abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130656932
Geachte lezers, zoals jullie weten heeft onlangs de KLB meet plaats gevonden, 29 augustus locatie: Utrecht.

Onderweg naar de meet moest ik 1x overstappen, dit was op Amsterdam Central station. Op dit station zette ik koers naar perron X. Ik keek naar links en zag tussen de drukte opeens een bloedmooie gezichtje, ik richtte mijn blik heel even ergens anders en plotselings stond ze op een meter afstand links van mij.

Dit meisje zag er als volgt uit: 9/10, 1,70 lang (net zo lang als mij(!)), blond haar in een paardenstaartje, blauwe ogen, symmetrisch gezicht, mooi blank kleurtje (je hebt ook vies blank). Ondanks haar blanke kleur had ze opvallend weinig oneffenheden in haar prachtige gezichtje, op een klein verdwaald puistje op ongeveer 20mm van haar linkeroog na.

Qua gezichtsstructuur (kaaklijn, ogen, neus) had ze veel weg van sylvie meis. Prachtig.

Een beetje als dit:

Het viel me ook op dat ze weinig make-up op had of ze heeft hele goeie smink skills… hoe dan ook, ze zag er echt uit als een natural beauty. Haar kledij: hotpants, shirtje, met daarover een of ander vestje. Het zag er allemaal heel vrolijk en zomers uit.

Ik heb een situatieschets gemaakt om jullie een zo goed mogelijk beeld te kunnen geven van mijn toenmalige (benarde) situatie.

Linker gekleurde cirkel is station meisje, rechter ben ik.

Voor de duidelijkheid, ik heb 2 kijkvelden getekent, de solide lijnen betreft kijkveld 1, de gestippelde link i.c.m. rechterlijn is kijkveld 2, ze draaide zich om, hierover later meer.

Ik keek haar aan en gelijk draaide ze haar hoofd een beetje (alsof ze haar energie op mij had gericht en het aanvoelde) en hadden we kortstondig oogcontact, we keken beiden daarna vlug weg. Sneaky als ik ben keek ik expres zogenaamd langs haar heen (zie line of sight 3), naar een informatie aan de overkant van het perron. In mijn ooghoeken zag ik dat ze naar mij keek maar ik gaf geen kick, ik deed alsof ik naar iets veel interessanters keek dan naar haar. Paar minuten verstreken, ik keek om me heen en besloot daarna haar weer aan te kijken, dit keer paste zij mijn “trucje” toe op mij. Ze keek zogenaamd langs mij heen naar iets “interessants” achter me. Maar er was helemaal niks achter me, op een lege trein na.

Ze had een zeer DTF (down-to-fuck) uitstraling, ze keek niet stoïcijns vooruit, naar de grond, voornamelijk om haar heen met haar blik zo nu en dan gepauzeerd op mij. Ondanks haar schoonheid heb ik geen schijntje van arrogantie kunnen bespeuren, eerder verlegen.

Nadat we elkaar geteased hadden besloot zo om naar het teasen naar the next level te brengen. Ze draaide zich naar mij toe (zie kijkveld 2) en deed haar handen in haar zij en ze begon opeens te wiebelen met haar heupen, haar benen dansden, het leek net een paringsdans. Het zag er echt zo uit van: “HOI, hier sta ik, spreek me aan.” Ik heb een meisje dit nog nooit zien doen, zeker niet zomaar uit het niets. Ik dacht naderhand echt van wtf, even later moest ik moeite doen om in de trein mijn lach in te houden.

Inmiddels arriveerde de trein en we stapten tegelijk in, het was ontzettend druk en ik zag haar naar boven gaan en ik ben toen bewust beneden gaan zitten omdat ik niet als een stalker wilden overkomen. Dat gevoel krijgen meisjes best snel als je een buitenlander bent.

In de trein had ik zoveel spijt dat ik haar niet had aangesproken, maar het was ZO druk en we moesten nog echt iets van 5 minuten wachten, daar een blauwtje lopen… nehhh. Maar goed, mochten we elkaar weer tegenkomen op Utrecht central station dan was ik van plan haar aan te spreken, maar ik heb haar niet meer gezien…

Op deze warme zomerse dag, 29 augustus 2013, onderweg naar de meet en in utrecht ben ik veel mooie meisjes tegengekomen. De één nog mooier dan de ander, dikke tieten, diepe decolletees, dikke billen, knappe hoofden en sommige meisjes waren gezegend met dit allemaal gecombineerd, maar ze konden niet tippen aan station meisje.

Normaal blijft een (mooi) meisje niet zo snel hangen in mijn hoofd, ik heb dan zoiets van: “lekker wijf, zou neuken en dan is het klaar, maar bij stationmeisje is dit niet het geval.

Ik heb hier eerder last van gehad op de bruiloft van mijn zus. Een prachtige brunette met ook weer een symmetrisch gezicht, goed gebit, goed lichaam, volle tieten, billen en dit allemaal met een bescheiden, verlegen uitstraling… wat een meid. Deze struggle is alweer een 1-2 jaar oud maar nog steeds denk ik af en toe aan haar.

Op de terugweg in de trein zat er in de rij naast me een meisje (ze was in bezit van een gameboy advance, ik vind dat zo geil), ik schatte haar in beginsel een 8/10 daar ik alleen haar zijkant had gezien. Blijkbaar moesten we op het zelfde station uitstappen, ik keek haar en ze was knapper dan gedacht, een legit 9/10, maar ook zo kon niet tippen aan station meisje. Ze liet tijdens het uistappen de deur in mijn gezicht vallen ook…

Maar goed misschien interpreteer ik al deze signalen wel verkeerd, ik heb op FOK! Geleerd dat jongens de signalen van meisjes vaak verkeerd interpreteren, misschien vond ze me wel helemaal niet leuk. Maar wat ik met bijna volledige zekerheid kan zeggen is dat ze het zeker niet erg zou als ik haar zou aanspreken.
pi_130656978
hahahaha dikke fipo in dima topic! Ik ben koning!!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_130657040
Dima Baas!! Nu lezen
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:21:48 #4
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_130657160
Hee dat droeg ZarB gisteren ook. :)
pi_130657207
Dima volgende keer meer drinken dan durf je haar wel aan te spreken :P
pi_130657274
Stond je gulp niet gewoon open?
pi_130657314
Wow dimi.... Heftige shit. Volgende keer ga ik je wingen.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_130657346
Dus de klacht is dat je een gold digger bent misgelopen?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_130657383
_O_

Okay, nu even lezen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:25:43 #10
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_130657398
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:24 schreef chroestjov het volgende:
Dus de klacht is dat je een gold digger bent misgelopen?
Ik heb jou ook niet gezien ;(
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:26:00 #11
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_130657420
Mooi topic. Leuk verhaal en nog een paint. ^O^.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:28:37 #12
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130657570
Pics ter ondersteuning! ^O^

http://treinflirt.nl/

Veel succes met vinden :D
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:30:04 #13
240618 Micson
The lonely stoner
pi_130657652
Daarom altijd een beetje sos bij de hand hebben voor als je leuke meisjes tegen komt die je niet aan durft te spreken.
pi_130657801
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:30 schreef Micson het volgende:
Daarom altijd een beetje sos bij de hand hebben voor als je leuke meisjes tegen komt die je niet aan durft te spreken.
Of heel veel drank
pi_130657890
hahahahahahahahahahahaha
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:33:33 #16
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:33:56 #17
240618 Micson
The lonely stoner
pi_130657920
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:31 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Of heel veel drank
In mijn ervaring helpt heel veel drank niet echt je hosselprognoses te verbeteren.
pi_130657925
Die op _O_
pi_130657948
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:33 schreef Micson het volgende:

[..]

In mijn ervaring helpt heel veel drank niet echt je hosselprognoses te verbeteren.
Ik denk dat hij hiermee bedoelt het meisje in kwestie vol te gieten.
pi_130657998
Wat schattig
pi_130658029
Kolere, wat een irritante puber schrijfstijl.
Heel netjes in alinea's hoor maar wat leest het godverdomme irritant. Zelfs de snel ouder wordende ex vriendin van de voetbalneger en het plaatje met de pijlen kan dat niet meer redden.
Hoop dat je snel je zak kan legen want deze vorm van expressie is te hoog gegrepen voor je.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:36:09 #22
240618 Micson
The lonely stoner
pi_130658030
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Oja, daar zit wel wat in.
pi_130658038
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:33 schreef Micson het volgende:

[..]

quote:

[..]

Op de meet ging het opeens heel slecht, maar ik ben serieus het beste in versieren met ca 2L bier op :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:38:04 #24
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130658107
quote:

[..]

Spuitje met Etorphine meenemen.. als ze wakker wordt net doen of ze is flauwgevallen ^O^
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130658267
Prima op TS ^O^
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')