en dan m'n vriendin opeten zeker? Nee, ik doe het wel andersom.quote:
je kunt ook eerst je piemel in de appeltaart, dan in je vriendin en dan de appeltaart uit je vriendin eten. tis wat bewerkelijk, maar ach....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan m'n vriendin opeten zeker? Nee, ik doe het wel andersom.
ik moest juist geen zure appels gebruikenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook eerst je piemel in de appeltaart, dan in je vriendin en dan de appeltaart uit je vriendin eten. tis wat bewerkelijk, maar ach....
Vast 538 aan 't luisteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die zit ook vast thuis aan het bier
appeltaart met vissmaakquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moest juist geen zure appels gebruiken
dudequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik heb door een collega al de hele week
in mijn hoofd.
haha ja waarschijnlijk wel...quote:
mossel smaakquote:
u riep?quote:
meid, wat errog! maar ehm...heb je nog nieuwe nagellakjes?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan wel merken dat er vanavond alleen maar mannen aanwezig zijn hier.
Nee. Muis is van de lakjes hier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid, wat errog! maar ehm...heb je nog nieuwe nagellakjes?
owja, waar ben jij dan van?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Muis is van de lakjes hier.
maar daar heb jij toch lak aan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Muis is van de lakjes hier.
van het bierquote:
Nergens van.quote:
nja, Kletsmeiske is daar wat laks inquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar daar heb jij toch lak aan?
das ook niet veel!quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar daar heb jij toch lak aan?
Hier nietquote:
quote:
hier ook niet meer!quote:
Mag dat wel van Lunaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent van het negeren van mijn post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |