SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
LET OP! Gup is ziekjes, dus er is een alternatieve stream."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Rrrraaaad het nummer!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:24 schreef dekatophetspek het volgende:
moeten we nou weer een heel topic vullen met allerlei nonsens...
quote:
Sorryquote:
Dat is in elk geval wel goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:25 schreef WickedTunes het volgende:
o o o o o... niks zeggen... ehm... tja heartbreaker van ehm... arghhh...
U mag nog 288 keer proberen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:26 schreef WickedTunes het volgende:
Lijkt beetje op Baracuda... zal dus Heart zijn
Geen idee, wie was het?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Pat Benatar ? daar deed ze me wel wat aan denken...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Dit is Cashmere - Love's what i want
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga slapen
ACT-F bedankt ik heb echt genoten vanavond van je alternatieve Dinges
Trustenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga slapen
ACT-F bedankt ik heb echt genoten vanavond van je alternatieve Dinges
welke?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:31 schreef dekatophetspek het volgende:
Net een behoorlijk ziekelijke thriller gezien trouwens...
Would You Rather...
DOS?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:32 schreef dekatophetspek het volgende:
sorry maar ustream is te zwaar voor mijn wrakke pc...
Would You Ratherquote:
Nee mijn computer kan niet zo goed overweg met flashquote:
Waar iemand voor 2 walgelijke opties gesteld wordt?quote:
Balenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:33 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee mijn computer kan niet zo goed overweg met flash
Toontje lager danquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Waar iemand voor 2 walgelijke opties gesteld wordt?
Wie is die actrice in de clipquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog lager?? De plaat staat al stil!
Brittany Snowquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wie is die actrice in de clip
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:41 schreef WickedTunes het volgende:
Die 'jaja' ... is dit Henkie?
Ja, Peter Blanker dus....
Ja, maar van wie... btje Dire Straits sound, The Cats?quote:
Zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:50 schreef WickedTunes het volgende:
ja is prima
Ja, deze is mooi: Cutting Crew
Beter goed gestolen dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:55 schreef WickedTunes het volgende:
Heeft Clapton hier zijn inspiratie vandaan voor Wonderful Tonight?
Graag gedaan, dit was ook het laatste nummerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:56 schreef WickedTunes het volgende:
Zo, ik ga maar es die thriller kijken...![]()
Thx voor de muziek Emmer! Was top!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ook goeie morgen en ook een fijne dag
Zag het al jaquote:
Ik vraag me af welke erger is qua muziek en clip: die, of deze:quote:
ik heb een zware week gehad dus nu relaxquote:
Ja vandaag en morgen schijnt het wat regenachtig enzo te worden, maar daarna wordt het weer beter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb een zware week gehad dus nu relax
frisjes en ik heb een T-shirt met lange mouwen aan
geeft niks want moet toch niet wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vandaag en morgen schijnt het wat regenachtig enzo te worden, maar daarna wordt het weer beter.
Okee dan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
geeft niks want moet toch niet weg
vanaf maandag zal het weer drukker worden, dan beginnen de scholen weer.
Ik heb wit broodquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:19 schreef ToT het volgende:
Mijn broer heeft vroeger ook wel zelf brood gebakken, maar dat was altijd van dat ultra donkerbruine volkorenbrood.
????quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb niesbuien, niet normaal
Zal elkaar niet veel ontlopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke erger is qua muziek en clip: die, of deze:
De Jeugd van Tegenwoordig - Een Barkie
dat is typisch provincie Antwerpenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]Dan nog snap ik die zin niet!
Maar beterschap!
Wut naar schoolquote:
Ah!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat is typisch provincie Antwerpen
Ja de kinderen duhhhquote:
Ja als of ik dat kan ruikenquote:
Ook niet je had net zo goed een studie op kunnen pakken via je werk bv...quote:
Haiiiiquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haiiii
IDK. Werd wakker half uur geleden, oog branden als een mofo, helemaal rood, brand nog steeds, en krijg hem amper open x.x
Oogaids?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haiiii
IDK. Werd wakker half uur geleden, oog branden als een mofo, helemaal rood, brand nog steeds, en krijg hem amper open x.x
Zoiets idd x.xquote:
Nahw, ik vermoed gewoon wat er in wat er uit moet tranen, of een kat die vannacht los is gegaan op mijn oog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:49 schreef Kally het volgende:
Bah ontstoken oog doet pijn. Anders ff dokter?
Hou het wel in de gaten. Kan beschadiging zijn aan je hoornvlies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nahw, ik vermoed gewoon wat er in wat er uit moet tranen, of een kat die vannacht los is gegaan op mijn oog.
Ik heb vertrouwen in mijn oog dat hij het gaat reddenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou het wel in de gaten. Kan beschadiging zijn aan je hoornvlies.
Oke ik meh iedereen meh
Anders kan je hem altijd nog een spuitje gevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in mijn oog dat hij het gaat redden
Maastrichtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een weekend in Maastricht. Waarom zit ik op FOK?
Omdat meh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:56 schreef robdriessen het volgende:
Oh fuck gmtaquote:
Kijken of ik er benquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:56 schreef robdriessen het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)s-mag-je-niet-missenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:30 schreef Rafeiro het volgende:
Samzz, je had trouwens wel gelijk dat Boson Legal een leuke serie isOké ik heb pas 2 afleveringen gezien, maar toch
gefeliciteerd met je mamaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond lekker uit eten, m'n ma is jarig vandaag
Thanksquote:
Wil je draaien?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm is de alternatieve server ook stukjes?
Ik kan wel een uurtje wat afspelen, maar ga niet echt actief bezig. Denk dat ik straks ff bij Lucky Ajax ga kijken.quote:
Yesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]WOEI!!!!!
Dus we kunnen weer op de gewone oude manier verder?
En als iemand een keer met video wil spelen, laat even wetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]WOEI!!!!!
Dus we kunnen weer op de gewone oude manier verder?
Ja, tof hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:30 schreef Rafeiro het volgende:
Samzz, je had trouwens wel gelijk dat Boson Legal een leuke serie isOké ik heb pas 2 afleveringen gezien, maar toch
Jij draait?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij draait?
Kan ik veilig intunen
Ik zie het al
Jouw collectie is zo divers, dat het altijd maar de vraag isquote:
Dat is waar, kan ook wel overschakelen naar carnaval nummers, bitpop, hardcore, klassiek, jazz, GOA of Nederlandstalig etc...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jouw collectie is zo divers, dat het altijd maar de vraag is
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is waar, kan ook wel overschakelen naar carnaval nummers, bitpop, hardcore, klassiek, jazz, GOA of Nederlandstalig etc...
Ik heb zelfs een kinderliedjes verzamelingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]joh, jouw feestje in het ergste geval tune ik gewoon uit
God Neeee...ze zijn eindelijk stilquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een kinderliedjes verzameling
En een top 100 vogelgeluiden
Zodra je "MP3 collectie" ergens bij zit staan download je het dus gewoon?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een kinderliedjes verzameling
En een top 100 vogelgeluiden
Nee, maar ik verwijder bijna nooit iets, en die vogel geluiden maakte me gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra je "MP3 collectie" ergens bij zit staan download je het dus gewoon?
Ik ben hem wel aan het zoeken nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwijder bijna nooit iets, en die vogel geluiden maakte me gewoon nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwijder bijna nooit iets, en die vogel geluiden maakte me gewoon nieuwsgierig
Hehequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik me ook altijd al afgevraagd!
Dank je, ga denk ik door tot half 3, 3 uur voetbalt Lucky Ajax hier in de buurt en daar wil ik wel even kijken. De scheidsrechter is een collega van mequote:
Idd... hoezo 'social' media?quote:
True, en met autorijden hoef je routes ook niet te onthouden, want je hebt toch een navigatiesysteem en zo zijn er wel meer dingen die het leven vereenvoudigen, waardoor mensen zelf ook vereenvoudigen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
Merk zelf ook dat ik minder onthoud, want je hebt het toch zo weer gevonden
Denk alleen maar aan telefoonnummers, die kende ik "vroeger" echt van iedereen uit het hoofd, nu weet ik enkel die van mezelf en van 1 vriend. En nog wat niet meer in gebruik zijnde nummers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
True, en met autorijden hoef je routes ook niet te onthouden, want je hebt toch een navigatiesysteem en zo zijn er wel meer dingen die het leven vereenvoudigen, waardoor mensen zelf ook vereenvoudigen.
Tja ook dat idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk alleen maar aan telefoonnummers, die kende ik "vroeger" echt van iedereen uit het hoofd, nu weet ik enkel die van mezelf en van 1 vriend. En nog wat niet meer in gebruik zijnde nummers.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:07 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm de eerste 2 telefoonnummers die me zo in het hoofd sprongen zijn van reeds overleden mensen
Wel jammer dat ik die niet meer kan bellen
Ik ken nog een paar nummers:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:07 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm de eerste 2 telefoonnummers die me zo in het hoofd sprongen zijn van reeds overleden mensen
Wel jammer dat ik die niet meer kan bellen
Ik ken het niet...even googlenquote:
Whehequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
Ik weet dat ze oud zijn The Stones....maar een bejaardenkoor??????ik heb dit intro nooit gehoord
Damn, dit is echt een klassieker hoor, inclusief dat koortje!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
Ik weet dat ze oud zijn The Stones....maar een bejaardenkoor??????ik heb dit intro nooit gehoord
Ik ken het nummer wel, maar het koortje kan ik me niet herinneren. Blijft blijkbaar niet hangen danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, dit is echt een klassieker hoor, inclusief dat koortje!
Nice, welke kleur, dan weet ik waar ik voor moet uitkijkenquote:
Oh die rijden lekker, Ibiza'squote:
Antraciet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nice, welke kleur, dan weet ik waar ik voor moet uitkijken
Ja, super auto's. Lekker fel voor een 1.6'je, 5 deurs is ook makkelijk.quote:
Thanksquote:
Maar Seat is altijd wel tof.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Antraciet.Gheghe, ik ben geen brokkenpiloot hoor
Top, bedanktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Laatste nummer dit, zo ff voetbal kijken
Oh je draaidequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Thx voor de tunes, man!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:30 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik later geld teveel heb wil ik wel een Leon
Ik heb bij die hele regio zoiets van "wil de laatste het licht uitdoen".quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:30 schreef Insomnium het volgende:
Middag!
Tering wat een gedoe om Syrie zeg.
Rusland zegt Neen. Iran gaat Syrie helpen.
Amerika is amerika en doet achterlijk.
POPCORN.
Hoi liefjes.
Ja dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb bij die hele regio zoiets van "wil de laatste het licht uitdoen".
Het moet vreselijk zijn als je er als gewone burger leeft, dat vind ik echt heel erg, maar ik geloof niet dat er ooit een vreedzame oplossing komt die ook nog duurzaam is.
Same here, maar je hebt natuurlijk ook weer te maken met onschuldige burgers daar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.
Maar de situatie is wel steeds vervelender aan het worden daar.
En Amerika moet gewoon opdonderen. Ik heb de woorden van Kerry gelezen over de * gifgas aanval * Puur speculatie en leugens.
Voor de burgers vind ik het vreselijk.
Maar soms denk ik ook wel eens gooi er een bom op en begin in die regio helemaal opnieuw
Heya!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar je hebt natuurlijk ook weer te maken met onschuldige burgers daar.
Als ze allemaal hun temperamentje wat konden temperen...
En hee dude!
Het zijn landen die bestaan uit verschillende stammen en groeperingen, die gaan nooit democratisch samenleven, dat hebben ze nooit gedaan. Misschien hč, misschien is voor zo'n samenstelling van je bevolking een dictatuur in een bepaalde vorm ook wel de oplossing. We kunnen niet zomaar iedereen en overal onze manier van samenleving opdringen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.
Maar de situatie is wel steeds vervelender aan het worden daar.
En Amerika moet gewoon opdonderen. Ik heb de woorden van Kerry gelezen over de * gifgas aanval * Puur speculatie en leugens.
Voor de burgers vind ik het vreselijk.
Maar soms denk ik ook wel eens gooi er een bom op en begin in die regio helemaal opnieuw
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heya!
Je weet dat ik gisternacht naar de chinees ging voor voedsel voor vrouwlief he?
Kwam ik eindelijk terug.
* Ja ik ben misselijk heb geen honger meer. Zet het uit mijn zicht *
Daar ben ik het compleet mee eens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn landen die bestaan uit verschillende stammen en groeperingen, die gaan nooit democratisch samenleven, dat hebben ze nooit gedaan. Misschien hč, misschien is voor zo'n samenstelling van je bevolking een dictatuur in een bepaalde vorm ook wel de oplossing. We kunnen niet zomaar iedereen en overal onze manier van samenleving opdringen.
Ik was ook wel een klein beetje pissig erover.quote:
Dat had ik dan ook wel verwachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was ook wel een klein beetje pissig erover.
MAAR ik heb wel de halve nacht chinees lopen bunkeren als een malle
Klopt! Kijk maar naar Tunesië en Egypte!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn landen die bestaan uit verschillende stammen en groeperingen, die gaan nooit democratisch samenleven, dat hebben ze nooit gedaan. Misschien hč, misschien is voor zo'n samenstelling van je bevolking een dictatuur in een bepaalde vorm ook wel de oplossing. We kunnen niet zomaar iedereen en overal onze manier van samenleving opdringen.
Wijze woorden van een wijze kat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:39 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik zou zeggen gooi eerst maar eens een enorm slot op elke religie. Daar komt de meeste ellende uit voort. Daarnaast moeten we ons juist helemaal terugtrekken uit die regio. Zij willen schijnbaar graag elkaar afmaken. Ik zou zeggen ze doen maar...
De pagan religies kan ik respect voor hebben inderdaad!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wijze woorden van een wijze kat.
Maar toch vreemd dat de oude heidense geloven dat niet hadden.
Die legden hun godsdienst niet op aan andere mensen.
Alleen de grote * moderne * religies doen dat.
Daar ben ik mee groot gebracht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:42 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De pagan religies kan ik respect voor hebben inderdaad!
Zie het als een vechtpartij op een schoolplein, als je het die kinderen zelf laat uitvechten is het binnen een hele korte tijd gefixt. Kent iedereen zijn plek en gaat iedereen verder tot de orde van de dag. Maar als volwassenen zich ermee bemoeien wordt het altijd een gigantisch dramaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:39 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik zou zeggen gooi eerst maar eens een enorm slot op elke religie. Daar komt de meeste ellende uit voort. Daarnaast moeten we ons juist helemaal terugtrekken uit die regio. Zij willen schijnbaar graag elkaar afmaken. Ik zou zeggen ze doen maar...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heya!
Je weet dat ik gisternacht naar de chinees ging voor voedsel voor vrouwlief he?
Kwam ik eindelijk terug.
* Ja ik ben misselijk heb geen honger meer. Zet het uit mijn zicht *
Dat kunnen soms de beste vrienden worden daarna. Dat weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie het als een vechtpartij op een schoolplein, als je het die kinderen zelf laat uitvechten is het binnen een hele korte tijd gefixt. Kent iedereen zijn plek en gaat iedereen verder tot de orde van de dag. Maar als volwassenen zich ermee bemoeien wordt het altijd een gigantisch drama
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was ook wel een klein beetje pissig erover.
MAAR ik heb wel de halve nacht chinees lopen bunkeren als een malle
Toch een vreemd iets. Dat hij zoveel dingen correct heeft voorspelt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:45 schreef dekatophetspek het volgende:
Zou die verdomde Nostradamus dan toch nog gelijk gaan krijgen met zijn 3e Wereldoorlog die ontstaat in het Midden-Oosten?
"You will see, sooner and later, great changes made, Extreme horrors and vengeances: For as the moon is thus led by its angel, The heavens draw near to the reckoning."
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Toch een vreemd iets. Dat hij zoveel dingen correct heeft voorspelt.
Oh het lijkt me zeer plausibel dat het daar gaat beginnen ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:45 schreef dekatophetspek het volgende:
Zou die verdomde Nostradamus dan toch nog gelijk gaan krijgen met zijn 3e Wereldoorlog die ontstaat in het Midden-Oosten?
"You will see, sooner and later, great changes made, Extreme horrors and vengeances: For as the moon is thus led by its angel, The heavens draw near to the reckoning."
Het is sowieso niet verstandig om alles klakkeloos over te nemen van de media.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:52 schreef dekatophetspek het volgende:
Maar ja, wie zegt dat het geen Amerikanen waren die die napalmbom op die school hebben gegooid. Als ik zie hoe dat land met zijn eigen volk omgaat zou mij dit, in het kader van 'Let's start another profitable war!' zomaar waar kunnen zijn! Het is daar tenslotte 1 en al propaganda momenteel. Je kunt niemand vertrouwen wb media en pers op dat gebied.
Echt wel!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Toch een vreemd iets. Dat hij zoveel dingen correct heeft voorspelt.
Kijk dat is nieuws dat ik liever hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:58 schreef Uccie het volgende:
Ah fijn gup doet het weer
Amy ook al geweest
Neemt niet weg dat hij heel veel dingen enigzins correct had.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!Aan de andere kant kun je zijn woorden wel op verschillende manieren opvatten omdat het allemaal heel vaag omschreven is om heksenvervolging of zo te voorkomen.
Manson een paar minuten geleden wel!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:58 schreef Uccie het volgende:
Ah fijn gup doet het weer
Amy ook al geweest
Ja idd!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij heel veel dingen enigzins correct had.
En dat op zichzelf is uniek en apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:04 schreef ToT het volgende:
Vandaag weer ff 2 paintjes gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Valt weinig over te zeggen: je hebt gewoon gelijk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:05 schreef Insomnium het volgende:
NIEMAND DIE INGAAT OP MIJN WALL OF TEXT?
Ja, precies toen ik posttequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Manson een paar minuten geleden wel!
Jawel maar zat nog even te broeden op een gepaste reactie. Ben het in grote lijnen zeker met je eens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:05 schreef Insomnium het volgende:
NIEMAND DIE INGAAT OP MIJN WALL OF TEXT?
Dat is iets van alle tijden. In vroegere tijden mochten Katholieken niet hun bijbel lezen (de meesten waren analfabeet dus dat lukte prima) zodat de kerkhoofden macht konden behouden. Je kon zo in elk geval alles aan dat onwetende volk wijs maken.quote:Mass control through media is iets van elke dag.
Daar lijken veel mensen mee te denken inderdaad.quote:De media in dit geval speelt in op de onderbuik gevoelens.
Mensen zijn nou eenmaal kuddiedieren! Uitzonderingen die wel zelf kunnen denken daar gelaten.quote:kuddevolk
zijn gangetje...quote:
Klopt. Druk bezig met voorbereidingen voor mijn allereerste vinyl release binnenkort. Single EP met 4 stoner en skatepunk bands..quote:
Hmm, dat klinkt 50% goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Rustig. De nacht relatief pijnloos overleefd.
Ah tof! Wanneer is het zo ver?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:18 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Klopt. Druk bezig met voorbereidingen voor mijn allereerste vinyl release binnenkort. Single EP met 4 stoner en skatepunk bands..
Binnen twee maanden. Dat is de huidige wachtlijst bij de vinyl persersquote:
LOLquote:
Hmm blijkbaar als je 2 maanden moet wachten o.ķquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Binnen twee maanden. Dat is de huidige wachtlijst bij de vinyl persersVinyl is weer hot momenteel
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Binnen twee maanden. Dat is de huidige wachtlijst bij de vinyl persersVinyl is weer hot momenteel
Ah, geluk bij een ongeluk dan maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Ja ik had gisteren weer een nierbloeding, en het ging langzaam maar zeker meer pijn doen.
Toen ik zoiets had van: "Als het nu nog erger wordt, ga ik aan de diclofenac", maar toen werd het niet erger, en het zakte op een gegeven moment redelijk snel ook weer af.
Ik zit al 20 jaar te broeden op dit idee maar heb nu eindelijk de mogelijkheid om het te realiseren. Dan kan ik die twee maanden ook nog wel overlevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm blijkbaar als je 2 maanden moet wachten o.ķ
Maar dan is vinyl ook wel erg tof.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, geluk bij een ongeluk dan maar
En no offence, maar jij hebt ook altijd wat he?
True, en nu heb je wat om naar vooruit te kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik zit al 20 jaar te broeden op dit idee maar heb nu eindelijk de mogelijkheid om het te realiseren. Dan kan ik die twee maanden ook nog wel overleven
Ouch. Je hebt geen zwak lichaam/afweersysteem ofzo? :'Dquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]Klopt idd!
Ja die nierbloeding is de 3e keer dat ik dat heb, voor zover ik weet. Wel vaker wat pijn gehad daar.
Mwah.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Ouch. Je hebt geen zwak lichaam/afweersysteem ofzo? :'D
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:31 schreef dekatophetspek het volgende:
Met andere woorden je bent zo ongeveer een complete wandelende medische encyclopedie? Damn!
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:31 schreef dekatophetspek het volgende:
Met andere woorden je bent zo ongeveer een complete wandelende medische encyclopedie? Damn!
Technisch wel....qua muzieksmaak af en toe een beetje dubieusquote:
nog steeds Toppop?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Technisch wel....qua muzieksmaak af en toe een beetje dubieus
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Uccie het volgende:
Ik heb even een experiment gedaan met een aardappel en de magnetron...en nu hebben de vogeltjes gezonde chips
Dat is een hoop tonijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef D. het volgende:
Net 36 blikjes tonijn gehaald
2e gratis, bij Appie
Eet je het elke dag?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
36x 185gr
Meer paste niet in mijn doosje
Als alleen de tweede gratis was heb je er 35 moeten betalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef D. het volgende:
Net 36 blikjes tonijn gehaald
2e gratis, bij Appie
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als alleen de tweede gratis was heb je er 35 moeten betalen.
Ik vond dat dus te flauw om te postenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als alleen de tweede gratis was heb je er 35 moeten betalen.
Ik houd dus niet van tonijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:52 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna iedere dag ja
Is gezond met veel eiwitten, dus goed om te groeien
Andere vis is ook lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd dus niet van tonijnmaar ik eet wel andere vis.
Makreel!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef D. het volgende:
Iemand tips voor het avondeten?
En nee, geen tonijn
Gerookte kip, dat eet ik straksquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef D. het volgende:
En nee, geen tonijn
Paardenentrecootje, tezamen met wat aardappels bakken in-de-schil en broccoli.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef D. het volgende:
En nee, geen tonijn
*idee meeneemtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Paardenentrecootje, tezamen met wat aardappels bakken in-de-schil en broccoli.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe me een lol en vreet dan dit paard op!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik al op mijn brood
Ik ga wel even kijken wat er nog in de winkel ligt
Tot 'zo'
Volgens mij heb jij echt niets te doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe me een lol en vreet dan dit paard op!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt niets te doen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:39 schreef ToT het volgende:
Fijn!
In datum vergist!Ik dacht dat het vandaag de 30 was. Ik zou naar een verjaardag gaan. Stuur ik net een Whatsapp naar iemand met wie ik mee zou rijden. "Ja dat was gisteren."
FUCK!
Misschien doen ze het vanavond dunnetjes over?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kon wel weer ff een feestje gebruiken!
Ik snap niet dat mensen hamburgers thuis etenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:48 schreef D. het volgende:
Ow, het is salade, rösti en hamburger geworden
En die hamburger doe ik dan x2, en op een broodje
LOLquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien doen ze het vanavond dunnetjes over?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hamburgers thuis eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |