nuja, ik heb niet alles erop gezien, maar wellicht in de hentai hoek.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja, ik heb niet alles erop gezien, maar wellicht in de hentai hoek.
ik proost met je met mn blikje Monsterquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
opera in The Voice![]()
mam, please![]()
Tijd voor bier, proost!
Ik heb de mijne net op.quote:
oei, jij drinkt bier......mmmm......quote:
ik vind het wel tof. En ze ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
opera in The Voice![]()
mam, please![]()
Tijd voor bier, proost!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oei, jij drinkt bier......mmmm......
Neequote:
nuja, we moeten toch ergens verschillen?quote:
Jaquote:
Geen alcoholquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik proost met je met mn blikje Monster
tijd voor `n nieuwequote:
ze is good busyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oei, jij drinkt bier......mmmm......
Big American Baconquote:
True thatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind het wel tof. En ze ziet er goed uit.
nice!quote:
Geef HJ danquote:
quote:
Vind de plaat van Bastille toch echt beter. Imagine Dragons nogal gehypedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, ik heb dat album van Imagine Dragons geluisterd...en ik vind het nogal lijken op Bastille. of andersom natuurlijk.
staat hier gewoon in de koelkast hoorquote:
stuur die dm ff door danquote:
eeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Grapjasquote:
nja, die plaat die nu MH is...ik vind em niet zo goed. beetje teveel titelherhaling. eigenlijk vind ik Pompe2 en Radioactive de beste nummers van beide platen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]Brand
![]()
[..]
Vind de plaat van Bastille toch echt beter. Imagine Dragons nogal gehyped
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
staat hier gewoon in de koelkast hoor
Blijven proberen Rock.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
ff inzoomen op de bilpartij van Zimra.
[..]
stuur die dm ff door dan
Pienjo hosselt heulemaal niks.quote:
hihi, als jij een rokje aandoet zijn we Rock en Rokje!quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hihi, als jij een rokje aandoet zijn we Rock en Rokje!
Laura Palmerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die plaat die nu MH is...ik vind em niet zo goed. beetje teveel titelherhaling. eigenlijk vind ik Pompe2 en Radioactive de beste nummers van beide platen.
de volgende wat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:48 schreef Qunix het volgende:
Officiele waarschuwing. Bij de volgende stopt het programma.
ja, die herken ik zo snel niet. vond het een beetje eenheidsworst. en ik prefereer toch net wat stevigers. ben nu bezig met Steps-The Ulimate collectionquote:
gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Bier en appeltaart, een combi die ik zo maar ff ga testen
piemel erin!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Bier en appeltaart, een combi die ik zo maar ff ga testen, want er staat een verse appeltaart af te koelen in de keuken
Stevigs, en dan zet je Steps opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die herken ik zo snel niet. vond het een beetje eenheidsworst. en ik prefereer toch net wat stevigers. ben nu bezig met Steps-The Ulimate collection
die zit ook vast thuis aan het bierquote:
ja, ik heb door een collega al de hele weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |