weer een logische zetquote:Op zondag 1 september 2013 22:47 schreef dennistd het volgende:
De Spaghettiboemel-bouwers zijn het weer niet eens met NS: http://www.ansaldobreda.i(...)20ago_olanda_ing.pdf
Die Italianen kunnen een hoop stront uitkramen, maar de NS heeft ook tactisch gehandeldquote:AnsaldoBreda had immediately given assurance of the reliability of the V250 train
Het meest verbaasd mij nog wel hoe een bedrijf als AnsaldoBreda zich voor kan doen als een serieus, integer bedrijf met verstand van zaken. Italianenquote:producing formal appreciation statements by the client for the activities performed
...quote:Op maandag 2 september 2013 09:29 schreef greavy het volgende:
Was het hier al voorbij gekomen? Er was gister opnieuw een aanrijding met een persoon op de HSL 1 tussen Halle en Parijs. Dit keer was er een Thalys bij betrokken. Sommige mensen zijn de wanhoop echt nabij, en gaan dan dus veel moeite doen
ditmaal was het de loc die de speno overbracht, anders hadden er idd grappen over kunnen worden gemaaktquote:Op maandag 2 september 2013 14:13 schreef b2py het volgende:
Door een speno, wat voor slechte grappen kan je daar nog allemaal over maken?
in Hengelo is zoiets heel normaalquote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik had m al naar Fles doorgestuurd, die vond het geloof ik niet zo heel bijzonder, maar ik vind het wel t posten waard. Dit is geen afstapje bij het de trein uitgaan, maar een opstapje...![]()
[ afbeelding ]
En nu zit er nog een uitschuifbare treeplank bij..
Ja wat de fak, dat is gewoon niet te doen....quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik had m al naar Fles doorgestuurd, die vond het geloof ik niet zo heel bijzonder,
Zie?quote:Op maandag 2 september 2013 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
in Hengelo is zoiets heel normaal
Ook anti naaldhak?quote:Op maandag 2 september 2013 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hetzelfde denk. Lagevloers mat tegen een hoog perron. Heb het in Duitsland zo vaak gezien ook. Waar niet eigenlijk
Een klasgenoot vroegah heeft het eens weten te presteren zijn laatste been tussen de trein en het perron te plaatsen. Daarbij ving het op / afstapje zijn val.quote:
Ik heb het ook wel eens gedaan, maar dan de eerste stap die ik zette kwam niet op maar voor het treeplankje uit. Heb er een flinke deuk in m'n scheenbeen aan overgehouden.quote:Op maandag 2 september 2013 15:52 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Een klasgenoot vroegah heeft het eens weten te presteren zijn laatste been tussen de trein en het perron te plaatsen. Daarbij ving het op / afstapje zijn val.
Op het moment dat ik dat plaatje zag liep er een mokkeltje voorbij op naaldhakkenquote:Op maandag 2 september 2013 14:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja wat de fak, dat is gewoon niet te doen...., daar heb ik gewoon nog niet aan gedacht want ik loop er nooit op...
Moet je ons iets vertellen B2PY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |