abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130733172
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Vluuks het volgende:
Ja echt he, is niet de eerste keer ook. :O
Nee... Maar het is lang geleden sinds dat het zo fout ging.

Gisteren maar eens m'n eigen borderland helemaal 100% gemapped. Ik kwam niet in EB, anders had ik daar ook ver in kunnen komen.

Wat ik gisteren in WvW had, is iets wat me ook stoorde in Aion. Met de grote uitzondering dat ik in WvW zelf de keuze maak... Ik wilde een Vista pakken, stond al op de plek, hoefde alleen nog maar te activeren... Toen er twee van Far Shiverpeaks mij aanvielen. Waardoor ik m'n vista niet kon activeren... 1 seconde... En ze konden niet even zo vriendelijk zijn om mij die vista te laten doen?

Uiteindelijk hebben ze me niet gedowned, want ik was al m'n health kwijt toen ik van die pilaar afsprong. En dood viel... Scheelt ook weer armour damage :D
pi_130733306
Tja dat is wvw pvp je zou zo maar eens aangevallen kunnen worden :P Ik laat ze meestal hun ding doen als ze er eenmaal staan en ben best bereid te helpen bij bv skill challenges zoals de spider bij de windmill. Je moet ze gewoon in een pary intviten en vragen of ze het even kunnen laten :)
pi_130734489
Ik had de persoon ook even de vista af laten maken. Ach, het was alleen weer zo'n pokke eind terug lopen... Zoals ik al zei, ik viel naar m'n dood en had dus geen armour damage.

Meestal ren ik weg als ik een verkeerde kleur zie. En duik ik weg achter dikke muren... Maar ik heb gisteren toch 3 levels erbij gekregen. Van 0 naar 3. Er was een groep bezig om de hele kaart groen te maken, en dat ging goed. Had ik gelijk mijn POI's en vistas :D
pi_130756978
Voor mij is het niet zo lang geleden haha, 2/3 weken terug kreeg ik ook al ineens de melding dat m'n trial verlopen was. :(

Haha, als ik WvW explorer doe dan geldt echt dat ik mensen niets doe als ze mij met rust laten. Heb echt al zo vaak mensen geholpen met een skill challenge, zo komisch als je dan als twee vijanden die spider queen oid neer haalt. :9

Far Shiverpeaks treft het alleen niet, AG hakt ze weer flink in de pan. Is voor mij wel goed, kan ik m'n maps halen op mijn 2 nieuwe chars. >:) De rest heb ik voordat server transfers betaald werden allemaal al gedaan op een server die de rest keihard versloeg, dik profiteren maar goed. Ik vind WvW niet leuk, dus heb toen alle 8 m'n chars er doorheen gehaald voor de map completion. Was er daarna echt zooo klaar mee. :r Nu nog steeds trouwens, vind er echt niks aan. :')
pi_130762406
Ik zwaai in wvw altijd naar de vijand :D zo mooi om zo'n hele guild dan te zien zwaaien of emotes gebruiken :')
pi_130762467
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik zwaai in wvw altijd naar de vijand :D zo mooi om zo'n hele guild dan te zien zwaaien of emotes gebruiken :')
Hehe, true. :D

Zou engineer leuk zijn in wvwvw?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130763530
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 22:44 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Hehe, true. :D

Zou engineer leuk zijn in wvwvw?
In pvp kunnen ze killing zijn ;(
pi_130764539
Ik vind het wel leuk in WvW hoor, Engineer. Het is dat ik WvW zelf niet interessant vind, maar met de juiste traits kan je vanaf 1500 range grenades in een zerg mikken, da's best lachen. :D

Verder ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie characters er uit zien enzo! :D Meer screenies! *O*
pi_130768816
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Vluuks het volgende:
Voor mij is het niet zo lang geleden haha, 2/3 weken terug kreeg ik ook al ineens de melding dat m'n trial verlopen was. :(

Haha, als ik WvW explorer doe dan geldt echt dat ik mensen niets doe als ze mij met rust laten. Heb echt al zo vaak mensen geholpen met een skill challenge, zo komisch als je dan als twee vijanden die spider queen oid neer haalt. :9
gisteren nog met iemand van het GOTD guild gepraat... Ik wist niet dat je met iemand van de andere kant in een party kon zitten!

Was wel komisch. We stonden bij Bay, gezellig aan het kletsen (wij hadden Bay net veroverd op FS). Komt er ineens een hele groep groene stippen onze kant op. De persoon waar ik mee stond te praten: "Oh shit!". HIj heeft het overleefd, maar dat had meer te maken dat die groep alleen oog had ergens anders voor... Het was net zo'n kudden op hol geslagen paarden :D

quote:
Far Shiverpeaks treft het alleen niet, AG hakt ze weer flink in de pan. Is voor mij wel goed, kan ik m'n maps halen op mijn 2 nieuwe chars. >:) De rest heb ik voordat server transfers betaald werden allemaal al gedaan op een server die de rest keihard versloeg, dik profiteren maar goed. Ik vind WvW niet leuk, dus heb toen alle 8 m'n chars er doorheen gehaald voor de map completion. Was er daarna echt zooo klaar mee. :r Nu nog steeds trouwens, vind er echt niks aan. :')
Ik ben nu bezig met m'n tweede character. En het is ook niet mijn cup of tea. Teveel asociale mensen daar. Als je in een zerg zit, en er komt een enkele character op je af terwijl je bovenop een poi staat, zou je dan eens niet afvragen dat die persoon hier niet is om jou aan te vallen, maar misschien om die poi even te unlocken? Nee, die persoon moet je een cm voor die poi even neer halen. Met de gehele zerg natuurlijk, zodat die persoon niet eens de kans krijgt om te reageren.
pi_130769488
Ja ik weet nog dat ik de daily probeerde te doen en elke keer als ik net bijna een camp of zo'n sentry gebeuren gecaptured had kwam er een mega zerg aan. Echt tot 6 keer toe en ik was er toen ook echt zoooo klaar mee. Sindsdien doe ik dat deel van de daily sowieso NIET. Dan maar 3 puntjes minder, ook zo haal ik de 10.000 ooit nog wel. :Y)
pi_130770569
WVW is geweldig <3
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_130770622

Dit is in mn gear die ik gebruik als ik alleen in wvw rondloop en mensen bij JP en vista's camp ;)
pi_130771629
Touché. >:) Gaaf zo dat oranjegoud met zwart. :D
pi_130775434
Als ik eraan denk, zal ik vanavond eens wat screentjes maken :)
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_130775740
Ik moet een nieuwe screenshot van m'n necromancer en guardian maken. Die hebben recentelijk een nieuw armour gekregen
pi_130776032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik moet een nieuwe screenshot van m'n necromancer en guardian maken. Die hebben recentelijk een nieuw armour gekregen
l'amour
pi_130792933
Zo, nieuwe patch. Ik heb een lamme hand van al die greens salvagen zeg. :')
pi_130802978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef Vluuks het volgende:
Zo, nieuwe patch. Ik heb een lamme hand van al die greens salvagen zeg. :')
Ben er gisteren niet aan toe gekomen... Ik heb m'n mules volgepropt, dus het heeft niet zo'n hele erge haast...

Gisteren wel SAB gedaan. Maar toen we in die tweede wereld aankwamen, was ik te moe om verder te gaan (eerst makkelijk beginnen om er weer even in te komen!). Dus dat komt dit weekend wel.
pi_130812435
Ik moet ook weer even aan SAB wennen denk ik. Vind het overigens niet zo geweldig als de rest van de community, maar goed ga toch even kijken. :* Ik ben vooral benieuwd naar de mini SAB banana uit de gem store. :')
  woensdag 4 september 2013 @ 16:27:00 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130816146
Wie gaat er vandaag mee richting die gekke adventurebox?
Laffe huichelaar
  woensdag 4 september 2013 @ 17:26:23 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130817977
Geestig dit :D
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 17:29:33 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_130818074
Ik faalde gisteren, tja je moest weer springen :') En ik kon de weg nog niet vinden naar de prinses.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 17:48:28 #48
375570 crew  Cyan9
pi_130818531
Geen SAB voor mij, niet m'n ding.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 4 september 2013 @ 18:11:03 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130819091
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
Ik faalde gisteren, tja je moest weer springen :') En ik kon de weg nog niet vinden naar de prinses.
Ik ben lekker eerst in infantile mode aan het spelen :@
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 18:12:21 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_130819124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben lekker eerst in infantile mode aan het spelen :@
Bij deurtje 1 moet je toch meteen al naar boven gaan? Voor de prinses. Of mis ik wat :@

Die groene 'bergen' op bedoel ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')