ik wel. als ik muziek wil horen zet ik wel muziek op. ik wil juist zinloos geouwehoer. hoewel Stenders soms een beetje doorslaat. ik wil domme spelletjes, bellen met rare luisteraars en een quizjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Ik krijg steevast te horen dat anderen pratende dj's irritant vinden en zelf muziek opzetten. Zelden iemand (op jullie na) gehoord die het geouwehoer juist waarderen.
Wattes?quote:
mijn ouders zouden dan zeggen: 10 pond van dattes!quote:
Ik sta niet in de telefoongids.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je adres. Maar geen van beiden dus.
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel. als ik muziek wil horen zet ik wel muziek op. ik wil juist zinloos geouwehoer. hoewel Stenders soms een beetje doorslaat. ik wil domme spelletjes, bellen met rare luisteraars en een quizjeen tussendoor wat licht verteerbare muziek
ik moet eerlijk zeggen dat ik thuis eigenlijk alleen 3fm aan heb, en dan nog maar weinig. onderweg heb ik wel eigen muziek in. en op t werk....geen radio in de buurt. en eigenlijk vind ik dat wel prettigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:58 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Alhoewel in een studentenhuis met twee muzieknerds zitten ook wel meehelpt aan "ik wil muziek, geen dom gelul"...
luister fijn en slaap zachtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar desalniettemin, haak ik af. Luister verder in bed
donderdagmiddag dan nog kx radio, met fred en lana, maar helaas is dat voorbij...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik thuis eigenlijk alleen 3fm aan heb, en dan nog maar weinig. onderweg heb ik wel eigen muziek in. en op t werk....geen radio in de buurt. en eigenlijk vind ik dat wel prettig
Zoals Jensen in zijn gouden tijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel. als ik muziek wil horen zet ik wel muziek op. ik wil juist zinloos geouwehoer. hoewel Stenders soms een beetje doorslaat. ik wil domme spelletjes, bellen met rare luisteraars en een quizjeen tussendoor wat licht verteerbare muziek
Die spelen ook echt alleen maar in Nederland, is het niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
JA! dit weekend Will and the People in my hometown![]()
![]()
weetikveel, ik ga niet. vind het kutmuziekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die spelen ook echt alleen maar in Nederland, is het niet?
owja1 dat was het verhaal erachterquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weetikveel, ik ga niet. vind het kutmuziek
[..]
owja1 dat was het verhaal erachter![]()
quote:
quote:
Aanstellerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |