Tim! long time no see you bad mofo!quote:
ooaaah, dit doet me deugd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tim! long time no see you bad mofo!
allesgoe?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:42 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
ooaaah, dit doet me deugd!
Drie maanden geleden. Op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:42 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
ooaaah, dit doet me deugd!
nou in principe wel, maar 5 dagen is nog geen 3 maanden!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Drie maanden geleden. Op vakantie geweest?
alles goed. ben nog steeds niet helemaal goed in mn hoofd en zit hier nog steeds bijna alle vrijdagavonden levenloos voor me uit te starenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:44 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Sure, lurkte meer de laatste tijd! U ook anders?
ja, johnwilliamsprogramma's afzeiken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Niemand komt mij ook HJ brengenquote:
Best raar eigenlijk. Je kunt prima zeggen dat je speciaal een tv programma wilt bekijken en dan als een zombie voor de buis te gaan zitten. Maar speciaal voor een radioprogramma klinkt altijd een beetje sneu.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alles goed. ben nog steeds niet helemaal goed in mn hoofd en zit hier nog steeds bijna alle vrijdagavonden levenloos voor me uit te staren
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, johnwilliamsprogramma's afzeiken!TV-programma's afzeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
twitter:FleurDeMontagne twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 22:46:45Dat Donald Duck wijf (Anneke) moet naakt in een gevangenis vol met ter dood veroordeelden gegooid worden. #3FM reageer retweet
subtiel...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
twitter:FleurDeMontagne twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 22:46:45Dat Donald Duck wijf (Anneke) moet naakt in een gevangenis vol met ter dood veroordeelden gegooid worden. #3FM reageer retweet
owneehoor, bij mij kijkt niemand meer ergens van opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk. Je kunt prima zeggen dat je speciaal een tv programma wilt bekijken en dan als een zombie voor de buis te gaan zitten. Maar speciaal voor een radioprogramma klinkt altijd een beetje sneu.
Chatgirl, Rotterdamquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Logisch als niemand je adres weet.
staat genoteerd! jammer dat Valentijnsdag nog zo ver weg isquote:
Dan houd je je HJ ook maarquote:
Ik krijg steevast te horen dat anderen pratende dj's irritant vinden en zelf muziek opzetten. Zelden iemand (op jullie na) gehoord die het geouwehoer juist waarderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owneehoor, bij mij kijkt niemand meer ergens van opik ga btw alleen vrijdagavond ervoor zitten. en voor Timur en zijn seksslaafje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |