Klopt, maar ik weet dus niet wat ik er mee aan moet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:45 schreef Grijsbaard het volgende:
Dit is toch eigenlijk iets wat je zelf moet bepalen?
Dan zou ik als zijn vriendin zijnde op dat moment wel de restwaarde bepalen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
De bonnetjes bewaren en over 2 jaar eerlijk oversteken
Ja, maar dan had een ander er niet kosteloos van geprofiteerd. Plus: nu slijt het allemaal sneller.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef HunterSThompson het volgende:
Als je geen vriendin had moest je toch ook je huis inrichten?
Dit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef Snaps93 het volgende:
Stel nou dat je nu zelf in een huurhuis was gaan wonen, zonder vriendin etc.
Over 2 jaar was je deze vriendin tegengekomen, en ze zou dan bij je intrekken, dan ga je toch ook niet eerst 7500 euro vragen voordat ze bij je mag komen wonen?
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef Snaps93 het volgende:
Stel nou dat je nu zelf in een huurhuis was gaan wonen, zonder vriendin etc.
Over 2 jaar was je deze vriendin tegengekomen, en ze zou dan bij je intrekken, dan ga je toch ook niet eerst 7500 euro vragen voordat ze bij je mag komen wonen?
Ik vind profiteren in deze context wel een zwaar woord als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dan had een ander er niet kosteloos van geprofiteerd. Plus: nu slijt het allemaal sneller.
Meen je dit nou serieus? Zo ja, dan zou ik zeker niet met jou in een relatie willen zitten. Wat een kleinburgerlijkheid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dan had een ander er niet kosteloos van geprofiteerd. Plus: nu slijt het allemaal sneller.
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Zo ja, dan zou ik zeker niet met jou in een relatie willen zitten. Wat een kleinburgerlijkheid.
Ik had van jou toch wel verwacht dat je mijn sarcasme zou detecteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vind profiteren in deze context wel een zwaar woord als ik eerlijk ben.
Gatverdamme... wat een vies woordquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel verwacht dat je mijn sarcasme zou detecteren.
Zitgeld???quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Als je er echt zo mee zit laat je haar elke maand een bedrag betalen om gebruik te mogen maken van je meubels.
Liggeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |