Ben je wel eens binnen geweest? Het is al sober genoeg hoor, verplicht op een dubbelcel en dat dan 20 uur per dag terwijl je al bent afgestraft is gewoon enorm zwaar. Je maakt mensen psychisch kapot, je creëert Amerikaanse toestanden op deze manier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:31 schreef StarmanFR het volgende:
Ik juich een versobering van harte toe. Je komt er niet voor niets in.
Een TV in een cel zetten is juist een straf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ben je wel eens binnen geweest? Het is al sober genoeg hoor, verplicht op een dubbelcel en dat dan 20 uur per dag terwijl je al bent afgestraft is gewoon enorm zwaar. Je maakt mensen psychisch kapot, je creëert Amerikaanse toestanden op deze manier.
Deze mensen komen er helemaal geschift uit waardoor de kans op revalidatie enorm vergroot word en dan zullen mensen zoals jou zeggen dat er niet hard genoeg gestraft word om vervolgens de tv van de cel te halen enz......
Standrechterlijk executeren en de kosten van de kogel naar de familie sturen. Dat vanaf alles waar meer dan 100 euro boete op staat. Gevangenissen en rechtspraak zijn gewoon kostenposten, en van kostenposten moet je zo snel mogelijk af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stokslagen op voetzolen, wedden dat ie geen fiets meer jat?
Maak er 200 euro van en je hebt een medestanderquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Standrechterlijk executeren en de kosten van de kogel naar de familie sturen. Dat vanaf alles waar meer dan 100 euro boete op staat. Gevangenissen en rechtspraak zijn gewoon kostenposten, en van kostenposten moet je zo snel mogelijk af.
Helemaal niet, het zorgt voor afleiding en je bent enigszins op de hoogte van de gebeurtenissen in de wereld. Haal je dat weg dan creëer je verveling en wanneer de verveling toeslaat komen er irritaties en dat slaat uiteindelijk door tot geweld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:48 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Een TV in een cel zetten is juist een straf.
Het gaat niet om de tijd dat je doet, maar hoe je het doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
If you cant do the time, dont do the crime
Jij knuffelt er ook maar op los, hè?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maak er 200 euro van en je hebt een medestander
Dat moet natuurlijk gewoon normaal gedrag zijn. Fout in het artikel.quote:Hij hoopt daarmee goed gedrag stimuleren.
Als je de meerderheid van die lui in een reportage of in films ziet zie je toch wel dat in 70-80% van de gevallen echt een steek los bij die mensen zit. Ik zou zelfs zeggen veel steken.quote:Op zondag 1 september 2013 11:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk gewoon normaal gedrag zijn. Fout in het artikel.
Mijn gevoel zegt me dat het gewoon heeft te maken met inkrimpen van het personeelbestandquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:01 schreef Hexagon het volgende:
Ach er zit natuurlijk wel aardig idee achter.
Maar het wordt weer veel te rucksichtslos ingevoerd.
Een enigszins zinvolle dagbesteding vind ik ook wel voornaam, anders wordt je ook gek lijkt me. Het opgesloten zitten an sich is de straf, niet psychische marteling.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef Re het volgende:
er zitten goede elementen in het plan maar ook slechte, voornaamste lijkt me dat men altijd toegang moet hebben om te verbeteren tov de maatschappij.
dat zal goed gemonitord moetn worden natuurlijk, maar dat men iets moet doen om bepaalde privileges te krijgen lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 1 september 2013 17:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Een enigszins zinvolle dagbesteding vind ik ook wel voornaam, anders wordt je ook gek lijkt me. Het opgesloten zitten an sich is de straf, niet psychische marteling.
Dat geldt ook voor een groot deel van de mensen die vrij rondlopen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef raptorix het volgende:
Het grootste probleem van de Nederlandse gevangenen is dat ze daar eigenlijk niet thuis horen maar in een psychatrische inrichting, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het gros van de gevangenen geen crimineel is, maar gewoon knetterleip. Echte criminelen zie je er maar zelden....
Aan wat voor privileges zit je dan te denken?quote:Op zondag 1 september 2013 18:03 schreef Re het volgende:
[..]
dat zal goed gemonitord moetn worden natuurlijk, maar dat men iets moet doen om bepaalde privileges te krijgen lijkt me een goed plan.
tv, bieb, internet en ander vrijtijdsbestedingquote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aan wat voor privileges zit je dan te denken?
Ik vind bieb toch wel elementair. Als je geen boek en/of geen televisie hebt, wordt je toch gegarandeerd gek?quote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef Re het volgende:
[..]
tv, bieb, internet en ander vrijtijdsbesteding
niet gegarandeerd natuurlijk, wel stelde ik ook dat er goed moet worden gemonitord op afwijkend gedrag... een sterk GGZ lijkt me in de gevangenis sowieso een mustquote:Op zondag 1 september 2013 18:53 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind bieb toch wel elementair. Als je geen boek en/of geen televisie hebt, wordt je toch gegarandeerd gek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |