Niet alleen GTBV indienen, maar ook een klacht schrijven. Ik hoor graag de afloop.quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef b2py het volgende:
Wat ik nou toch weer meemaak. Om 18:13 vertrokken uit Utrecht met de trein naar Den Helder. Had al een parallalausfahrt met de trein naar Alkmaar die +20 had. Vervolgens komen we op Amsterdam Centraal aan, 2 minuten voor vertrektijd en wordt de trein uit het niets gewoon opgeheven. Ik krijg nu gewoon voor noppes +30 aan mijn broek. Ook ramde de conducteur op de ruiten naar de reizigers dat ze de trein moesten verlaten, in plaats van door de coupe te lopen. Schandalige vertoning.
Zie ook nog op de actuele vertrektijden dat de trein naar Alkmaar voor ons gewoon wel nog rijdt met +15. Applaus NS, Applaus.
"Geachte heer bie-toe-pie,quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Niet alleen GTBV indienen, maar ook een klacht schrijven. Ik hoor graag de afloop.
Dat is toch niet anders dan anders?quote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef DriekOplopers het volgende:
Dus die idioten van de NS hebben nog twee uur nodig om de dienst weer goed in de benen te helpen.
Die ¤2,27 is inderdaad niet de moeite.quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Niet alleen GTBV indienen, maar ook een klacht schrijven. Ik hoor graag de afloop.
ProRail speelt hier ook een rol.quote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef DriekOplopers het volgende:
Over Hattemerbroek Aanfluiting Aansluiting:
Het wissel was rond 19 uur gerepareerd. "Wegens een eerdere verstoring rijden tot 21 uur minder treinen tussen Zwolle en Amersfoort en tussen Zwolle en Lelystad".
Dus die idioten van de NS hebben nog twee uur nodig om de dienst weer goed in de benen te helpen.
Raar. Ik meende toch in de media te hebben gelezen dat onze overheid de Sociale Werkvoorziening aan het opheffen was. Blijkbaar dus niet.
Een marge van twee uur voorkomt dat de reiziger wéér voor verrassingen komt te staan.quote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef DriekOplopers het volgende:
mooi dat ze hem gepakt hebbenquote:Op maandag 2 september 2013 18:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://www.spoorpro.nl/sp(...)op-heterdaad-betrapt
Nou.. IJzer schuiven is heel eenvoudig. Het is alleen vervelend dat ijzer door vlees gereden en aangewezen moet worden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
ijzer schuiven is niet zo makkelijk, Driek
Als één schakeltje dwars ligt dan merkt de hele rest van de keten het
Maar dat is hun werk. Ze worden geacht, dat doeltreffend te kunnen doen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
ijzer schuiven is niet zo makkelijk, Driek
Ze hebben uren de tijd gehad om op de desbetreffende stations materieel en personeel gereed te hebben om de dienst te (helpen) hervatten.quote:Als één schakeltje dwars ligt dan merkt de hele rest van de keten het
Dat was inderdaad te merken. De 12553 staat sinds vandaag als ik het goed heb met 8/10/12 bakken VIRM (in ieder geval dubbel stel) gepland maar reed met een ICM-III tussen Zwolle en Leeuwarden. Viel kwa drukte wel errug mee gelukkig (althans vanaf Heerenveen dan).quote:Op maandag 2 september 2013 19:49 schreef DriekOplopers het volgende:
Gedurende de stremming stel ik mij voor dat de NoordOost blijkbaar alsvolgt is geknipt:
Oostelijk van Zwolle: pendelen tussen Zwolle en Leeuwarden/Groningen
dat is te veel gevraagd he. Dat weet je welquote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar dat is hun werk. Ze worden geacht, dat doeltreffend te kunnen doen.
Is te ingewikkeld en kost te veel.quote:[..]
Ze hebben uren de tijd gehad om op de desbetreffende stations materieel en personeel gereed te hebben om de dienst te (helpen) hervatten.
Pssst, dat is al heeeel lang een project van Fles en mij, al vrees ik dat het er voor mij niet mer van komt....quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef bork het volgende:
Fles!, ik kwam in een ander topic iets leuks tegen wat ik nog niet kende "Marnehuizen" en tada wat hebben ze.
[ afbeelding ]
o, dat wist ik nietquote:Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Pssst, dat is al heeeel lang een project van Fles en mij, al vrees ik dat het er voor mij niet mer van komt....
het gaat een keer geregeld wordenquote:Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Pssst, dat is al heeeel lang een project van Fles en mij, al vrees ik dat het er voor mij niet mer van komt....
Dat regelt ProRail en niet NS, hihiquote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef DriekOplopers het volgende:
Overigens is zowel het overnemen van aansluitingen als het bieden van behoorlijke reisinformatie een grote teringzooi, meldt onze correspondent ter plaatse. Klootviolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |