quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TT sluit mooi aan bij de poepluiers
Doe dan maar dezequote:
Volgens mij zijn wij ongeveer even oudquote:
doe dat maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef APK het volgende:
Ik ga de aflevering van de serie die ik klaar had staan voor een rustige vrijdagavond maar even cancellen
Je luistert niet eens en plaatst al een nieuwequote:
Die kan er ook wel bij.quote:
ik zit nog bij Robert Longquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Je luistert niet eens en plaatst al een nieuwe
Hij kent die uit zijn hoofd gok ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken The Worker al en ik vind Marliese mooier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Die sla ik over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zit nog bij Robert Long
Die is echt Ambachtelijk Kut ja!quote:
The worker past wel bij sjoef, die heeft er net weer een zware week opzitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken The Worker al en ik vind Marliese mooier.
Tis idd weekend en Marliese ken ik nog niet ...quote:
Nog een platenspelert kopen? Een echte Dual.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:40 schreef chufi het volgende:
En gelijk F Z ff downloaden want die had ik blijkbaar nog niet in mn collectie... (wel op LP)
Nee ik heb een Thorensquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een platenspelert kopen? Een echte Dual.
Dan loopt iedereen weer 7 minuten achter na Bohemian Rhapsodyquote:
Ik dacht meer aan bycicle race,quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dan loopt iedereen weer 7 minuten achter na Bohemian Rhapsody
Daarnaast is alleen het werk ervoor interessant in 40+quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dan loopt iedereen weer 7 minuten achter na Bohemian Rhapsody
Dat is ook een mooi nummer...quote:
Okay, ik ga weer even 4 minuten niks anders aanklikkenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik ga weer even 4 minuten niks anders aanklikken![]()
Queen heeft het dus gewoon geschoept.quote:
Probeer het met een clipquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan bycicle race,
Tieten op de fiets en verder een kut nummer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het met een clip
Alles okay verder?
On tablet, wat ik te weinig snap voor kecke clips.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het met een clip
Alles okay verder?
Okayish, waarom doe je rare smileys?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
On tablet, wat ik te weinig snap voor kecke clips.
En zeker goed hier. :-) :-) :-)
Joe?
Lekkere ouwe shit :-)quote:
Jij bent gewoon mijn Sky Radioquote:
Oh ja met dr moederwratje ,,,, sugar me babe Hmmmmquote:
True, ga ik even doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die andere opera is een aanrader.
Neuh, al een tijdje maar te lui om te verdiepen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Okayish, waarom doe je rare smileys?
Heb je die tablet net binnen?
Wekenlang zag je dat in TopPop, ken het nog steeds uit mijn hoofd zonder de video te starten.quote:
Ha ha ha ha ha ha, ha ha ha ha ha ah!quote:
Jahahaha dat is een pareltje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha, ha ha ha ha ha ah!
Begin 70-er jaren vele hits met dat soort songsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jahahaha dat is een pareltje.
Het schijnt dat je ook de Smart TV, de verwarming en zelfs de vrouw er mee kunt aansturen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:54 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Neuh, al een tijdje maar te lui om te verdiepen.
oh dear, die gaat straks weer losquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe een wijntje pakken
De vrouw weet ik niet aangezien ik daar niet aan doe, maar de Smart TV lukt wel maar waarom als ik ook een Universele Logitech AB heb liggen ..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook de Smart TV, de verwarming en zelfs de vrouw er mee kunt aansturen!
Neuh, gewoon IE 10 en ernaast Chrome, staat wel op mijn PC maar zelden dat ik 3 browsers nodig heb.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:00 schreef APK het volgende:
Piet, jij als alles-nerd-internet-computer-kenner.
Gebruik jij Firefox?
Normaal word je al dronken als het gras dat je 's morgens graast in jouw buik begint te gisten, dus dit is een grote stapquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... valt mee tis maar zo'n klein flessie
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Normaal word je al dronken als het gras dat je 's morgens graast in jouw buik begint te gisten, dus dit is een grote stap
Oh jammer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, gewoon IE 10 en ernaast Chrome, staat wel op mijn PC maar zelden dat ik 3 browsers nodig heb.
Doet het niet bij mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ouwe shit in een nieuw jasje![]()
ik ben er nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Caro al ... En gilbert heeft het over je flesje
ow ik bedoelde bij gilbertquote:
Die is ook memorabelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind Gilbert beter, vooral deze:
Jawel maar wij gaan nog aardig snel voor stel oude 40+ .quote:
IDDquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel maar wij gaan nog aardig snel voor stel oude 40+ .
Als die vent die kogel wil afvuren en dan toch maar niet at vind ik mooiquote:
Ik was bij met mijn likes en don't likes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel maar wij gaan nog aardig stel voor snel oude 40+ .
Volgens mij loop ik inmiddels 20 jaar voor met Chrissie en die is ook al oudquote:
Toch is het wel een leuk nummer, de Golden Earrings hebben ook paar leuke uit die tijd en nog meer vage NL bandjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik inmiddels 20 jaar voor met Chrissie en die is ook al oud
Tis wat je voorlopen vind .... ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik inmiddels 20 jaar voor met Chrissie en die is ook al oud
Uit eind 60 begin 70 heb je een hele hoop goede Nederlandse Pop muziek en historie .. Waarvan Robbie van Leeuwen er 1 van is ,,quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch is het wel een leuk nummer, de Golden Earrings hebben ook paar leuke uit die tijd en nog meer vage NL bandjes.
Was puur een opmerking over tijd en hoe Stephen Hawking dat soort dingen bekijjktquote:
quote:
Wat Stephen Hawking over muziek denkt zal ons verder niet boeien ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Was puur een opmerking over tijd en hoe Stephen Hawking dat soort dingen bekijjkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerrit Dekzeil.quote:
Heerlijke VPRO tijd in Barend Servet of Sjef van Oekels ....quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Stephen Hawking over muziek denkt zal ons verder niet boeien ...Alle konijntjes gaan momenteel dood in het gebied dat jij in jouw spoiler noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myxamotose
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
You wake up in the mornin'
Je wordt wakker op een morgen
-Knip-
![]()
De Discohoek zoeken op joutoep en je komt te gekke dingen tegen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heerlijke VPRO tijd in Barend Servet of Sjef van Oekels ....
Dat gebeurde 40 jaar geleden ook op Terschelling ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Alle konijntjes gaan momenteel dood in het gebied dat jij in jouw spoiler noemt.
Myxamotose
Donna Summer werd dus bekend in de Van Oekel's Discohoek en de rest van het verhaal is bekend.quote:
ik vermaak me wel op het momentquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:30 schreef APK het volgende:
Ik verveel me zo (In Amsterdan Noord) vond ik trouwens veel beter
Yep indeed.. Maar dat gebeurde met vele andere artiesten via Hollandquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Donna Summer werd dus bekend in de Van Oekel's Discohoek en de rest van het verhaal is bekend.
Gaat lekker met de wijn?quote:
Vicky Leandrosquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat lekker met de wijn?
Jij had toch ook ooit zo'n geniale schlager -in het Duits, lol- over Griekse wijn?
Best wel geniaal eigenlijk, hoewel ik denk dat ze het zonder Wim T. ook wel gered zou hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Donna Summer werd dus bekend in de Van Oekel's Discohoek en de rest van het verhaal is bekend.
Chi Coltrane ook sowieso met die wapperende haren. Dat vette stuk gehaktbrood volgens mij ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep indeed.. Maar dat gebeurde met vele andere artiesten via Holland
neh deze is beterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat lekker met de wijn?
Jij had toch ook ooit zo'n geniale schlager -in het Duits, lol- over Griekse wijn?
En versta je dat allemaal? Udo versta ik welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh deze is beter![]()
heb ik zelfs in mijn profiel staan
Hij zegt, ik ga lekker mijn eigen gang wat jij er ook van vindtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En versta je dat allemaal? Udo versta ik wel
Ja die ja!quote:
Griechischer Wein!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]innd s een paar uur
Omdat ik dat top vind : Een kusje van Sjoefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]innd s een paar uur
Whehehequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik dat top vind : Een kusje van Sjoef
Is volgens mij een beetje te obscuur voor de mainstream peoples hieroquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kusje van sjoefmaar dat zegt niet zoveel ben ik bang
Doe ik straks als jij die van mij ook straks doetquote:
daar zit ik alquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik straks als jij die van mij ook straks doet
Doe nog effe die ene die je altijd met WJ deed, want ik kan er niet opkomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik straks als jij die van mij ook straks doet
Zeker de moeite waard om die eens te checken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Is volgens mij een beetje te obscuur voor de mainstream peoples hiero
was de laatstequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem dan steeds een nieuwe.
oké effe luisterenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef chufi het volgende:
Ooit live mogen zien in een Spaans gehucht ..
ja diequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik word daar z o vrolijk van![]()
Jezus, te veel goede muziek om naar te luisterenquote:
Da's het voordeel van bier, steeds weer een nieuwe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was de laatsteen daar baal ik best wel van
Te gek dit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef chufi het volgende:
Ooit live mogen zien in een Spaans gehucht ..
Allen 60 plus
heb ik helemaal geen zin in nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, te veel goede muziek om naar te luisteren
WJ en ik hadden een anderequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe nog effe die ene die je altijd met WJ deed, want ik kan er niet opkomen![]()
met die hindoes of zoiets
Niet je ding... Zuidelijke dansjes ... (Ooit een NED docu van gemaakt van dit ensemble... onder dezelfde naam Lagrimas Negras)quote:
ja maar volgens mij was dat iets speciaals waar ik niks vanaf wistquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
WJ en ik hadden een andere
![]()
![]()
![]()
![]()
andere clip overigens
Nu ga ik naar Les Negrettes Vertes oid zoekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet je ding... Zuidelijke dansjes ... (Ooit een NED docu van gemaakt van dit ensemble... onder dezelfde naam Lagrimas Negras)
ik heb 4 second geluisterd hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet je ding... Zuidelijke dansjes ... (Ooit een NED docu van gemaakt van dit ensemble... onder dezelfde naam Lagrimas Negras)
Geeft niet Fann... We zijn niet getrouwd .of zo ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb 4 second geluisterd hoorhad ik geen zin in
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft niet Fann... We zijn niet getrouwd .of zo ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:11 schreef chufi het volgende:
Deze ik ook wel heel relaxed ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je dit draaien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Bazen
Hele zomer geen last van muggen gehad, word ik opeens helemaal lekgeprikt
Neuh, ik eindig met #Thickie!quote:
Dexter Gordon hangt hier aan de muur.quote:
Cool PPquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dexter Gordon hangt hier aan de muur.
Deze:
[ afbeelding ]
Mag.. Leuke video iddquote:
Ja die Elvis heeft ooit mooi Jazz album gemaakt.quote:
Zo'n mooie stem, maar is hij happy?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die Elvis heeft ooit mooi Jazz album gemaakt.![]()
Deze ook![]()
Geen ideequote:
Dat doet het niet voor mij, beetje zeikwijverig....quote:
'Hij was best wel een goed acteur ookquote:
Wist ie tot het eind aardig goed vol te houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
'Hij was best wel een goed acteur ook
Yep maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wist ie tot het eind aardig goed vol te houden.
Verslavend is hetquote:
Ik click de een en krijg ook gelijk tig andere suggesties...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel joetoeb clipjes ik kan verzinnen.
Heb een soort van fotografisch geheugen voor wat ik hoor en de naam die erbij hoortquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik click de een en krijg ook gelijk tig andere suggesties...
Zonder geluid is dat prima te doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:17 schreef chufi het volgende:
Maar ik hou het voor gezien met een Mexicaans meisje....![]()
Binnenkort is mijn balkontuin weer klaar om te roken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:28 schreef chufi het volgende:
PP I quit smoking .... Al hoewel ik af en toe nog wel met Jamaicaanse Dames op pad ga ...
Lucky you... Maar volgens mij valt het in mijn geval ook wel mee hoor... Er zit gewoon niets tussenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort is mijn balkontuin weer klaar om te roken.![]()
Dames mogen mij wel want ik ben al bezet.
Gewoon beetje hosselen en weet je, waar en wanneer je het niet verwacht dan komt er ineens wat onverwacht op je pad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Lucky you... Maar volgens mij valt het in mijn geval ook wel mee hoor... Er zit gewoon niets tussen
Ja wie weet ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon beetje hosselen en weet je, waar en wanneer je het niet verwacht dan komt er ineens wat onverwacht op je pad.
Druk maken moet je doen wanneer je vrouw tegenkomt die je wilt hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet ...
Ik maak me er niet druk om ... Zou leuk zijn, dat wel![]()
Normaal houd ik niet van dat gladde maar hier is het gewoon gepast en zo meteen die andere nog luisteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 04:13 schreef chufi het volgende:
Zijn Hallelujah vind ik ook altijd nog 1 van de mooiste (op die van Leonard Cohen zelf na dan )
Top maar ik hou het er bij voor vannacht ... Trusten PPquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Normaal houd ik niet van dat gladde maar hier is het gewoon gepast en zo meteen die andere nog luisteren.
Ik ga je nog ff wakker houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 04:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Top maar ik hou het er bij voor vannacht ... Trusten PP
De oude Paradiso portier, annex dichter en ook hosselaar...quote:
Hihi, je weet, mijn vrouw reageerde nog wel op eenvoudige Atari-ST basic, op Android geeft ze geen krimp.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook de Smart TV, de verwarming en zelfs de vrouw er mee kunt aansturen!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
En om ook nog een on-topic bijdrage te leveren.
Check die bakkebaarden
Vandaag welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nog meer ouwe shit! Het is nu toch een muziektopic geworden![]()
Dat is toevalligquote:
verkeerde clipquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is toevalligvanavond ''familiedag''
![]()
Alleen mijn ouders zullen er niet bij zijn, te ziek, maar de rest is er!
Ik ga me effe toonbaar maken
Deze man is king side beard hell yeah! Mungo j is cewlquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
En om ook nog een on-topic bijdrage te leveren.
Check die bakkebaarden
En in de middagquote:
Zie ik zo bleekquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knal er zelf ook 1 in dan muts.
Geniaal programma!quote:
Ik ben echt in de stemming voor helemaal verkeerde muziek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Geniaal programma!![]()
Mooie song ook, overigens
Het was een complot om die zure muis weg te pesten.quote:
Dat is waar, ik vind het leuker bij de burenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was al niet veel meer voor de YT
Volgens mij lok je haar er eerder meequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Het was een complot om die zure muis weg te pesten.
Heeft even geduurd, maar we zijn er bijna
Op dit moment zijn de buren niet zo blij met mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het leuker bij de buren
Als er aan me gedacht word is het ook wel leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Het was een complot om die zure muis weg te pesten.
Heeft even geduurd, maar we zijn er bijna
De bbq was toch afgelopen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het leuker bij de buren
Ja preciesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij lok je haar er eerder mee
Dat doen we altijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er aan me gedacht word is het ook wel leuk
Nee johquote:
Uhh watquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je nu aan het posten met karbonade in je bek?
Zit je met je laptop beneden aan het water dan?quote:
Laptops kunnen niet zo goed tegen water.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je met je laptop beneden aan het water dan?
Ik zeg toch ook niet "in het water"quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laptops kunnen niet zo goed tegen water.
De drempel bij Soury is volgens mij niet zo hoog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet "in het water"
Oh nee ik zit weer veilig boven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je met je laptop beneden aan het water dan?
Ik struikelde er wel overquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De drempel bij Soury is volgens mij niet zo hoog.
Even kijken, jaahh de mijne staat er ook nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Staan er geparkeerde auto's onder je raam?
Als daar wat boven op het dak dondert, lig jij er dan wakker van?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Even kijken, jaahh de mijne staat er ook nog
Deze snap ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als daar wat boven op het dak dondert, lig jij er dan wakker van?
Oh ok, ik snap het nog steeds niet. Maar ja ik woon niet in een tokkie buurtquote:Op zondag 1 september 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boze mensen die spullen uit het raam gooien.
Ja jaquote:
Ja maar de gekste mensen doen het ...quote:Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok, ik snap het nog steeds niet. Maar ja ik woon niet in een tokkie buurt
Hier niet.quote:Op zondag 1 september 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de gekste mensen doen het ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |