Bijna altijd tijdens de seks (2/3 x per week)quote:Op zondag 1 september 2013 20:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Alleen als ik (en zij) in een heel freaky bui zijn, 1 keer voorgekomen.
Vingeren? Hoevaak doe je het (bij haar of jezelf?)
Toen ik het de Eerste keer deed.quote:Op zondag 1 september 2013 20:51 schreef Bolters het volgende:
[..]
Bijna altijd tijdens de seks (2/3 x per week)
Mooiste herinnering aan seks?
ik denk vergeten te poepen voor stevige anale seks..... dat moet voldoende beeldvorming geven denk ik zoquote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Toen ik het de Eerste keer deed.
Wat is jou eerste blunder geweest op sexgebied ?
Nee, en nee...heb geen vrouw namelijk of vriendinquote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik denk vergeten te poepen voor stevige anale seks..... dat moet voldoende beeldvorming geven denk ik zo![]()
heb jij een fleshlight? vrouw: vibrator?
Daarvoor heb ik een eckte vrouw!quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik denk vergeten te poepen voor stevige anale seks..... dat moet voldoende beeldvorming geven denk ik zo![]()
heb jij een fleshlight? vrouw: vibrator?
niet nodigquote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef -TheEye- het volgende:
Één keer met ex.
Sex beetje rekken en je dus inhouden door aan compleet willekeurige dingen te gaan denken?
Ja... en NEE!quote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
niet nodig
heb je wel eens je ouders betrapt? en werd je daar heet van?
Nee, want dan wil ik gelijk meer meer meer stomend hete seksquote:Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja... en NEE!
Kan je, nu je een partner hebt, nog goed alleen slapen? (vraag voor mensen met een relatie).
Jaquote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef -TheEye- het volgende:
Ja hoor. Zolang ze zich beetje verzorgd daar is t best geil.
Sex in het openbaar gehad? Zo ja, waar?
in het bos met mijn ex.quote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef -TheEye- het volgende:
Ja hoor. Zolang ze zich beetje verzorgd daar is t best geil.
Sex in het openbaar gehad? Zo ja, waar?
Ja kinky.quote:Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja
Toilet, bios, bos, auto, bank ouders keukentafel noem maar op
Seks in auto ja nee?
Na eerste keer met vriendin op bed beetje zoenen knuffelen aan elkaar zitten enzo. Altijd weer super veel zin.quote:Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
in het bos met mijn ex.
Wanneer was je geilste bui ooit ?
Eerste x pijpen was in de auto. Kwam er een werkmannetje langs de auto lopen en ik keek geschrokken op. Hij gaf zo'n gebaar dat ik wel Door mocht gaanquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Nee liever niet.
Grappigste seks gebeurtenis?
Is wel een paar keer gebeurd. Ben er uiteindelijk geen relatie mee begonnenquote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Eerste x pijpen was in de auto. Kwam er een werkmannetje langs de auto lopen en ik keek geschrokken op. Hij gaf zo'n gebaar dat ik wel Door mocht gaan
Zijn jullie wel is bang dat je niewe scharrel/ons niks kan. En je er dan zorgen over maakt?
Soms. Maar 's winters intiemer.quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef -TheEye- het volgende:
[..]
Is wel een paar keer gebeurd. Ben er uiteindelijk geen relatie mee begonnenMaar dat was natuurlijk niet de enige reden
Sex op een bloedhete zomerdag en erna nog even bezweet nakleffen op bed?
Brains.quote:Op zondag 1 september 2013 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Soms. Maar 's winters intiemer.
Beauty or the brains?
Nee.quote:Op zondag 1 september 2013 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brains.
Ooit seks met je ex gehad? Toen hij/zij je ex al was dus.
0 Want ze heeft geen eigen onderneming..quote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee.
Hoeveel klanten krijgt je moeder per dag?
Nee.quote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef Greco91 het volgende:
[..]
0 Want ze heeft geen eigen onderneming..
Best leuk dat dit aanslaat trouwens haha, zat er 1 dag niet op en wist niet wat ik zag. Maargoed;
Ooit betrapt met buitenseks of iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |