Klopt. Alleen de kidsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:53 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zag op facebook dat je vanaf drie uur al je nummer op kunt halen. Ik ga over een uurtje die kant op, en dan nog even wachten bij mijn broertje, die vlakbij woont.
Zag trouwens dat je je startnummer in moet leveren als je een broodje van Ludiek wilt. En volgens mij krijgen we ook al geen medaille.
Ergens in een reactie op de fb pagina. Sowieso is eerst nog die kidsrun, dus er zal toch al wel het een en ander te doen zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig te doen.
@Quinazoline om 3 uur al ja?
Dat dacht ik ook ja. Had jij nou dat coole bord met medailles en startnummers? Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt. Alleen de kidsDan maar geen broodje
Ik eet een restantje pannekoeken op, anders krijg ik een hongerklop om 18:00quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ergens in een reactie op de fb pagina. Sowieso is eerst nog die kidsrun, dus er zal toch al wel het een en ander te doen zijn.
Wat doen jullie qua eten? Ik denk dat ik over een uurtje nog een banaan neem, en misschien een evergreen? Normale training doe ik ook zonder eten, maar dit is wel weer net iets verder dan dat.
Ja, daar krijgt-ie weer een mooi plekjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Had jij nou dat coole bord met medailles en startnummers? Dat wil ik ook.
Tot zo!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:57 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga sowieso maar eens mijn spullen pakken. Woon in het centrum van Eindhoven, dus blijf wat langer in Vhv hangen, anders kan ik de auto toch niet kwijt vanwege PSV.
mweh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Zevenheuvelenloop inschrijving staat open in mijn andere tab. Alles ingevuld.... Ik twijfel nog even verder
Dat gaat gewoon op achternaam neem ik aan, niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je kan idd nu al je nummer ophalen.
Thanks voor de tip.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon op achternaam neem ik aan, niet?
Ik vind 'm behoorlijk aan de prijs. Maar ik wil het t-shirt. Maar dan eigenlijk wel het nachtshirt terwijl ik de 15KM loopquote:
Dat zou voor mij het enige reden zijn om hieraan mee te doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 'm behoorlijk aan de prijs. Maar ik wil het t-shirt. Maar dan eigenlijk wel het nachtshirt terwijl ik de 15KM loop
En ik wil niet met de trein (hoewel ik gisteren van een buurman al te horen kreeg dat ik ook vooral met de auto moet gaan. Die heeft 'm een paar jaar geleden gelopen en heeft toen anderhalf uur heen én terug gestaan in de trein omdat er geen zitplaats was door de drukte)
Voor mij dus ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat zou voor mij het enige reden zijn om hieraan mee te doen.
Ik zie hem ook niet zo vlug op marktplaats anders was dat nog een optiequote:
Guh niet, als 15km loper kun je alleen het dagshirt kiezen. En dat shirt is inderdaad ook iets wat mij over de streep trokquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 'm behoorlijk aan de prijs. Maar ik wil het t-shirt. Maar dan eigenlijk wel het nachtshirt terwijl ik de 15KM loop
Hmmm vorig jaar inderdaad ook moeten staan in de trein, maar ik hoefde maar 1 halte (naar Nijmegen Dukenburg). Misschien is het een optie daar te parkeren, ik merkte dat vorig jaar daar niemand op dat idee was gekomenquote:En ik wil niet met de trein (hoewel ik gisteren van een buurman al te horen kreeg dat ik ook vooral met de auto moet gaan. Die heeft 'm een paar jaar geleden gelopen en heeft toen anderhalf uur heen én terug gestaan in de trein omdat er geen zitplaats was door de drukte)
Neh, als je zo'n shirt aantrekt moet je ook wel de wedstrijd hebben gelopen vind ik dan weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet zo vlug op marktplaats anders was dat nog een optie![]()
Succes!quote:Nu begint bij mij de spanning weer te komen voor zo meteen.
Ik wil serieus kijken wat voor tijd ik neer kan zetten. Alleen heb ik weinig snelheidstrainingen gedaan de laatste tijd..
(de smoesjes voor straks)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |