quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TT sluit mooi aan bij de poepluiers
Doe dan maar dezequote:
Volgens mij zijn wij ongeveer even oudquote:
doe dat maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef APK het volgende:
Ik ga de aflevering van de serie die ik klaar had staan voor een rustige vrijdagavond maar even cancellen
Je luistert niet eens en plaatst al een nieuwequote:
Die kan er ook wel bij.quote:
ik zit nog bij Robert Longquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Je luistert niet eens en plaatst al een nieuwe
Hij kent die uit zijn hoofd gok ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken The Worker al en ik vind Marliese mooier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Die sla ik over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zit nog bij Robert Long
Die is echt Ambachtelijk Kut ja!quote:
The worker past wel bij sjoef, die heeft er net weer een zware week opzitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken The Worker al en ik vind Marliese mooier.
Tis idd weekend en Marliese ken ik nog niet ...quote:
Nog een platenspelert kopen? Een echte Dual.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:40 schreef chufi het volgende:
En gelijk F Z ff downloaden want die had ik blijkbaar nog niet in mn collectie... (wel op LP)
Nee ik heb een Thorensquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een platenspelert kopen? Een echte Dual.
Dan loopt iedereen weer 7 minuten achter na Bohemian Rhapsodyquote:
Ik dacht meer aan bycicle race,quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dan loopt iedereen weer 7 minuten achter na Bohemian Rhapsody
Daarnaast is alleen het werk ervoor interessant in 40+quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dan loopt iedereen weer 7 minuten achter na Bohemian Rhapsody
Dat is ook een mooi nummer...quote:
Okay, ik ga weer even 4 minuten niks anders aanklikkenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik ga weer even 4 minuten niks anders aanklikken![]()
Queen heeft het dus gewoon geschoept.quote:
Probeer het met een clipquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan bycicle race,
Tieten op de fiets en verder een kut nummer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het met een clip
Alles okay verder?
On tablet, wat ik te weinig snap voor kecke clips.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het met een clip
Alles okay verder?
Okayish, waarom doe je rare smileys?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
On tablet, wat ik te weinig snap voor kecke clips.
En zeker goed hier. :-) :-) :-)
Joe?
Lekkere ouwe shit :-)quote:
Jij bent gewoon mijn Sky Radioquote:
Oh ja met dr moederwratje ,,,, sugar me babe Hmmmmquote:
True, ga ik even doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die andere opera is een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |