Klopt, maar ik weet dus niet wat ik er mee aan moet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:45 schreef Grijsbaard het volgende:
Dit is toch eigenlijk iets wat je zelf moet bepalen?
Dan zou ik als zijn vriendin zijnde op dat moment wel de restwaarde bepalen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
De bonnetjes bewaren en over 2 jaar eerlijk oversteken
Ja, maar dan had een ander er niet kosteloos van geprofiteerd. Plus: nu slijt het allemaal sneller.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef HunterSThompson het volgende:
Als je geen vriendin had moest je toch ook je huis inrichten?
Dit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef Snaps93 het volgende:
Stel nou dat je nu zelf in een huurhuis was gaan wonen, zonder vriendin etc.
Over 2 jaar was je deze vriendin tegengekomen, en ze zou dan bij je intrekken, dan ga je toch ook niet eerst 7500 euro vragen voordat ze bij je mag komen wonen?
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef Snaps93 het volgende:
Stel nou dat je nu zelf in een huurhuis was gaan wonen, zonder vriendin etc.
Over 2 jaar was je deze vriendin tegengekomen, en ze zou dan bij je intrekken, dan ga je toch ook niet eerst 7500 euro vragen voordat ze bij je mag komen wonen?
Ik vind profiteren in deze context wel een zwaar woord als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dan had een ander er niet kosteloos van geprofiteerd. Plus: nu slijt het allemaal sneller.
Meen je dit nou serieus? Zo ja, dan zou ik zeker niet met jou in een relatie willen zitten. Wat een kleinburgerlijkheid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dan had een ander er niet kosteloos van geprofiteerd. Plus: nu slijt het allemaal sneller.
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Zo ja, dan zou ik zeker niet met jou in een relatie willen zitten. Wat een kleinburgerlijkheid.
Ik had van jou toch wel verwacht dat je mijn sarcasme zou detecteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vind profiteren in deze context wel een zwaar woord als ik eerlijk ben.
Gatverdamme... wat een vies woordquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel verwacht dat je mijn sarcasme zou detecteren.
Zitgeld???quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Als je er echt zo mee zit laat je haar elke maand een bedrag betalen om gebruik te mogen maken van je meubels.
Liggeldquote:
Vergeet het loopgeld niet!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Liggeld
2 euro per tien minuten douchen
Gasmuntjes
Et cetera
Eigen plankje in de koelkast huren
Wc 50 centquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Snaps93 het volgende:
[..]
Vergeet het loopgeld niet!
De vloer slijt hard als er 2 mensen over moeten lopen
Mag de vriendin dan ook declareren wanneer neukbeurt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liggeld, tv kijk geld, kookgeld, wc geld
Dat is dan weer aftrekbaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Mag de vriendin dan ook declareren wanneer neukbeurt?
Alleen wanneer het plaatsvindt in de woning van de ouders van de vriendin. Anders krijg je weer zo'n verrekening met het liggeld in de woning van TS.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:
Alleen als zij niet klaargekomen is en hij wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik hoor mezelfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:03 schreef pietjetiet het volgende:
Jeezes, soms snap ik mensen niet, mijn vriendin en ik gooien ons geld gewoon op een hoop, wat ik verdien is haar geld en andersom. Je hebt toch een relatie op liefde gebaseerd, geen zakelijke relatie, jullie zijn toch 1.
Ik zou het eng vinden als ik zo gierig zou zijn samenwonend met mn vriendin.....
Dat vind ik persoonlijk dan weer onzin, alles op een hoop gooien. Het geld dat m'n vriend verdient is van hem, niet van mij. En dat geldt andersom ook. Enige wat hier op een hoop gaat is het geld om alle woning gerelateerde kosten van te betalen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:03 schreef pietjetiet het volgende:
Jeezes, soms snap ik mensen niet, mijn vriendin en ik gooien ons geld gewoon op een hoop, wat ik verdien is haar geld en andersom. Je hebt toch een relatie op liefde gebaseerd, geen zakelijke relatie, jullie zijn toch 1.
Ik zou het eng vinden als ik zo gierig zou zijn samenwonend met mn vriendin.....
En hoe doe je het als jullie samen met vrienden wat gaan drinken, betaal jij de ene keer en hij de andere keer of?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk dan weer onzin, alles op een hoop gooien. Het geld dat m'n vriend verdient is van hem, niet van mij. En dat geldt andersom ook. Enige wat hier op een hoop gaat is het geld om alle woning gerelateerde kosten van te betalen.
Bij ons is het degene die toevallig geld bij zich heeft of de rekening uit zichzelf betaald. soms betaal ik een maand bijna niks, soms zij niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En hoe doe je het als jullie samen met vrienden wat gaan drinken, betaal jij de ene keer en hij de andere keer of?
(een serieus geinteresseerde vraag zonder ondertoon)
Het is niet zo dat we het zo hebben afgesproken, is eigenlijk automatisch zo gegaan. We hebben het er eigenlijk nooit echt over gehad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk dan weer onzin, alles op een hoop gooien. Het geld dat m'n vriend verdient is van hem, niet van mij. En dat geldt andersom ook. Enige wat hier op een hoop gaat is het geld om alle woning gerelateerde kosten van te betalen.
Ja, maar bij jullie is het "alles op 1 hoop" dus maakt het niet uit. Stellen die "eigen geld" hebben behalve voor de rekeningen, vraag ik dit aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef pietjetiet het volgende:
[..]
Bij ons is het degene die toevallig geld bij zich heeft of de rekening uit zichzelf betaald. soms betaal ik een maand bijna niks, soms zij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |