef n00cL30n het volgende:
Ik verander toch mijn Koch vs Poirier pick wil veranderen naar Poirier die gaat winnen!
Jups... denk het toch wel.... Die MMAJunkie link gaf toch de doorslag.quote:
Ga lekker slapen dan en download het morgen.quote:Op zondag 1 september 2013 01:30 schreef Nober het volgende:
Henderson vs Pettis is vannacht? Hopelijk herhalen ze dat nog een paar keer want anders vergeten we dat.
Het is gewoon achterlijk om na elk gevecht over Henderson vs Pettis te beginnen, ik blijf tot de main, die download ik vanmiddag wel.quote:Op zondag 1 september 2013 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga lekker slapen dan en download het morgen.
Niet als je een Amerikaans bedrijf bent en je geld verdient met PPV.quote:Op zondag 1 september 2013 01:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is gewoon achterlijk om na elk gevecht over Henderson vs Pettis te beginnen, ik blijf tot de main, die download ik vanmiddag wel.
twitter:danawhite twitterde op zondag 01-09-2013 om 01:56:58Maybe we should do 5 one minute rounds reageer retweet
quote:Op zondag 1 september 2013 01:58 schreef Nober het volgende:
twitter:danawhite twitterde op zondag 01-09-2013 om 01:56:58Maybe we should do 5 one minute rounds reageer retweet
Cola halen voortaanquote:Op zondag 1 september 2013 02:02 schreef slashdotter3 het volgende:
M'n ogen vallen nu al dicht en we hebben nog 4 uur te gaan
Ik ga niet alles volmaken.quote:Op zondag 1 september 2013 02:02 schreef slashdotter3 het volgende:
M'n ogen vallen nu al dicht en we hebben nog 4 uur te gaan
toen was je nog jong, enzoquote:Op zondag 1 september 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is niet waarvaak genoeg alles gekeken.
Toen slaap nog niet belangrijk was en ik niet wist wat gains waren.quote:
Gewoon spuit in de kont en UFC kijken.quote:Op zondag 1 september 2013 02:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen slaap nog niet belangrijk was en ik niet wist wat gains waren.
ik doe ZMAquote:Op zondag 1 september 2013 02:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen slaap nog niet belangrijk was en ik niet wist wat gains waren.
En dat voor 10 euro.quote:Op zondag 1 september 2013 02:32 schreef Fenomeno het volgende:
Had geld op Palelei, maar goed dat ik het niet heb kunnen zien want dan waren m'n monitor, toetsenbord en muis nu wsl kapot
Dat is minder erg dan een ban, je kan ook niet mee typen maar het topic blijft wel refreshen!quote:Op zondag 1 september 2013 02:32 schreef Fenomeno het volgende:
Had geld op Palelei, maar goed dat ik het niet heb kunnen zien want dan waren m'n monitor, toetsenbord en muis nu wsl kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Niet zo smerig als je UI.quote:Op zondag 1 september 2013 02:51 schreef Broempoe het volgende:
Die eerste knie die na die knockdown kwam, ging ook maar net mis. Dat was een smerige knockout highlight geweest
Hmm weet niet, dat was meer zo'n crackhead met cornrows..quote:Op zondag 1 september 2013 03:01 schreef Fenomeno het volgende:
Elliott is toch die vent met al die leipe cartwheel kicks enzo?
Ik ook.. BJ Penn zijn record moet blijvenquote:
Ben d'r ook nog hoor. Ben alleen bang dat ik het niet ga redden tot het einde!quote:
Komt door je puntenverlies van daarnet he, je motivatie is weg.quote:Op zondag 1 september 2013 04:40 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Ben d'r ook nog hoor. Ben alleen bang dat ik het niet ga redden tot het einde!
Denk dat ik het een kans ga geven, kan leuk worden met die 2 bitchesquote:Op zondag 1 september 2013 04:40 schreef Hooidraad het volgende:
En, ga je dit seizoen wel kijken? Ik wel
quote:Op zondag 1 september 2013 04:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Komt door je puntenverlies van daarnet he, je motivatie is weg.
Wordt gewoon een soap, maarjaquote:Op zondag 1 september 2013 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat ik het een kans ga geven, kan leuk worden met die 2 bitches
Haha misschien een beetjequote:Op zondag 1 september 2013 04:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Komt door je puntenverlies van daarnet he, je motivatie is weg.
We zijn alledrie top 5 he, moet jullie in de gaten houden.quote:
1/1 so farquote:Op zondag 1 september 2013 04:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
We zijn alledrie top 5 he, moet jullie in de gaten houden.
Na dit event post ik weer even een tussenstandje.
Herkenbaar jaquote:Op zondag 1 september 2013 04:42 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Haha misschien een beetje![]()
Merk wel dat ik vanwege m'n picks heel heftig hoop dat mijn pick wint en daardoor meestal vergeet te genieten.
Hier, kun je meegenietenquote:Op zondag 1 september 2013 04:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1/1 so farweet niet meer jouw picks maar TAZ heeft 4/5 dezelfde als ik, alleen heeft hij Mir en ik Barnet
Die kicks tegen de ribbenquote:Op zondag 1 september 2013 04:49 schreef Hooidraad het volgende:
Ben kreeg een mooie tik op z'n neus.
Klote lijkt me dat als je tegenstander maar blijft komenquote:Op zondag 1 september 2013 04:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kicks tegen de ribbenman.. en gewoon erdoor heen lopen.
Dat ook ja.. die ene linker van Vera.. jezus en die vent loopt gewoon doorquote:Op zondag 1 september 2013 04:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klote lijkt me dat als je tegenstander maar blijft komen
quote:Op zondag 1 september 2013 04:57 schreef Hooidraad het volgende:
Ben z'n cardio is wel flink vooruit gegaan.
Eens.quote:Op zondag 1 september 2013 05:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze deze ronde scoren.. damage + octagon controle is voor Rothwell maar aantallen zijn voor Vera. Ik zeg 1-1 in rounds.
Oneens.quote:Maar nu komt de (T) KO voor Rothwell dus maakt het niet meer uit.
Klopt, maar als Cees niet van hem kan winnen dan hoef ie voor mij niet eens in de UFC te zittenquote:Op zondag 1 september 2013 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind ik best. Maar ook een gevaarlijke voor Cees, vooral omdat Ben lastig te finishen is
Thanks for the reminder.quote:Op zondag 1 september 2013 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Barnet wint kelder je wat naar beneden
True. Dan wordt Cees ook gecut.quote:Op zondag 1 september 2013 05:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, maar als Cees niet van hem kan winnen dan hoef ie voor mij niet eens in de UFC te zitten
Ja, Taz deed het op die manier dus dat heb ik zo overgenomen.quote:Op zondag 1 september 2013 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat overzichtje is wel handig/leuk
Als kenner kan ik u en anderen hier melden dat Mir niet zal winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Barnet wint kelder je wat naar beneden
Gewoon naar Glory met Overeem, Schilt is gestopt dus daar kan die z'n ontbrekende titel ook ophalen.quote:
Nice.quote:Op zondag 1 september 2013 05:10 schreef Geo4kant het volgende:
BigBen heeft gezorgd dat mijn PPV al terug verdient is
Guida won veel vanwege zijn speed en dat voordeel heeft hij hier nietquote:Op zondag 1 september 2013 05:29 schreef Hooidraad het volgende:
Mendes overklast Guida op ieder vlak, geen verrassing tot dusver.
Ja, goeie.quote:Op zondag 1 september 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
Damn, Mendes. Pakt gewoon wéér een KO.
Denk dat hij nog wel een keer voor de #1 contender spot moet, misschien tegen Edgar?
Swanson is er trouwens ook nog. Lamas mag voor mij de title shot krijgen nu.
Tja.. sowieso lastige pick dit. Denk dat Barnet top position krijgt bij een takedown en GnP TKO..quote:
quote:
Sowieso.quote:Op zondag 1 september 2013 05:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik pick Overeem. Net als Barnett dwingt hij hem tegen de cage en een aantal van die knees en klappen en het is voorbij.
Hehehe truequote:Op zondag 1 september 2013 05:53 schreef Hooidraad het volgende:
Laten we trouwens nog even op de drug tests wachten voor Barnett.
Pffff, ik haal maximaal 3/5. Je loopt uit.quote:Op zondag 1 september 2013 05:54 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Pettis.. doe het jongen..op deze card een 5/5 scoren is wel goed.
Beter ga je snel uit het topic dan voordat je spoilers leestquote:Op zondag 1 september 2013 05:58 schreef vivelafete het volgende:
Ben er ook weer bij voor de main event. Gelukkig mog niets van de rest van de catrd meegekregen.
Hopen dan beno weer gaat asskicken!
ja, goede match upquote:Op zondag 1 september 2013 06:03 schreef Hooidraad het volgende:
Rothwell vs. Bigfoot, hoe vinden jullie die?
Ik wil eigenlijk een Brown vs Bigfoot rematch.. die KO winst kwam uit een blessure bij Browne.quote:Op zondag 1 september 2013 06:03 schreef Hooidraad het volgende:
Rothwell vs. Bigfoot, hoe vinden jullie die?
Eerste ronde deed ie het behoorlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 06:03 schreef vivelafete het volgende:
Fuck nou weet ik idd en paar uitslagen. Nouja, eigen schuld...
Veradroeftoetert
heb mijzelf ook gespoilert , want ik kijk pas vanaf mirquote:Op zondag 1 september 2013 06:03 schreef vivelafete het volgende:
Fuck nou weet ik idd en paar uitslagen. Nouja, eigen schuld...
Veradroeftoetert
Ps: helemaal eens, doe spoilertags waren fucking irritant.
Cain vs. JDS staat al op de kalender hequote:Op zondag 1 september 2013 06:08 schreef Geo4kant het volgende:
Cain, JDS, Bigfoot, Browne en Werdum zijn imo momenteel de top 5
Dus laat Brown vs Bigfoot rematch + Werdum vs JDS rematch.. goede matchups, rematches dus big $ en dan kijken wie er tegen Cain mag.
Ohja.. nou dan Werdum vs Bigfoot of Browne.quote:Op zondag 1 september 2013 06:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cain vs. JDS staat al op de kalender he
Werdum vs. Browne lijkt me wel wat.quote:Op zondag 1 september 2013 06:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja.. nou dan Werdum vs Bigfoot of Browne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |