Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
Romantischquote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef Zaktabak het volgende:
Zoals die van mijn vriendin SPOILERStreepje boven het poesje, klein beetje binnenlip, grote duidelijke buitenlip maar niet van die te dikke zumbalippen. .Hoe wil je je seksleven beschrijven?
Door je specifieke vraag is het topic nu deaudquote:Op zondag 1 september 2013 19:40 schreef F1978 het volgende:
Leeftijd eerste keer was 18.
Voor de vrouwen: op welke leeftijd had je de eerste keer seks ?
Ja, misschien maar andere vragen verzinnenquote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Door je specifieke vraag is het topic nu deaud
Zeker niet missionaris..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
missionaris?
Hoeveel vingers passen er in je anus?
18quote:Op zondag 1 september 2013 19:40 schreef F1978 het volgende:
Leeftijd eerste keer was 18.
Voor de vrouwen: op welke leeftijd had je de eerste keer seks ?
Oke...dan hebben we het allebei aardig goed gedaanquote:
Dat ik dacht: o is dit alles? Laat dan maar!quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef F1978 het volgende:
Wat herinner je je van je eerste keer seks ?
Nou mijn eerste keer was dus met mijn enige ex. maar was wel erg plezierig vond ik, smaakte meteen naar veel meer... overigens toen zij het met haar eerste had gedaan, dacht zij wel hetzelfde als wat jij nu zegtquote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat ik dacht: o is dit alles? Laat dan maar!
Wat kan jij je herinneren?
En hoe vond jij het de keren daarna ?quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat ik dacht: o is dit alles? Laat dan maar!
Wat kan jij je herinneren?
Beter aangezien het met een andere partner was.. die was wel een beetje een seksgodjequote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef F1978 het volgende:
[..]
En hoe vond jij het de keren daarna ?
Van zacht naar steeds harder. Sowieso hard eindigen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ten eerste is het een kut of kutje en geen vagina, dat klinkt echt mega smerig.
Een lekker kutje hangt niks uit, goeie dikke 'grote' schaamlippen, de 'kleine' schaamlippen vallen daar helemaal binnen. Geen kalkoenen.
En voor de rest helemaal kaal
Hard of zacht neuken?
oke...goed voor jouquote:Op zondag 1 september 2013 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Beter aangezien het met een andere partner was.. die was wel een beetje een seksgodjehehehe
Heel creatief, vooral speels.quote:Op zondag 1 september 2013 20:38 schreef F1978 het volgende:
Met speeltjes...
Hoe creatief ben jij in bed ?
Ehm anderhalf jaar geleden ergens met een fuckbuddy. Was niet heel denderend geloof ikquote:Op zondag 1 september 2013 20:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heel creatief, vooral speels.
Wat is je laatste neukpartij?
Ja, als ik anaal wil doen bij een vrouw wel ja..quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ehm anderhalf jaar geleden ergens met een fuckbuddy. Was niet heel denderend geloof ik
Glijmiddel?
Als je het goed doet niet nodig.quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ehm anderhalf jaar geleden ergens met een fuckbuddy. Was niet heel denderend geloof ik
Glijmiddel?
Only if needed.quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Glijmiddel?
Voor anaalquote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Glijmiddel?
Alleen als ik (en zij) in een heel freaky bui zijn, 1 keer voorgekomen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Buiten een relatie wellicht
Plasseks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |