Bedankt. Nu weet ik dat ze nog niet zijn geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
Foute onjuistheden in en tt leveren een ban op.
Liever niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal je voordragen bij de koningin.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hierop krijg je 'ja' als antwoord.
Getekende tieten in een OP zijn ook goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt. Nu weet ik dat ze nog niet zijn geweest
Knevelen voor de Bungapartyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Alleen maar chickies in het publiek.
Je moet wat met de laatste afterparty van KvdB, goed geregeld.
Tuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou zeg, mag toch wel dingen vragen.
Stijntje is mijn adoptiekindje en JR.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve Stijntje natuurlijk.
Vijftien euro he. Komen meiden op af.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Ja. Alleen is Koefnoen al geweest volgens de TT.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Present.
Is het een beetje een topshow jongens?
Echt? Klote.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Alleen is Koefnoen al geweest volgens de TT.
Geld en wijn. Dit is het walhalla van de zestienjarige chick.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vijftien euro he. Komen meiden op af.
Mooi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat.
[..]
Stijntje is mijn adoptiekindje en JR.
Oh jammer man.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Alleen is Koefnoen al geweest volgens de TT.
En Corriequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geld en wijn. Dit is het walhalla van de zestienjarige chick.
Hier is alleenmaar slowchatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Present.
Is het een beetje een topshow jongens?
HE WAT???quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier is alleenmaar slowchat
Dat word wel heel persoonlijk Traveltje. Dat je mag vragen betekent natuurlijk niet dat ik overal antwoord op geef hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mooi.
Ben je eerlijk?
Ben je meedogenloos?
Ben je gelukkig?
Knevel groupiesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Geef me even de namen van die slowchatters, die pak ik dan wel even aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad, baggertopic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel strijken dan he? Niet van dat gekreukelde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef Drugshond het volgende:
Droger maar weer aanzwieren, zitten de kleren van morgen in.
Ho stop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat word wel heel persoonlijk Traveltje. Dat je mag vragen betekent natuurlijk niet dat ik overal antwoord op geef he
Deed mijn leraar Latijn ook altijd tijdens de les.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
Knevel gaat de krant maar lezen, omdat saai.
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fuck dit topic, ik ben weg
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jij verwacht net zulks een kwalitatief goede posts als in TV SC?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gloryhunter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nat ophangen....en wachten (is ook een optie).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel strijken dan he? Niet van dat gekreukelde.
Iedereen kent de beelden daarbij. Iedereen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had het niet visueel.
Dit is GGMM.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ken alleen jullie en Lambiek.
Kan maar strijken is beter hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nat ophangen....en wachten (is ook een optie).
Gaat Specularium morgen vrouwonvriendeiljke opmerkingen maken? Ga jij manonvriendelijke opmerkingen maken?quote:
Nee. Ik ken ook nog Monopoly want die kan zich niet scheren had ik gezien op de foks tv filmpje met die dikke boy.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is GGMM.
[ afbeelding ]
Die heb je vast wel eens eerder gezien. Het is een machtig man.
Nou bedankt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Sinterklaasje had wel een beetje gelijk, dit is best een kuttopic geworden de laatste tijd
Ik durf niks te zeggen, dat eerste weet ik niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat Specularium morgen vrouwonvriendeiljke opmerkingen maken? Ga jij manonvriendelijke opmerkingen maken?
Nat ophangen krijg je van die hangafdrukken bij de schouders als het een beetje soepel materiaal is.quote:
Niet te heet zetten en met stoom strijken. In tegenstelling tot de meeste mensen vind ik strijken niet erg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ik afdrukken achterlaat van de strijkbout.
Maandag weer discussiëren over wie Jeroen meeneemt de boot in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Sinterklaasje had wel een beetje gelijk, dit is best een kuttopic geworden de laatste tijd
Ik was een tijdje weg, vandaar. Maar ik ben er weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Heej pietje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:44 schreef Travel. het volgende:
O Karina. Op die meet he. Zeg je dan zo : ''He specularium!''.
Of gewoon: ''He Keesjan''
Het is voor ons toch ook vakantie. Knevel = vakantie. P&W is serieus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja is toch zo. Het gaat echt nergens meer over
Ah gelukkig, kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was een tijdje weg, vandaar. Maar ik ben er weer.
Een rondje met namen en hobbies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:44 schreef Travel. het volgende:
O Karina. Op die meet he. Zeg je dan zo : ''He specularium!''.
Of gewoon: ''He Keesjan''
Witteman zit volgens mij echt in een midlifecrisis. Met z'n jonge vlam.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het is voor ons toch ook vakantie. Knevel = vakantie. P&W is serieus.
Misschien kan je je favoriete games delen met de rest om de kwaliteit van vroeger te benaderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was een tijdje weg, vandaar. Maar ik ben er weer.
Pics?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Witteman zit volgens mij echt in een midlifecrisis. Met z'n jonge vlam.
Heb jij dat on-officiële fokmeet filmpje dat ze zo allemaal lachen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een rondje met namen en hobbies.
Watte?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je je favoriete games delen met de rest om de kwaliteit van vroeger te benaderen.
Nee ik denk dat ik die net gemist heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Heb jij dat on-officiële fokmeet filmpje dat ze zo allemaal lachen?
Okee tot over twee minuten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Watte?
Wat een kut-topic is dit geworden zeg. Ik ben weg.
Okequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Watte?
Ken je deze niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee tot over twee minuten.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Watte?
En Oldbies meet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grap is.
Welke van deze is Karina?quote:
Ik kende ze echt nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:50 schreef Travel. het volgende:
Kom op jongens, die filmpjes zijn al heul oud. Klassiekers.
Als ik dit drie jaar geleden gezien had had ik nooit geregistreerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:50 schreef Travel. het volgende:
Kom op jongens, die filmpjes zijn al heul oud. Klassiekers.
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kende ze echt nietNu ga ik sowieso niet naar meets.
Die eerste twee zijn nep manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kende ze echt nietNu ga ik sowieso niet naar meets.
Ga jij ook naar die NWS meet?quote:
Huh echt allemaal?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn nep man
Die Mario-kart ook.
Geupload door OerbeerFOKquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn nep man
Die Mario-kart ook.
Overweeg het nu wel. Zullen we samen gaan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij ook naar die NWS meet?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik dit drie jaar geleden gezien had had ik nooit geregistreerd.
Zal hij wel ergens gevonden hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geupload door OerbeerFOK
Degene die deze poets gebakken heeft stak er wel veel tijd in.
Als jij mijn handje vasthoudt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Overweeg het nu wel. Zullen we samen gaan?
Nee, die met Mario Kart en Oldbies kwam ik net pas tegen toen ik op zoek was naar die lach-meet. Echt waar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen die met Yvonne niet, weet je best.
Oh oke. Die zijn ook nep denk ik hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee, die met Mario Kart en Oldbies kwam ik net pas tegen toen ik op zoek was naar die lach-meet. Echt waar.
Allemaal echt. In een ben ik zelfs te bewonderenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh oke. Die zijn ook nep denk ik hoor.
Linkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allemaal echt. In een ben ik zelfs te bewonderen
Ja tuurlijk manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allemaal echt. In een ben ik zelfs te bewonderen
Denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh oke. Die zijn ook nep denk ik hoor.
Erica in de Tuk Tukquote:
Die in dat tehuis zat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Travel. het volgende:
Karina, hoe heette die jongen nou met oranje haar die altijd filmpjes van zichzelf maakte. Ook hoe hij dingen at enz. Paar draadjes zaten er los.
Die ken ik niet. Ik ken alleen dat filmpje met Yvonne eigenlijk. Waarvan ik weet dat het echt is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Travel. het volgende:
Karina, hoe heette die jongen nou met oranje haar die altijd filmpjes van zichzelf maakte. Ook hoe hij dingen at enz. Paar draadjes zaten er los.
Ik heb een sixpack.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Mortaxx nu linkt naar een hete boy met een sixpack van hier tot Tokyo geloof ik hem niet.
Ik kom er nog op terug.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik ken alleen dat filmpje met Yvonne eigenlijk. Waarvan ik weet dat het echt is.
Noord én Zuid Holland zeker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Mortaxx nu linkt naar een hete boy met een sixpack van hier tot Tokyo geloof ik hem niet.
Over sixpack gesproken, ga een biertje klappenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
zo ken ik je weer. Ja, ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over sixpack gesproken, ga een biertje klappen
Even voelen. Experimenteren weet je wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee onder mijn shirt. Daar mag je handje niet komen.
Dat zou blijken dat Andries al weken niet meer echt aan tafel zat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef Travel. het volgende:
Ik had gehoopt dat ze Knevel zouden nadoen. Dit is niet grappig.
Ik zou je likken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even voelen. Experimenteren weet je wel.
Ik ben extra vroeg opgestaan vanmorgen om mijn haar zo te stylen dat het net lijkt of ik net uit bed kom.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chris Zegers in de trein
Nee die niet, deze, linksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hakim het regime van Rita Verdonk niet overleefd had.
Daardoor gaat de jeugd allemaal aan de jonko's zoals bijv. Rensie. Totaal onverantwoord.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die niet, deze, links
[ afbeelding ]
Wat speelt hij dan? Ik kijk het nooit meer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die niet, deze, links
[ afbeelding ]
Wat? Zit onze Rens aan de jonko's?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daardoor gaat de jeugd allemaal aan de jonko's zoals bijv. Rensie. Totaal onverantwoord.
Bijna louter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? Zit onze Rens aan de jonko's?
Nog even Renske.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
TV / [Pauw & Witteman #313] Straks een topshow
Hier verder
Ik kijk ook nooit, maar hier zit hij tussen Aart en Hakimquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat speelt hij dan? Ik kijk het nooit meer.
zo saai programma dat P&Wquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga ze missen. Maandag weer dat elitaire P&W.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog even Renske.
Of is hij er niet?
PIENJOOOOOOOWquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar hier zit hij tussen Aart en Hakim
[ afbeelding ]
Heerenveen slash Ajax hooligan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef alors het volgende:
[..]Wat moet er van deze jongen worden?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking? Dat is dat nou weer.
Ik mag ook niet kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking? Dat is dat nou weer.
Ik mag het ook niet zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen voor VIPS blijkbaar
Inderdaad, met vragen die over feiten gaan in plaats van gevoel,quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga ze missen. Maandag weer dat elitaire P&W.
Living Apart Togetherquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Theo Reitsma zou over de users in dit topic zeggen: "Het is een goed stel."
Nou, tot volgend jaar he. We bellen.
Toch wel he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Nou ja de laatste 2 weken hebben we hier in ieder geval lol gehad.
Veel plezier morgen, geniet ervanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Nou ja de laatste 2 weken hebben we hier in ieder geval lol gehad.
Dit. Tot volgend jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef Travel. het volgende:
Nou dan ga ik afscheid nemen hier. Tot januari. Het was me een genoegen.
Doe uit dat licht, weg dit topic.quote:
Bij P&W heb je van die serieuze users. Daar ben ik een beetje vang van. Dan word ik weer het braafste jongetje van de klas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoorAl was het af en toe best wel erg
Het lag ook gewoon aan het programma, als er een onderwerp was wat boeide merkte je meteen dat het een stuk minder was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij P&W heb je van die serieuze users. Daar ben ik een beetje vang van. Dan word ik weer het braafste jongetje van de klas.
Die pesten we wel weg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij P&W heb je van die serieuze users. Daar ben ik een beetje vang van. Dan word ik weer het braafste jongetje van de klas.
Waarom willen mensen elkaar toch altijd in het echt ontmoeten? Je wordt op één avond tientallen illusies armer...quote:
Wilde ik vroeger ook nooit. Maar het is best wel leuk hoor (en verrassend).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom willen mensen elkaar toch altijd in het echt ontmoeten? Je wordt op één avond tientallen illusies armer...
Ja, ik heb die eerste aflevering al een stuk gezien dus, hij staat al online. Ja ik ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel weer Spangas maandag alorsEn ik ga morgen even zoeken naar Dance Academy afleveringen.
Ik zou sowieso nooit ergens heen gaan waar ik met tien jaar verschil de jongste ben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde ik vroeger ook nooit. Maar het is best wel leuk hoor (en verrassend).
Oh dus we waren eigenlijk bijna helemaal bij? Dat is niet vaak met series.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik heb die eerste aflevering al een stuk gezien dus, hij staat al online. Ja ik ookmaar het seizoen loopt nog dus niet alle afleveringen zijn uitgezonden.
Oh ik ben altijd de oudste, maakt me niks uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit ergens heen gaan waar ik met tien jaar verschil de jongste ben.
Mag ik vragen hoe oud?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben altijd de oudste, maakt me niks uit.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ongeveer even oud als mijn vader dus.
Zit je vrouw weer eens niet te kijken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je een leuke dochter hebt mag je die wel meenemen naar de meet hehehe
Als Karina wel van kinderen had gehouden had het mijn moeder kunnen zijn.quote:
Misschien wil Karina ons wel adopteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Karina wel van kinderen had gehouden had het mijn moeder kunnen zijn.
Pimp Abo voor je verjaardag enzo.
Een schoonzoon die begint met "hehehe", dat begint al goed. Ben jij Krimson uit Suske en Wiske?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je een leuke dochter hebt mag je die wel meenemen naar de meet hehehe
Dan krijgt ze mijn hond er ook bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wil Karina ons wel adopteren.
Hoe vaak ga je dit filmpje nog posten?quote:
God heeft de pik op gays.quote:
Mijn hond is een braaf beesie joh, aansteller.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Geen honden, katten prima, maar honden vind ik eng.
ja kan best, maar ik ben echt bang voor alle honden. Geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is een braaf beesie joh, aansteller.
Tot het bittere eind.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit filmpje nog posten?
Veel gays hebben nog een prima leven Gordon heeft bijvoorbeeld een lekkere auto en lekker huis en een lekkere vrou... Oneequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God heeft de pik op gays.
Misschien moet ie eens wat minder coke snuivenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Veel gays hebben nog een prima leven Gordon heeft bijvoorbeeld een lekkere auto en lekker huis en een lekkere vrou... Onee
Je hebt maar twee goede honden: zeehond en een dode hond. Is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ja kan best, maar ik ben echt bang voor alle honden. Geen idee waar dat vandaan komt.
Nu voel ik me pas oudquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Karina is denk ik ook wel 3 keer ouder dan mij
Ben jij echt zo jong?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Let eens op, Karina heeft geen kinderenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maakt niet uit Milfen zijn welkom.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maakt niet uit Milfen zijn welkom.
Sorry, ik zat mezelf even op de dijen te slaan na mijn leuke opmerking.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Veel gays hebben nog een prima leven Gordon heeft bijvoorbeeld een lekkere auto en lekker huis en een lekkere vrou... Onee
Het gekke is: mijn zus had een kat die best wild was, die beet ook altijd in mijn hand, DAT vond ik dan weer niet eng.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs als ik de hand in de bek van mijn hond doe bijt hij nog niet.
Ja hij doet niets. Dat zeggen ze allemaal. En als die een baby doodbijt is het van "dat doet ie anders nooit"!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs als ik de hand in de bek van mijn hond doe bijt hij nog niet.
51/3 = 17quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ging er maar niet op in sjelpresentator.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, ik zat mezelf even op de dijen te slaan na mijn leuke opmerking.
De pik hebben op gays. Ja, leuk.
Toen ik baby was hadden we ook een hond. En die heeft mij nooit doodgebeten voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hij doet niets. Dat zeggen ze allemaal. En als die een baby doodbijt is het van "dat doet ie anders nooit"!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik baby was hadden we ook een hond. En die heeft mij nooit doodgebeten voor zover ik weet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, ik zat mezelf even op de dijen te slaan na mijn leuke opmerking.
De pik hebben op gays. Ja, leuk.
Ik lag vroeger eens op het bankje, toen sprong de kat erop en viel terug. En zette zijn nagels in m'n arm en gleed zo langzaam naar benedenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gekke is: mijn zus had een kat die best wild was, die beet ook altijd in mijn hand, DAT vond ik dan weer niet eng.
Ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
51/3 = 17
Heb ik het goed?
Echt? Oh ik dacht ook dat je ouder was in de 20 of zoiets.quote:
Onze hond is soms wel een beetje speels en dan heb ik allerlei krassen op mijn armen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik lag vroeger eens op het bankje, toen sprong de kat erop en viel terug. En zette zijn nagels in m'n arm en gleed zo langzaam naar benedenmaar vond ik ook niet erg ofzo
![]()
![]()
Stijntje is al erg volwassen voor zijn leeftijd. Dat komt omdat hij door FOK! is opgevoed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt? Oh ik dacht ook dat je ouder was in de 20 of zoiets.
Net als Stijn, ik dacht ook eerst dat hij ouder was.
Ja, maar jij dacht ook dat ik 40 was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, dat moet lukken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon dit topic volposten en volgend jaar pas een nieuwe openen.
Na die getekende tieten + ban, kwam Karina er al snel achter dat het niet het geval was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar jij dacht ook dat ik 40 was.
Hij komt wel (soms) ouder over. Ik weet niet of dat door FOK! komt hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijntje is al erg volwassen voor zijn leeftijd. Dat komt omdat hij door FOK! is opgevoed.
Nee dat nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar jij dacht ook dat ik 40 was.
Komt omdat ik vanaf heel jong al op forums zit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar. Er zullen er vast wel meer zijn die een stuk jonger zijn dan je denkt (of een stuk ouder). Lastig in te schatten soms.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Komt omdat ik vanaf heel jong al op forums zit.
Hosselen op habbo hotel ja?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Komt omdat ik vanaf heel jong al op forums zit.
Nee over games praten wad vroeger echt gameverslaafd jochie (viel wel mee)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hosselen op habbo hotel ja?
Ja maar ik ben ook niet echt een hele actieve poster als ik weer naar school/opleiding moet normaal gesproken dus kom ik nooit echt met dat soort dingen waardoor mensen mij in kunnen schatten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar. Er zullen er vast wel meer zijn die een stuk jonger zijn dan je denkt (of een stuk ouder). Lastig in te schatten soms.
Je hebt nog 17 posts!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik te laat om afscheid te nemen van de Kvdb crew/sc?
We houden nog een hele emotionele afgershowquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
Nee, de SC is als vanouds nog gaande.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
Nee hoor we zijn er nog, brand maar los.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
Een tijdje geleden wist ook nog niemand hoe oud ik was maar op een gegeven moment heb ik het gewoon gezegd. Was wel grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook niet echt een hele actieve poster als ik weer naar school/opleiding moet normaal gesproken dus kom ik nooit echt met dat soort dingen waardoor mensen mij in kunnen schatten.
Zuur moment altijd ik hoop trouwens dat je niet zon verschrikking bent als die mods van ditquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Een tijdje geleden wist ook nog niemand hoe oud ik was maar op een gegeven moment heb ik het gewoon gezegd. Was wel grappig eigenlijk.
Dat is toch niet verschrikkelijk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zuur moment altijd ik hoop trouwens dat je niet zon verschrikking bent als die mods van dit
Die bril en die van scool en studie wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch niet verschrikkelijk?
Dicht houden ja, P&W maandag maar hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Zipportal het volgende:
Nog een paar posts. laten we het topic dan dicht houden en dan in P&W verder gaan.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Zipportal het volgende:
Nog een paar posts. laten we het topic dan dicht houden en dan in P&W verder gaan.
Ja precies dan gaan we de slowchat voort zetten op het nws slowchatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga me dan als een valse nicht gedragen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Zipportal het volgende:
nee mafketelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
Nog 5, nog 5 posts voordat dit topic stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |