Ja een tijd geledenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef HulkHeld het volgende:
Je hebt dat wijfie al een x uitgehold?
quote:
Dat je alles van bovenaf ziet inderdaad, kun je wel een mooie tv serie van makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Jv1994 het volgende:
[..]![]()
lijkt me echt geweldig om in dat huis te zitten en alles er vanaf te weten
Ja of een oudere broer ofzo, die alles weet en het moeilijk ongemakkelijk maakt voor alle 3quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Dat je alles van bovenaf ziet inderdaad, kun je wel een mooie tv serie van maken
ben bang dat ze dan nog hier is, ouders zijn weer eens op vakantiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
geef hem wat tips wat ze lekker vindt. aan de ontbijttafel
of als ze bezig zijn even aankloppen en zeggen: als je nou ff met je tong dit en dat doet. vindt ze lekker. wordt leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
ben bang dat ze dan nog hier is, ouders zijn weer eens op vakantie
Als TS De Jong of Bakker heet dan nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Mishu het volgende:
Herkende ze jouw achternaam niet ofzo?Vaag verhaal.
Dat ken ik, bij een vriend chillen en bij z'n zusje in bed belandenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:18 schreef Jv1994 het volgende:
of een meisje neuken die het zusje van een vriend van je blijkt te zijn.
ook leuk
Oh, DIE jongen. Je hebt altijd wel zo'n jongen in een vriendengroep...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:04 schreef Djeetje het volgende:
Mijn broer probeerde ook met mijn ex wt af te spreken
Later ging hij met de vriendin van zijn beste maat
Mijn vriend was altijd die jongen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
Oh, DIE jongen. Je hebt altijd wel zo'n jongen in een vriendengroep...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef Pienata het volgende:
[..]
Mijn vriend was altijd die jongen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef Pienata het volgende:
[..]
Mijn vriend was altijd die jongen.
Waarom zou zij TS' achternaam moeten weten als het een eenmalig iets was?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Mishu het volgende:
Jij gaat eerst je idkaart overleggen + kopietjes geven?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Mishu het volgende:
Als je met een chick wilt schaken, maar je weet niet zeker of ze wel 18 is dan zou ik altijd om ID kaart vragen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Jij gaat eerst je idkaart overleggen + kopietjes geven?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je met een chick wilt schaken, maar je weet niet zeker of ze wel 18 is dan zou ik altijd om ID kaart vragen.
Dan ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zoals altijd in de 2/3 maanden komt mijn broertje weer met iemand thuis
Probleem bij deze is dat ik haar ook "ken", was redelijk awkward net bij het "voorstellen"Zij schrok harder als mij, maar mijn broertje heeft niks in de gaten...
Klacht: Alles blijft in de familie blijkbaar____!!!!
Jij schrok toch niet zo hardquote:
Mijn broer is die jongen in zijn vrienden groepquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
Oh, DIE jongen. Je hebt altijd wel zo'n jongen in een vriendengroep...
HARDER DAN IK VERDOMME!quote:
Hahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
geef hem wat tips wat ze lekker vindt. aan de ontbijttafel
En uiteindelijk kan je alleen nog maar sletjes krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:00 schreef MultiBanaan het volgende:
Elke 2/3 maanden een nieuw vriendinnetje? Eerder een nieuw scharreltje lijkt me zo, kan je niet echt vriendinnetjes noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |