Nee... Maar het is lang geleden sinds dat het zo fout ging.quote:Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Vluuks het volgende:
Ja echt he, is niet de eerste keer ook.
Hehe, true.quote:Op maandag 2 september 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik zwaai in wvw altijd naar de vijandzo mooi om zo'n hele guild dan te zien zwaaien of emotes gebruiken
In pvp kunnen ze killing zijnquote:Op maandag 2 september 2013 22:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hehe, true.
Zou engineer leuk zijn in wvwvw?
gisteren nog met iemand van het GOTD guild gepraat... Ik wist niet dat je met iemand van de andere kant in een party kon zitten!quote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Vluuks het volgende:
Voor mij is het niet zo lang geleden haha, 2/3 weken terug kreeg ik ook al ineens de melding dat m'n trial verlopen was.
Haha, als ik WvW explorer doe dan geldt echt dat ik mensen niets doe als ze mij met rust laten. Heb echt al zo vaak mensen geholpen met een skill challenge, zo komisch als je dan als twee vijanden die spider queen oid neer haalt.![]()
Ik ben nu bezig met m'n tweede character. En het is ook niet mijn cup of tea. Teveel asociale mensen daar. Als je in een zerg zit, en er komt een enkele character op je af terwijl je bovenop een poi staat, zou je dan eens niet afvragen dat die persoon hier niet is om jou aan te vallen, maar misschien om die poi even te unlocken? Nee, die persoon moet je een cm voor die poi even neer halen. Met de gehele zerg natuurlijk, zodat die persoon niet eens de kans krijgt om te reageren.quote:Far Shiverpeaks treft het alleen niet, AG hakt ze weer flink in de pan. Is voor mij wel goed, kan ik m'n maps halen op mijn 2 nieuwe chars.De rest heb ik voordat server transfers betaald werden allemaal al gedaan op een server die de rest keihard versloeg, dik profiteren maar goed. Ik vind WvW niet leuk, dus heb toen alle 8 m'n chars er doorheen gehaald voor de map completion. Was er daarna echt zooo klaar mee.
Nu nog steeds trouwens, vind er echt niks aan.
l'amourquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik moet een nieuwe screenshot van m'n necromancer en guardian maken. Die hebben recentelijk een nieuw armour gekregen
Ben er gisteren niet aan toe gekomen... Ik heb m'n mules volgepropt, dus het heeft niet zo'n hele erge haast...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef Vluuks het volgende:
Zo, nieuwe patch. Ik heb een lamme hand van al die greens salvagen zeg.
Ik ben lekker eerst in infantile mode aan het spelenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
Ik faalde gisteren, tja je moest weer springenEn ik kon de weg nog niet vinden naar de prinses.
Bij deurtje 1 moet je toch meteen al naar boven gaan? Voor de prinses. Of mis ik watquote:Op woensdag 4 september 2013 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben lekker eerst in infantile mode aan het spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |