luister fijn en slaap zachtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar desalniettemin, haak ik af. Luister verder in bed
donderdagmiddag dan nog kx radio, met fred en lana, maar helaas is dat voorbij...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik thuis eigenlijk alleen 3fm aan heb, en dan nog maar weinig. onderweg heb ik wel eigen muziek in. en op t werk....geen radio in de buurt. en eigenlijk vind ik dat wel prettig
Zoals Jensen in zijn gouden tijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel. als ik muziek wil horen zet ik wel muziek op. ik wil juist zinloos geouwehoer. hoewel Stenders soms een beetje doorslaat. ik wil domme spelletjes, bellen met rare luisteraars en een quizjeen tussendoor wat licht verteerbare muziek
Die spelen ook echt alleen maar in Nederland, is het niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
JA! dit weekend Will and the People in my hometown![]()
![]()
weetikveel, ik ga niet. vind het kutmuziekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die spelen ook echt alleen maar in Nederland, is het niet?
owja1 dat was het verhaal erachterquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weetikveel, ik ga niet. vind het kutmuziek
[..]
owja1 dat was het verhaal erachter![]()
quote:
quote:
Aanstellerquote:
ja, beetje wel he?quote:
ik stap morgen zo in de trein. maar ik durf niet te vragenquote:
Vraag maar aan Rock. Die heeft nooit tijd om te datenquote:
oh, naarling! ik kan bijna ieder weekend!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rock. Die heeft nooit tijd om te daten
Tijd maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rock. Die heeft nooit tijd om te daten
Watje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stap morgen zo in de trein. maar ik durf niet te vragen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, naarling! ik kan bijna ieder weekend!
quote:
Triootje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:19 schreef Holenmens het volgende:
Domien, Tjibbe en Zimra waren er ook nog even zag ik.
quote:
quote:
mijn nieuwe lijflied...denk ik....quote:
wat was dat ook weer? owja, dat burenmuziekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:25 schreef Qunix het volgende:
Jelmer zijn nieuwe item nog niet gehoord!
bij mij zo af en toe. en 1x hadden de bovenburen de muziek zo hard dat ik Cotton eye Joe gewoon hoorde. dus zonder vervorming. en ze gingen dansen....op mijn houten plafond....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
Zeer herkenbaar spel overigens. Dat gebeurt bij mij hier elk weekend.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij zo af en toe. en 1x hadden de bovenburen de muziek zo hard dat ik Cotton eye Joe gewoon hoorde. dus zonder vervorming. en ze gingen dansen....op mijn houten plafond....
Bij mijn thuis (sinds 1.5 jaar) 1x gehad op een doordeweekse nacht en had de dag erna belangrijke meeting met een klant. Had ze wel gewaarschuwd via een papiertje en niets gehoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
Zeer herkenbaar spel overigens. Dat gebeurt bij mij hier elk weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |